adevarul care doare
Daca macar un suflet inghetat va fi socat de articolul acesta si va striga spre D-zeu pentru o schimbare, atunci se merita sa primesc oricat de multe pietre in cap pentru ceea ce voi scrie.Chiar si pentru un suflet se merita …….
Probabil că la fel ca noi toti ai fost crescut într-o biserică în care ţi s-a injectat de mic teoria scepticismului, a dragostei date cu rezervă, a egoismului îmbrăcat în haine religioase. Probabil că eşti victima vaccinului anual primit în cap şi suflet de la nenumăraţii păstori de oi care nu cunosc dragostea, care fac din viaţa asta o chestie bazată pe reguli şi predici în 5 puncte. Poate că nimeni nu te-a învăţat să te dăruieşti pentru ai bucura pe cei din jur, să te dai pe tine cu plăcere ca cei din jur să fie încurajaţi şi motivaţi. Parţial nu e vina noastra, e vina lor, risipitori de suflete, ciobani beţi de fire şi egoism, de la cine să învaţam? Inteleg parţial, că avându-i în preajma toată viaţa e imposibil să nu ne fi molipsit de la ei. Dar în acelaşi timp ma acuz si te acuz că am învaţat de la ei şi nu de la Isus. Ştiu că exemplul lor a fost la îndemâna noastra şi că exemplul lui Isus necesita un pic de căutare, de înţelegere. Ne-am transformat intr-o generaţie care seamănă mediocritatea, egoismul şi faţărnicia pretinzând că facem slujba lui D-zeu.
E incredibil cum poti muri de durere într-o biserică românească, orice durere a ta este tratată de la distanţă: “bine frate, bine sora, o sa ne rugăm pentru d-v, Domnul este bun şi o să intervină”…….şi atât……….. Cu atât se poate muri foarte uşor, pentru că inima plină de durere are nevoie de un ajutor mult mai consistent, de un telefon din când în când, sau de sentimentul că păstorul, sau cei din biserică sunt preocupaţi de situaţia oii care tocmai a căzut într-o vale a disperării şi că nu se lasă pană nu o ajută să iasă de acolo. E incredibil cum poţi muri într-o biserică evanghelică în România, uneori pe langă indiferenţă , unii ciobani îşi mai altoiesc oile cu un toiag în cap, pentru că devin enervante cu behăitul lor, ajutându-le să plece mai repede la Domnul. Oilor le este pregatită cel mult o înmormântare frumoasă, după ce problemele le răpun definitiv.
Aţi observat ce repede se strâng oamenii la priveghiuri şi înmormântări? Mai greu este când cel tocmai decedat era în viaţă şi se lupta cu boala, cu singurătatea cu disperarea. Acum că a murit, suntem toţi alături de el, ne sunăm cunoştinţele, umplem două, trei maşini, ne îmbrăcăm în negru şi ne prezentăm la casa celui dus dintre noi, îl conducem pe ultimul drum şi vărsam o lacrimă, ne exprimăm regretul şi a doua zi viaţa merge înainte. Frumoase înmormântări avem, avem tot ce trebuie pentru înmormântări, nu avem însa prea multe pentru viaţă.
Logică curată, ne-am pregătit totul pentru a avea înmormântări cu surle şi trâmbiţe, frumoase înmormântări, şi pentru că ne plac înmormântările, omorâm cât mai mulţi prin nepăsare şi ignoranţă.
Isus a facut altfel, nu prea a participat la înmormântări, a mers cel mult ca să învie vreun mort, El a participat la ridicarea celui căzut, la îmbărbătarea celui doborât de durere, la trezirea sufletului adormit.
Unii ciobani au în cimitir mai multe oi ca în turmă……… Ciobani care sunt vinovaţi de a-şi fi decimat turma, dorm liniştiţi fără nici o mustrare de conştiinţă. Probabil că dacă vreun cioban din această categorie va citi aceste rânduri se va gândi automat la pastorul din satul vecin sau de la cealaltă biserică din oraş, cu nici un chip la el.
A fi rece nu este o virtute, noi românii pocăiţi am dezvoltat aceasta ca fiind o virtute, un stil de viaţă, a fi rezervat în relaţiile cu aproapele tăucu nici un chip nu este învăţătura lui Isus…….Isus iubeşte, spune şi demonstreaza în fiecare zi – şi se aşteaptă de la noi să îi urmăm exemplul. Ciobanilor ar fi timpul să învăţaţi oile să se iubească, să slujească unii altora în dragoste, ar fi timpul să iubiţi şi voi ciobanilor, să vă iubiţi oile, în loc de un toiag în cap şi indiferenţă, ar fi cazul să îi duceţi oii necăjite mâncare specială, iarbă specială, îngrijire specială. Ciobanilor, ar fi timpul să injectaţi în oile voastre dragostea, dragostea lui Isus care niciodată nu a fost rezervat şi sceptic, ci a murit din dragoste………A MURIT DIN DRAGOSTE………. Câti ciobani mioritici au murit din dragoste pentru oile lor????????? Blestemul românesc trebuie să înceteze, învăţătura Bibliei este alta, una a slujirii din dragoste, a deschiderii sufleteşti, a jertfei de sine spre binele aproapelui….
La ruperea acestui blestem, lucrează câţiva, prea puţini deocamdată ca rezultatele să fie spectaculoase,pentru că aceşti câţiva păstori şi oi care au înţeles ce înseamnă în adevăr a fi urmaş al lui Hristos, trebuie să se lupte cu ameninţari de tot felul din partea fariseilor si carturarilor.
Ce se întâmplă cu noi oare?






Cred că am prins destul de bine ideea articolului. Este într-adevăr așa cum spui, rose. Suntem înconjurați de o răceală… rece. Mediocritate și fariseism, acestea caracterizează presupusa biserică a Domnului. Este un sindrom modern la creștini. De fapt, această religie nu se mai numește ”creștinism” ci ”cretinism”, și o zic cu tot respectul și cu toată durerea. Atââââââââât de mulți se consideră creștini… ce trist! Am scris despre asta pe blogspot, cred că am fost în asentiment, sau mă rog, cel puțin am fost cuprinși de același dezgust.
Doream să mai precizez că nu doar ”ciobanii”, dragii noștri păstori de turme sunt vinovați pentru starea de acum. Problema este în noi. Schimbarea și trezirea spirituală despre care vorbeai se produce prima dată în noi. Știi ce zic eu despre păstorașii noștri cu diplomă de teologie luată pe la Oradea? Dumnezeule, ai milă de ei, căci cruntă e pedeapsa pentru învățătorii care duc pe alții în rătăcire. Dar o pădure nu are doar uscături. Există și frunze, pline de suc și vezi, cu spune în Psalmul 1. Pentru acei care își fac treaba cum se cuvine, să ne rugăm. Pentru cei care șchiopătează sau gafează grotesc, să ne rugăm. Rugați-va neîncetat, spune Pavel.
Mi-a plăcut mult ce am citit la tine pe blog, de aceea o să primeși vizita mea zilnică pe aici, fie că îți place, fie că nu
Aștept ”prospături”!
Dumnezeu să-ți fie diamantul pe care-L cauți. Scrie în continuare, dar nu te gândi că Cerul are nevoie de ceea ce scrii, gândește-te că oamenii care citesc au nevoie! Chiar am de gând să scriu azi despre acest lucru. Te invit să citești mai pe larg despre ideea mea, dacă ceva nu ți-e clar. Mulți zic: ”ce, să nu scriu, să nu lucrez pt Domnul?!!?”…da, nu pt El, El nu are nevoie de nimic de la tine.
Te binecuvintez!
Andrei
septembrie 25, 2008 la 1:30 pm
Iti multumesc Andrei. mi se bucura sufletul cand vad ca mai sunt unii care inteleg ce vrea D-zeu de la noi. Ai f mare dreptate cu “cretinismul”…… “cretinismul” e in floare
Sa fii binecuvantat !
septembrie 25, 2008 la 1:38 pm
Trist, dar adevarat. Imi place cum scrii, mi-a facut placere sa te citesc.
septembrie 28, 2008 la 8:35 am
Sa fii binecuvantata Cristina
septembrie 28, 2008 la 1:42 pm
stimate anddij. toate aprecierile mele pt persoane ce vor sa fie intr-adevar meseriasi,ex tau, roze, etc. intuieste precis defectul, diagnosticul si merge direct la hiba sa rezolve problema. inteleg pe cei nepriceputi, ii compatimesc, si cat pot sacrific orice sa-i ajut. indemnul tau sa ne rugam pt cei ce fac gafe, adica pe cei ce sunt buni meseriasi, depisteaza defectul, diagnosticul rapid, cu mare dexteritate si sunt fericiti ca stiu cum sa faca mai rau, apoi scz. dar daca simt nevoia de rugaciune, sa invete mai intai sa se roage ei pt ei, ori sa asteptam pana ii va face D-zeu sa simta nevoia asta, dar eu nu vad alta strategie de care ar fi tare mare nevoie in tot mai multe necazuri decat ceeace a facut D-l Isus cand i-a scos pe jmecheri afara.
septembrie 28, 2008 la 10:57 pm
Super articolul de mai sus si altele pe care le-am citit. Dumnezeu sa iti dea tarie sa continui sa fii una din vocile lui in Romania. Eu cred ca oameni ca tine Rose sunt o dovada ca generatia asta de pastori se cam duce… incet dar sigur. Acum 10 ani nimeni nu stia ce se intampla, dar toti stiam ca ceva nu merge in regula. Astazi… Dumnezeu a ridicat o alta generatie
Apropo de chestia asta, Ioan l-a intrebat pe Isus daca El este Acela, sau asteapta pe altul. Isus era, este si va fii Acela! Romania ne intreaba pe noi, generatia asta, daca noi suntem aia care zicem ca suntem sau trebuie sa mai astepte o alta generatie pentru ca Isus s-aduca trezire spirituala in Romania. Mi se pare interesanta provocarea.
Mi-ar place sa comunicam… daca doresti poti lasa un mesaj pe blog, pe adresa de mail sau aici… Multumesc
octombrie 5, 2008 la 12:14 am
E chiar adevarul care doare…… Din pacate ne doare doar pe noi, si prea putin sau deloc pe ei, — fara sa priveasca cu sinceritate si vulnerabilitate in viata lor “de slujire”. Pentru ca, e una sa fi ocupat, plin de activitati, conferinte, programe, “misiuni” pe la bisericile-surori, etc, — sa *se vada* ca lucrezi pentru Domnul — si e alta sa porti povara milei si a dragostei pentru turma care ti-a dat-o Dumnezeu, si sa faci cel mai mare privilegiu din a-L purta pe Cristos din Scripturi in inimile oamenilor… Nu toti, dar majoritatea pastorilor pe care ii cunosc, din pacate sunt doar ocupati, si isi fac predicile cu profesionalism dar fara putere — desi au impresia ca fac o treaba extraordinara…
octombrie 14, 2008 la 11:53 am
Gandurile tale sunt excelente, dar daca te incearca gandul ca numai pastorii (ciobanii astia) trebuie sa pastoreasca pe cei apasati de nevoi din biserica, te inseli amarnic. Conform pasajului din Efeseni 4:11-12, rostul pastorilor este acela de a echipa sfintii in vederea lucrarii de slujire. Ma tem ca prea s-au invatat crestinii evanghelici din Romania sa vada in pastor, omul de serviciu, care face tot, si lucruri la care se pricepe si lucruri la care nu se pricepe.
Stai aproape de un pastor si vei avea ocazia sa auzi pe toti crestinii din biserica si din alta parte care vin la el zicandu-i: “rugati-va pentru mine”, ca si cum el pastorul ar fi masina de rugat. Uitati-va la orele multe de consiliere, la vizitele pastorale ca sa nu mai vorbesc despre sutele de oameni care asteapta sa-l auda predicand “bine”.
Daca cele subliniate de tine ca o nevoie neacoperita in biserica ar fi prioritate pentru fiecare credincios fata bisericii s-ar schimba. Pana atunci cautam “tapul ispasitor” si zicem ca e el…ciobanul
decembrie 3, 2008 la 12:11 am
Ioan, cred ca intelegem complet diferit viata aceasta, asa ca fiecare are dreptul la a se exprima liber, nu am ce comenta
decembrie 3, 2008 la 12:01 pm
Rose, am descoperit doar de cateva zile blogul tau, si am inceput sa citesc cu multa placere articolele pe care le scrii. Totusi, ingaduie-mi sa-ti spun ca raspunsul tau la p.d.v. a lui Ioan, m-a nedumerit, si mi-ar fi placut sa fii mai explicita. Cu ce a gresit in comentariul lui? L-ai mirosit ca e pastor, si de aceea esti asa de expeditiva cu el? Chiar daca subiectul e vechi, te-as ruga sa ma ajuti sa scap de aceasta nedumerire. Multumesc.
iunie 21, 2009 la 11:40 pm
Miron,
ma bucur ca ai descoperit blogul si eu am ajuns pe blogul tau zilele trecute si chiar am ascultat o predica a fratelui Valer.
Cred ca asta a fost cu raspunsul scurt dat lui Ioan, am simtit ca ori e pastor, ori ia apararea pastorilor care nu isi fac treaba cum trebuie. El are dreptate oarecum, da fiecare crestin trebuie sa isi faca datoria, dar pastorul e pus in functia aceasta tocmai sa aiba grija de oi, fie ele si enervante, nu e pus acolo sa citeasca ziarul: Pentru ca in mintea mea nu exista o logica politica si una spirituala, ci exista o singura logica , logica a ceea ce gasesc in Biblie, m-am gandit ca nu are rost sa bat campii pe o tema care nu duce la nimic
Fi binecuvantat
iunie 22, 2009 la 12:52 am
Ai dreptate si esti foarte corecta din punct de vedere politic, insa nu si din punct de vedere spiritual. Or, daca asta conteaza pentru tine, te rog sa te gandesti cam cati cititori ai blogului tau capata o infuzie de nemultumire si dezgust fata de biserica si fata de cei care totusi mai fac ceva in ea (nu destul, dar ceva)
Te rog sa cugeti la versurile lui Dorz:
O, om ce mari raspunderi ai
De tot ce faci pe lume,
De tot ce spui in scris sau grai,
De pilda ce la altii dai,
Caci ea mereu, spre iad, sau rai,
Pe multi o sa-i indrume.
Ce grija trebuie sa pui
In viata ta, in toata,
Caci gandul care-l scrii sau spui,
S-a dus, in veci nu-l mai aduni
Si vei culege roada lui,
Ori viu, ori mort, odata.
Ai spus o vorba, vorba ta,
Mergand din gura-n gura,
Va n-veseli sau va-ntista
Va curati sau va -ntina,
Rodind samanta pusa-n ea
De dragoste sau ura.
Scrii un cuvant: cuvantul scris,
Ramane-n urma drum deschis
Spre ocara sau slava.
Ai spus un cantec,
Versul tau, ramane dupa tine,
Indemn spre bine, sau spre rau,
Spre curatie , sau desfrau,
Lasand in inimi rodul sau,
De har sau de rusine.
Arati o cale, Calea ta
In urma ta nu piere,
E calea buna, sau e rea
Va prabusi, sau va-ntina,
Vor merge suflete pe ea,
La pace, sau durere.
Traiesti o viata, viata ta
E una, numai una
Oricum ar fi, tu nu uita,
Cum ti-o traiesti, vei castiga
Ori fericire pe vecie,
Ori chin pe totdeauna.
O, om ce mari raspunderi ai!
Tu vei pleca din lume,
Dar ce ai spus prin scris, sau grai,
Sau lasi, prin pilda care-o dai,
Pe, multi, pe multi, spre iad sau rai,
Mereu o sa-i indrume.
Daci nu uita : Fii credincios!
Cu grija si cu teama
Sa lasi in inimi luminos
Un semn, un gand, un drum frumos,
Caci pentru toate, ‘nendoios,
Odata, vei da seama.
Amin.
In rest, Domnul sa te binecuvanteze!
decembrie 3, 2008 la 12:14 pm
Nu fac politica, si nici nu am de gand sa ma contrazic cu tine. Fiecare cu “politica” lui
decembrie 3, 2008 la 12:24 pm
nici nu stii ce stare am avut cand am inceput sa citesc articolul adevarat ce ai scris tu dureros de adevarat.
dar ce ma gandesc eu d ce pastorii nostri facasa ceva??
de ce cei din trecut se iubeau asa cum ISUS o facea unii pe altii si erau cum zice mama mea bucurii de nu mai vroiau sa se desparta+?
cum ei puteau si noi nu???o intrebare la care ma-mgandit de f mult timp
dar care……ii stiu intr.un fel si raspunsul.Multa pace.
ianuarie 4, 2009 la 6:04 pm
Tabita
Tot ce stiu este ca schimbarea vine de la fiecare in parte, daca ne luptam cu noi sa fim asa cum vrea Isus probabil ca vom reusi sa molipsim cel putin o alta persoana din preajma si asa o sa putem avea partasie la un nivel asa cum vrea Dumnezeu.
ianuarie 4, 2009 la 6:18 pm
Stiu ce inseamna sa fii tratat cu indiferenta,cu lipsa de intelegere uneori si chiar cu o bâtă zdravănă în cap de prea iubitii nostri păstori.Ei sufera foarte mult de un activism religios pe care vor sa ni-l impuna si noua si uita ceea ce este cu adevarat important:dragostea neprefacuta pt.oitele care le-au fost date în grija si pt.care vor da seamă înaintea lui Dumnezeu.Trist este ca dupa câtiva ani de stat în preajma unor astfel de păstori si a celor păstoriti de ei – care au ajuns în mare parte copii fidele ale lor,am ajuns eu însămi mai rece .De câte ori le-am semnalat ceea ce nu este corect s-au dezvinovătit cu argumente care nu m-au convins.Nu vor defel să se schimbe.Caută strategii de organizare si de crestere a Bisericii de la oameni si nu de la Hristos.Cine nu-l iubeste din toată inima pe Hristos cum îi va urma învătăturile? Și va căuta el să placă lui Hristos sau oamenilor – inclusiv celor din lume?.Marea majoritate s-a adaptat situatiei și li se pare că acesta este normalul.Eu însa știu că nu este așa și inima îmi plânge după cum cred ca-I plânge si Domnului nostru.Doamne dă-mi putere să merg mai departe știind că Tu mă iubești și rămâi Același! Pacea Domnului ISUS HRISTOS să fie cu noi cei ce-L iubim pe EL și cuvântul Lui!
ianuarie 5, 2009 la 3:18 pm
Liliana
Fi tare si chiar daca nu poti sa faci nimic cu cei din jur, lupta sa ramai neatinsa de mucegaiul ce domneste in preajma si in multi lideri din biserica romaneasca. Acest lucru ne sta in putere sa luptam cu noi sa nu ne molipsim, sau daca ne-am molipsit sa ne revenim. Se pare ca este imposibil sa ii schimbi pe cei care nu inteleg ca gresesc, cred ca nu merita efortul sa ne mai batem capul cu cine nu vrea sa inteleaga lucruri simple. Dumnezeu cu mila!!!
Sa fii binecuvantata cu putere sa cauti Imparatia Lui din toata inima
ianuarie 5, 2009 la 3:43 pm
Dumnezeu sa va binecuvinteze!
Demult m-am tot intrebat daca mai exista in lumea asta mare vreo persoana care sa nu fie corupta si careia sa ii mai pese de adevaratele valori impuse de Domnul nostru Isus Hristos. Imi placea atat de mult sa merg la Biserica dar tocmai din cauza neregulilor intalnite acolo am incetat sa mai merg regulat. Inca din copilarie, daca aveam o problema, asa-zisii frati ai mei si crestini incepeau sa rada pe seama mea profitand de o anumita situatie neplacuta in care ma aflam. Cu alte cuvinte, in loc sa fi ajutat, se profita de slabiciunea ta, ti se da in cap, ceea ce spuneati dumneavoastra. Din pacate, au urmat momente grele in viata mea care mi-au demonstrat foarte clar ca fara Dumnezeu nu se poate trai, ca este singurul adapost in vreme rea si ca m-am indepartat de cine nu trebuia. In timpul in care nu prea mai activam in Biserica, invataturile Bibliei mi-au ramas insa vii in inima si m-am ghidat in continuare dupa principiile Bibliei. Eu insa doresc din tot sufletul activez intr-o Biserica unde sa merg pentru a ma inchina si nu pentru a barfi, unde sa gasesc alinare la problemele mele, pentru ca, vrem sa recunoastem sau nu, cu totii avem probleme insa unii care se cred ceea ce nu sunt, se ascund in spatele unor masti pentru a dovedi cat sunt ei de buni si cat de bine au reusit ei in viata cand de fapt sunt putrezi pe dinauntru. Pun functia pe care o detin in fata oricaror calitati pe care trebuie sa le detina un crestin.
Ma bucur foarte mult ca mai exista speranta in Romania prin oameni ca dumneavostra care, in momentul in care observa o neregula, iau atitudine si incearca sa indeparteze raul, chiar sa il smulga din radacina. Haideti sa fim noi generatia care salveaza Romania iar daca unii nu se vor salvati, sa salvam macar oile neajutorate care ar dori sa fie salvate dar care poate nu mai au puterea sa spere ca mai exista cineva care se gandeste la ele.
Ar mai fi foarte multe de spus iar daca v-as spune povestea vietii mele, ati spune ca e decupata dintr-o carte horror. Daca doriti sa o cunoasteti, sper sa imi raspundeti si sa continuam discutia pe aceasta tema. Va mutumesc foarte mult.
februarie 1, 2009 la 9:44 pm
Miriam ! Atata cat ai tu nevoie de salvare am si eu si poate vor afirma acelasi lucru si unii din participanti pe acest blog daca nu chiar toti. Sigur , chiar mai mult ca sigur au nevoie de salvare persoanele corupte de care aminteai, insa nu sunt in masura sa recunoasca aceasta poate, sau nu-si dau seama de acest lucru. In aceasta situatie atentia mea este concentrata asupra unei solutii si anume: daca nu ne putem ajuta, macar sa nu ne facem rau unii altora. Consider ca este un pas urias in procesul salvarii si este chiar primul pas ce tre facut. Eu personal sunt dispus sa ascult povestea de care aminteai ca ai vrea sa ne-o relatezi. Depinde de ce hotaraste gazda. Sunt convins ca te vei usura prin aceasta. Eu in schimb sunt alt fel de persoana. Cand incerc sa povestesc ceva neplacut din viata mea, retraiesc acele momente si nu-mi prieste. Cam tarziu mi-am dat seama de lucrul acesta. Aveam senzatia ca daca impartasesc cu cineva ma voi simti mai bine, dar n-a fost sa fie asa. Ramane la aprecierea ta te vrei sa faci si sper ca se vor gasi persoane care vor simti ca fratii cu tine si te vor sustine in rugaciune. Domnul Dumnezeu sa-ti fie sprijinul de care ai nevoie,Amin!
februarie 1, 2009 la 10:18 pm
Miriam
Imi pare rau ca ai trecut prin situatii atat de grele de spui ca unele capitole din viata ta seamana cu o carte horror. Stim ca TOATE LUCRURILE LUCREAZA SPRE BINELE CELOR CE IL IUBESC PE DOMNUL si cred ca si tu vezi asta. Stiu din proprie experienta ca cele mai adanci vai ale umbrei mortii au fost la urma urmei scolile cele mai eficiente prin care Dumnezeu m-a invatat ce vroia El sa ma invete.
Ti-am scris un e-mail, daca il primesti mi-ar placea sa continuam dialogul
Sa fii binecuvantata din plin
Filip
Cred ca a impartasi traumele cu cineva este o binecuvantare, doar ca daca ajungem sa povestim acelasi episod la infinit si sa simtim aceasi durere inseamna ca rana aia nu e vindecata si trebuie chemat Dumnezeu sa aline rana aceea. Stiu ca de multe ori noi nu Il lasam sa vindece ranile, acuma vb in ce ma priveste, si taraganam lucrurile ani de zile, ne doare pentru aceleasi lucruri pe care trebuia sa le uitam de mult, vorbesc despre suferinta launtrica, caci amintirea va ramane pentru totdeauna
Domnul sa te binecuvinteze din plin
februarie 2, 2009 la 1:53 am
V D Filip:
Va multumesc pentru raspuns dar nu cred ca ignoranta este o solutie a problemei mele: “daca nu ne putem ajuta, macar sa nu ne facem rau unii altora.” Bine-nteles ca ne putem ajuta dar fiecare e prea preocupat de el insusi si de lustruirea mastii decat de a intinde o mana de ajutor cuiva aflat la necaz. Daca cineva striga dupa ajutor, dupa cum se spunea in articlolul de mai sus, mai bine impingi persoana respectiva in groapa, ca nu cumva sa afle si sltii ca ai trecut pe acolo si nu ai ajutat.
Sa mai vorbesti de salvarea unui animal care face ticalosenii si mai spune ca le face si in numele Domnului? Care nu stie decat sa inlocuiasca apa cu alcoolul, sa vorbeasca murdar si sa profite de cei slabi, saraci sau bolnavi pentru a se imbogati sau pentru propriile lui foloase? Dumnezeu spune foarte foarte clar ca blasfemiatorii vor fi nimiciti. Ce s-a intamplat cu noi oare? Ne-am indobitocit de tot? Cum vedem un ucigas ne grabim sa-i oferim salvarea dar daca intalnim o persoana care are nevoie de ajutor, o lasam sa moara, sau chiar o omoram noi, ca oricum e slaba si traieste degeaba, ba mai mult indrazneste sa ne mai solicite si ajutorul .Se vorbeste in Biblie de vremurile pe care le traim dar nu ma gandeam ca sfarsitul va veni asa de repede, ca voi prinde chiar eu aceste vremuri. Fiecare dintre noi grabeste venirea sfarsitului prin orice incalcare a Poruncilor Divine.
februarie 2, 2009 la 12:42 pm
Iar apropo de problemele mele, eu consider ca adevarul te elibereaza. Toate lumea ar trebui sa cunoasca adevarata fata a acestor impostori si corupti pentru a nu mai exista si alte victime.
februarie 2, 2009 la 12:49 pm
Dnei Roseinthedesert:
Va multumesc foarte mult pentru raspuns si pentru opiniile dumneavoastra bazate pe invataturile Bibliei. Totusi situatia este mult mai urata decat am descris-o eu iar cel care se afla in spatele ticaloseniilor provocate de cei care mi-au facut foarte mult rau este, evident cel care este sursa raului in lume. Asa se intampla daca te indepartezi de Dumnezeu desi eu nu mi-am dorit sub nicio forma acest lucru iar Dumnezeu este un Dumnezeu al Dragostei care te poate salva din orice situatie. Ma rog intruna si este foarte adevarat ca situatia aceasta ingrozitoare in care ma aflu mi-a reaprins credinta in inima. Totusi, lururile oribile pe care le fac ei nu au nicio justificare iar eu consider ca Dumnezeu vrea ca cei nelegiuitori sa fie pedepstiti. Dumnezeu lucreaza si mi-a ascultat rugaciunile prin faptul ca dvs mi-ati raspuns.
Sper sa continuam acest dialog pe mail insa ma intrebam daca ati putea sa imi trimiteti adresa dvs de e-mail deoarece optiunea “donotreply” ma impidica sa fac acest lucru.
Va multumesc foarte mult.
DOMNUL SA VA BINECUVINTEZE!
februarie 2, 2009 la 1:09 pm
Myriam
adresa de e-mail la care poti sa imi scrii este desprecarte@yahoo.com
februarie 2, 2009 la 2:19 pm
filip, eu zic sa te mai rogi pt vindecare launtrica. eu m’am rugat ani de zile dar poate fara credinta. trecutul meu nu il puteam povesti la absolut nimeni, de cate ori vream sa povestesc cuiva viata mea parca ma blocam. nu puteam scoate un cuv, durea prea tare. dar acum un an si ceva Dumnezeu mi’a dat o prietena minunata, care m’a ajutat enorm in rel mea cu Domnul si asta a ajutat sa ma rog cu credinta, si Dumnezeu mi’a dat vindecarea care o cautam de atata timp. a durut procesul de vindecare dar acum sunt libera
mai ia un prieten de incredere cu tine si rugativa amandoi pt asta. Dumnezeu vrea sa ajute, trebuie doar sa ii cerem cu credinta.
fiti binecuvantati cu totii!
februarie 2, 2009 la 2:22 pm
tzrafrira ! este un lucru care ma doare groaznic si nu e greu sa-l spun si aici. Myriam spune ca a ajuns intr-o situatie in care a tre sa sufere din cauza ca s-a departat de Dumnezeu. Eu as zice sa nu se grabeasca sa isi faca reprosuri prea mari. Chiar ea puncteaza un aspect, un comportament al unora care nu poate fi decat o propta din deal in vale pt cei din jurul lor. Acest aspect a functionat de mult timp insa foarte acoperit de ochii nostri. Daca religia a avut o doza de libertate candva, nu a fost asa fiindca cei care au dat aceasta libertate nu au mai putut de dragul nostru si ii ustura sa ne mantuim sufletele fiindca in primul rand ei nu credeau in Dumnezeu si mai mult ca sigur cei ce au fost dispusi sa colaboreze cu ei, nici acestia la randul lor nu credeau in Dumnezeu. Inteleg ca poteai fi prostit si ademenit ca faci un lucru bun daca colaborezi cu ei dar odata si odata, cat ai fi de naiv, tot tre sa pui cap la cap unele lucruri si sa-ti dai seama ce se intampla. Acum doar ies la suprafata efecte pt care s-a muncit ani de zile si raul si-a facut loc sa functioneze pe fata asa cum il observa si Miriam.
Miriam ! nu am sugerat catusi de putin la ignoranta. M-am gandit sa nu iti faci mai mult rau luand exemplu si anumite stari prin care am trecut eu. Se zice de multe ori sa uitam ce-a fost. Eu amintesc unele aspecte cu scop de a lua pozitie in viitor si de ce nu chiar pt prezentul nostru actual dureros in care acum, unii din predicatorii nostri s-au trezit si incep sa strige sa ne rugam sa vindece Dumnezeu Romania si sa faca trezire. Pai daca atitudinea si naivitatea lor e aceeasi ca pana acum dar si ingamfarea lor aceeasi, nu pot deduce decat ca si-ar dori sa ne vada mai incarcerati si nenorociti. Si atunci care este scopul in care este folosita religia? Am ajuns sa traim apogeul fiarei? Sper ca am conturat suficient ce ma doare mai tare.
LUCA 4:
18. “Duhul Domnului este peste Mine, pentru că M-a uns să vestesc săracilor Evanghelia; M-a trimis să tămăduiesc pe cei cu inima zdrobită, să propovăduiesc robilor de război slobozirea, şi orbilor căpătarea vederii; să dau drumul celor apăsaţi,
19. şi să vestesc anul de îndurare al Domnului.”
sau Isaia 61:
1. “Duhul Domnului Dumnezeu este peste Mine, căci Domnul M-a uns să aduc veşti bune celor nenorociţi: El M-a trimis să vindec pe cei cu inima zdrobită, să vestesc robilor slobozenia, şi prinşilor de război izbăvirea;
2. să vestesc un an de îndurare al Domnului, şi o zi de răzbunare a Dumnezeului nostru; să mângâi pe toţi cei întristaţi;
3. să dau celor întristaţi din Sion, să le dau o cunună împărătească în loc de cenuşă, un untdelemn de bucurie în locul plânsului, o haină de laudă în locul unui duh mâhnit, ca să fie numiţi “terebinţi ai neprihănirii”, “un sad al Domnului, ca să slujească spre slava Lui.”
4. “Ei vor zidi iarăşi vechile dărâmături, vor ridica iarăşi năruirile din vechime, vor înnoi cetăţi pustiite, rămase pustii din neam în neam.
5. Străinii vor sta şi vă vor paşte turmele, şi fiii străinului vor fi plugarii şi vierii voştri.
6. Dar voi vă veţi numi preoţi ai Domnului, şi veţi fi numiţi slujitori ai Dumnezeului nostru, veţi mânca bogăţiile neamurilor, şi vă veţi făli cu fala lor.
7. În locul ocării voastre, veţi avea îndoită cinste; în locul ruşinii, se vor înveseli de partea lor, căci vor stăpâni îndoit în ţara lor, şi vor avea o bucurie veşnică.
8. Căci Eu, Domnul, iubesc dreptatea, urăsc răpirea şi nelegiuirea; le voi da cu credincioşie răsplata lor, şi voi încheia cu ei un legământ veşnic.
9. Sămânţa lor va fi cunoscută între neamuri, şi urmaşii lor printre popoare; toţi cei ce-i vor vedea, vor cunoaşte că sunt o sămânţă binecuvântată de Domnul.”
10. “Mă bucur în Domnul, şi sufletul Meu este plin de veselie în Dumnezeul Meu; căci M-a îmbrăcat cu hainele mântuirii, M-a acoperit cu mantaua izbăvirii, ca pe un mire împodobit cu o cunună împărătească, şi ca o mireasă, împodobită cu sculele ei.
11. Căci, după cum pământul face să răsară lăstarul lui, şi după cum o grădină face să încolţească semănăturile ei, aşa va face Domnul, Dumnezeu, să răsară mântuirea şi lauda, în faţa tuturor neamurilor.”
februarie 3, 2009 la 2:14 pm
Dlui V D Filip:
Va multumesc din tot sufletul pentru cuvintele de mai sus si imi cer scuze pentru ca am inteles gresit mesajul dumneavoastra. Ma simt incurajata cand mai intalnesc persoane care reusesc sa depisteze raul sub diferitele lui manifestari si stiu impotriva cui sa lupte. Intrebarea acum este: CUM luptam noi impotriva acestei caracatite? Dumnezeu da putere de izbanda celor care se incred in El. Trebuie sa ne unim in credinta si sa luptem impotriva lor.
Eu deja ma aflu la disperare. Limbajul obscen si comportamentul lor animalic care au devenit pentru ei reguli de viata, ma sufoca. Simt ca nu mai pot functiona intr-un mediu atat de corupt. Ei recurg la cele mai josnice mijoace de manipulare si escrocare a unei persoane.
Referitor la versetele citate mai sus care mi-au hranit sufletul, doresc sa spun ca ei indraznesc sa citeze exact aceste versete pentru a justifica faptul ca proiectele lor au reusit. Spun ca Dumnezeu ii ajuta pe cei care fac voia lui desi comportamentul lor josnic de zi cu zi dovedeste faptul ca in niciun caz nu se inchina lui Dumnezeu. Sunt uimita de faptul ca imediat dupa ce citesc Biblia, fac exact contrariul celor scrise in Cartea Sfanta. Au comportament de proxeneti, cred ca isi permit sa mearga la femeile interzise de catre Biblie dar sa se intoarca acasa, sa se uite la meci cu berea in mana, sa mai arunce o injuratura sau sa se manifeste intr-un mod care iti provoaca sila si sa pretinda ca cineva sa le faca lor de mancare. Considera ca rolul femeii este acela de a fi sluga barbatului. Ei se cred imparatii, patronii iar cei slabi, bolnavi sau in necaz, slugile lor. Dumnezeu spune ca noi, toti oamenii suntem slujitori ai Domnului. Pur si simplu rastalmacesc versetele Bibliei in propriu lor interes.
Eu nu stiu ce trebuie sa fac in aceasta situatie. Multi mi-au spus ca solutia ar fi sa plec de aici. Acest lucru ar insemna insa sa ii las sa faca si alte victime si sa fug asemenea unui las. Am scris aceste randuri doarece m-am gandit ca ar fi bine ca oricine intra pe acest site sa cunoasca adevarata fata a acestor escroci si poate se va gasi persoana capabila sa ia masuri impotriva lor si a celor ca ei.
Eu propun sa ne unim fortele si, in numele Domnului, sa luptem impotriva celor care si-au permis sa ne fure libertatea, sa ne manipuleze, sa ne insele, sa isi insuseasca prin mijloace frauduloase bunuri care nu erau, de drept, ale lor, sa ucida, sa faca victime chiar in randul celor care le-au dat nastere.
DOMNUL SA NE AJUTE SA FIM TARI IN CREDINTA SI SA INVINGEM RAUL, SA IL SMULGEM DIN RADACINI! AMIN.
februarie 4, 2009 la 12:37 pm
myriam, imi place ca vrei sa iei atitudine impotriva lor dar nu stiu dak se poate face ceva.. cel putin in biserica unde mergeam eu inainte cam toti din conducere erau ori neamuri ori prieteni vechi.. nu am vrut sa le cunosc viata din afara bisericii k sa nu fiu dezamagita, dar din pacate am aflat cate ceva, plus k unul care are familie si copii s’a dat la mine pe fata, eram casatorita de cam un an pe atunci.. sunt oameni ce cunosc biblia, ce pot sa le spun si sa nu stie deja? eu vreau sa imi vad de relatia mea cu Domnul si sa Il rog sa imi scoata oameni de incredere in cale. vreau sa Il slujesc pe El si sa ma duc la cei care nu se cred mari si tari k ei slujesc in biserica, ci la cei care mai au o sansa o schimbe. la cei din afara bisericii. poate sunt pesimista, nu stiu.. dar ma indoiesc k oamenii k ei, poate de zeci de ani in biserica mai pot sa se schimbe. poate ei se cred ok ca slujesc in biserica, si cred k asta le ajunge sa mearga in rai..
februarie 4, 2009 la 1:33 pm
myriam, iti inteleg supararea insa cred ca singura solutie este sa ierti si sa te consolezi cu gandul ca ei nu se vor schimba decat printr-o minune. Noi nu putem face nimic in privinta aceasta, din pacate. Uita-te la Isus, El nu a incercat sa ii schimbe pe farisei, le-a spus adevarul in fata si atat, desi era Dumnezeu, nu a trecut peste propria lor vointa, i-a lasat in voia mintii lor. Noi cel mult putem sa ne rugam pentru ei si atat, in rest Domnul face ce vrea cu ei
In ce ne priveste, sa umblam in ascultare de Domnul. a ne lua la tranta cu ei este o pierdere de vreme si o lupta inutila. Putem spune adevarul, asa a facut si Isus, dar Isus nu s-a luptat cu fariseii.
Sa fii binecuvantata din plin
februarie 4, 2009 la 2:13 pm
Roseinthedesert:
Dupa cum spuneam, nu Domnul ii guverneaza pe acesti corupti iar iertarea unor criminali nu este deloc o solutie. Dumneavoastra, prin articolul scris mai sus, ati spus ca doriti sa schimbati ceva. Eu cred ca tocmai atitudinea gresita de a ierta raul da nastere unor astfel de ciobani si ticalosi. Ei spun: “si asa nimeni nu ia atitudine, pot sa ma dezvolt in voie, sa santajez pe cine vreau”. Practic, noi, prin lipsa de atitudine, il alimentam pe cel rau prin ingaduinta lor. Dumnezeu ne vrea luptatori, ostasi in Domnul. El ne spune sa ne luptam cu raul.
Daca nimeni nu face nimic, atunci inseamna ca ne semnam singuri condamnarea la moarte. Este alegerea fiecaruia. Eu am ales sa lupt.
februarie 4, 2009 la 2:57 pm
miriam
Fiecare om face ce vrea, nu pot sa iti spun eu cum sa lupti sau daca sa lupti sau nu, insa cred ca singurul model de umblare in adevar dupa care trebuie sa ne ghidam este Isus. Daca ne ghidam dupa altceva, esecul va fi singurul rezultat. Isus nu s-a luptat cu fariseii, le-a spus adevarul si gata. In puls noi nu avem de luptat impotriva oamenilor ci impotriva stapanirilor si domniilor intunerecului.
Pe acest blog vreau sa demasc anumite comportamente, si mai mult daca se poate ca articolele acestea sa ii ajute pe cei care se autocondamna pentru situatii in care nu ei au vina ci liderii bisricilor din care fac parte.
In nici un caz nu vreau sa ma lupt cu fariseii, nici 2 minute din viata nu merita sa mi le risipesc pe o lupta care nu duce nicaieri.
Si daca s-ar putea sa nu mai folosim cuvinte ca “criminali, pedofili, ticalosi……..” ar fi minunat.
ms de intelegere
Sa fii binecuvantata
februarie 4, 2009 la 5:48 pm
miriam, daca vrei putem continua dialogul pe adresa de email pe care mi-ai mai scris, acolo poti sa iti descarci sufletul si sa folosesti ce cuvinte vrei.Aici e un spatiu public si nu vreau sa iti faci rau tie prin cuvintele astea si apoi sunt acuzatii destul de grave care ar trebui probate cat de cat.
Astept sa imi scrii pe email
februarie 4, 2009 la 5:55 pm
Ioan Grosanu ! cum sa-ti explic, m-am simtit asa inviorat, inveselit citind versurile ce le-ai scris. m-am bucurat f mult ca ai specificat autorul. am un sentiment deosebit de frumos in memorie fata de cel ce a fost poetul crestin Traian Doorz. M-am interesat pe un post crestin de radio cam cate poezii a scris. Se estimeaza cam la 6 mii. unii spun ca ar fi scris catre 14- 15 mii de poezii. dar mi-a mai trecut un gand prin cap. oare pe peretii puscariilor cate versuri ale lui mai stralucesc in noapte? dar in sufletul nostru din cate le-am citit ori le-am cantat? este foarte mult timp decand nu am auzit aceste versuri ce ni le-ai redat. draga Ioan G in ceeace priveste obiectia ce ai facut-o catre rose(dana) nu am nimic impotriva ca fiecare sa-si spuna parerea. as vrea doar sa scot in evidenta ca schema sau schemele politice care cuprind functionarea cultelor nu ar trebui sa influenteze catusi de putin si starea noastra spirituala. iar daca o influenteaza este evident faptul ca numai in sens negativ o influenteaza. poate nu am reusit decat foarte stangaci sa dezbatem anumite aspecte, dar cei care isi vor pune problema ca vai cultele neo sunt asa ticaloase, nu are decat sa mediteze si sa-si puna intrebarea de unde pleaca ticalosia. ca vai, ticalosia stiu sa ne-o arhiveze cat mai bine in capul nostru al pocaitilor, dar nu ar fi rau sa puna mana pe scripturi, sa vada ca undeva scrie ca e vai de cel ce pacatuieste, dar e mai vai prin cine vine ispita si aceluia mai bine i-ar fi de si-ar lega de gat o piatra de moara si sa se arunce in mare. totodata sa-si puna intrebarea cat si-au adus contributia sa faca pe cineva sa pacatuiasca din alte culte cat si din cultul lor si sa se smereasca inaintea Lui Dumnezeu cu pocaintra. Lui miriam ii voi raspunde in alte mesaje, dar deocamdata sunt putin prins in alte probleme.
februarie 4, 2009 la 8:28 pm
Iti multumesc pentru raspuns tzrafrira.
februarie 4, 2009 la 9:09 pm
Ce parere aveti de acest video?
http://www.youtube.com/watch?v=D7_dZTrjw9I&feature=player_embedded
aprilie 28, 2010 la 9:17 am
Alt filmulet interesant: “Nu ca biserica!”
Interesant de vazut si celelalte materiale postate pe pagina lor de internet:
http://www.dontlikechurch.com
aprilie 29, 2010 la 6:24 pm