ROSE IN THE DESERT

Pro si contra


yesnoVreau sa va provoc pe cei care credeti ca darurile Duhului Sfant enumerate in Biblie nu mai sunt actuale, sa veniti cu argumente din Biblie, cu versete care sa spuna clar ca darul proorociei, al vorbirii in limbi, al minunilor, al tamaduirilor au disparut.

Totodata vreau sa va provoc pe cei care experimentati aceste daruri sa ne spuneti cum va ajuta in viata voastra de credinta si cum ati primit aceste daruri, plus versetul din Biblie cu care sa argumentati ca experienta voastra este biblica.

25 Răspunsuri

  1. V D Filip

    Buna initiativa. Pt inceput, IOEL 2:28-29 / FAPTE 2:17-18 / 1 CORINTENI 14: 22,25,30. / 1 CORINTENI 12:1-11. / PROVERBE 29:18
    Bineanteles ca aceste lucruri nu tre confundate cu loteria nationala, nici cu alba-neagra lui iliescu care si-a trim “prorocii” la primele lui alegeri sa faca propaganda ca Domnul l-a trimis. Ceeace consider eu, este faptul ca totul este programat de Dumnezeu, inclusiv descoperirile, minunile,incercarile asupra oamenilor,etc, etc….Evanghelia lui Ioan 9:3,pag 1038.

    noiembrie 7, 2008 la 10:54 pm

  2. Unele dintre acestea nu prea pot fi argumentate în prezent, pentru că Biblia a fost scrisă în trecut. Foarte multe nu se mai potrivesc de atunci. Sau, cum ar putea Biblia să explice dacă darul tămăduirii există în 2008? E o chestie de… bun simţ să-ţi dai seama că nu există astfel de versete.

    În plus, a fuma e bine? Nu. Dar, ce zice Biblia despre avort? E bun? Nu. Daţi-mi versetele care zic că nu-s bune acestea. Nu există. Dar, Duhul Sfînt vorbeşte, îndreaptă, dă înţelepciune în aceste privinţe

    Cum să aduc “versetul din Biblie cu care sa argumentati ca experienta voastra” dacă el nu există?

    noiembrie 7, 2008 la 11:00 pm

  3. V D Filip

    Stau si ma mir de ce nu a existat nici o descoperire Dumnezeiasca, nici macar dar de intelepciune la nici un soi de crestin atunci cand in masa,crestinii din toate cultele l-au ales pe iliescu. sau cand ni se spune ca tre sa alegem intre doua rele. a citit cineva DEUTERONOM 30 : 11-20, pag 226-227? pai de ce ne mai vaitam de libertate si toleranta religioasa, si care sunt rezultatele? ca ni se spune marsh in america, sau tu de ce nu ai plecat?

    noiembrie 7, 2008 la 11:03 pm

  4. V D Filip

    da spune si despre fumat: sa nu-ti dai agoniseala pe ceva nefolositor. despre avort la fel.daca citim biblia si nu credem nimic e ca si cum nu scrie nimic acolo. e absurd sa incerci sa implinesti ceva ce nu crezi. si fara credinta este cu neputinta sa fim placuti Lui.

    noiembrie 7, 2008 la 11:08 pm

  5. V D Filip

    nu poti pretinde cuiva sa creada cand nu i s-a descoperit Dumnezeu. am vazut minuni la care nu m-am rugat sa le vad. nu le-am cerut sa le vad fiindca nici nu realizam bine ca voi avea nevoie de acest lucru. Cel ce are de lucrat ceva, adica Dumnezeu,stie sa isi programeze fiecre actiune.el nu forteaza nici maleabilitatea si nici ambitia noastra, dar ce am observat, ca dupa ce ni se descopera, ne cam forteaza la un antrenament sa fim si sa iubim ca El, si asta e cel mai greu lucru, fiindca aici poate aparea a doua etapa a incapatanarii si aici e riscul cel mai mare in care putem pierde tot.

    noiembrie 7, 2008 la 11:15 pm

  6. anddij, stau si ma intreb ce facem cu noul testament……..pentru ca a fost scris demult si poate nu mai e valabil. Sincer imi poti spune ce ne facem cu Faptele Apostolilor, cum si-a permis Pavel sa spuna in 1 Corinteni 14:39 sa ravnim dupa proorocie si sa nu impiedicam vorbirea in limbi. Eu asta nu inteleg de ce scrie asa ceva in Biblie daca tot nu e adevarat? Aici Pavel nu precizeaza cate generatii sa ravneasca dupa darurile acestea. Biblia e plina de inexactitati, daca acum nu mai e valabil ce se spune in ea, ar trebui evitata, nu e deloc de incredere, sau……………?
    Ma crezi sau nu dar sunt milioane de oameni care experimenteaza acum in zilele noastre ceea ce tu spui ca nu mai exista.

    noiembrie 7, 2008 la 11:24 pm

  7. ai înşeles greşit… mă refeream la lucrurile care nu se mai pot practica, cum ar fi omorîrea cu pietre sau aducerea jertfelor…

    Ok, fiţi binecuvîntaţi de Domnul slavei!

    Fiecare cu grădina lui… tata mă despărţea de fratimiu cînd ne certam şi nu ne înţelegeam.

    Domnul a despărţit pe Pavel de Barnaba cînd nu s-au înţeles. Sau cel puţin, aşa au decis ei.

    Ah, şi pătrăţosu zicea o vorbă foarte frumoasă: să nu facem ca şi caucazienii: scuipă în jos şi ling în sus. Linguşeala asta, tare nu face bine.

    Şi, chiar dacă sunt român, o s-o şterg englezeşte: farewell :)

    noiembrie 7, 2008 la 11:30 pm

  8. problema darurilor Duhului lui Dumnezeu este f. tainica si e normal sa nu fie inteleasa si acceptata, dar nu inseamna ca, daca nu ne convine de ceva, nici nu exista.
    Cred in tot ce spune apostolul Pavel despre aceste daruri si cunosc persoane care sunt inzestrate cu darul vorbirii in limbi, cu vedenii, prorocie. Eu cred in vise, vedenii, descoperiri prin Duhul Sfant.
    Mie personal mi se faceau aceste descoperiri, si, sincer, nu credeam cu toata taria la data descoperirii. Asta nu insemna ca nu erau aceste descoperiri reale, ci credinta mea era mica. Toate s-au adeverit si marturisesc ca Dumnezeu lucreaza in diferite moduri.
    Ori accept tot ce spune Biblia, ori neg totul…

    noiembrie 8, 2008 la 7:32 am

  9. ca sa vezi ca instiintarile sunt adevarate vezi “O marturie cutremuratoare” pe linkul de mai jos:
    http://disa-amestecate.blogspot.com/search/label/resurse

    noiembrie 8, 2008 la 9:15 am

  10. scuze! vedeti la referirea de mai sus pe:
    http://disa-amestecate.blogspot.com/2008/10/o-marturie-cutremuratoare.html

    noiembrie 8, 2008 la 9:22 am

  11. V D Filip

    1 IMPARATI 18
    13. Nu s-a spus oare domnului meu ce am făcut când a ucis Izabela pe prorocii Domnului? Cum am ascuns o sută de proroci ai Domnului, câte cincizeci într-o peşteră şi i-am hrănit cu pâine şi cu apă?
    Doar pe vremea lui Ilie au mai existat cel putin 100 proroci ce i-a ascuns Obadia. Oare prorociile lor sant mentionate in Biblie? Sunt convins ca au fost mult mai multi proroci in vechime decat cei amintiti in Biblie si multe proorocii care nu au fost scrise in Biblie. Ce au avut de prorocit atatia proroci? Neaparat despre aspecte/vremuri generale? De a fost nevoie de atatia proroci doar pentru un popor, pentru atatea alte popoare de ce nu ar mai fi nevoie de niciunul si nici de apostoli?

    noiembrie 8, 2008 la 10:48 am

  12. Filip, ai atins un aspect foarte interesant. Ai mare dreptate in ce ai scris mai sus!

    Disa, din pacate foarte multi dintre noi s-au obisnuit sa accepte doar partial ce spune Biblie, dar asa e cum spui tu “Ori accept tot ce spune Biblia, ori neg totul…”….

    noiembrie 8, 2008 la 1:20 pm

  13. Stefan

    Am citit toate comentariile de mai sus si cred ca nu vreau sa comentez pe marginea niciunuia, nu de alta dar nu as vrea sa fiu inteles gresit de o parte sau de alta….:).
    Bazat fiind pe Biblie, vreau sa imi spun si eu parerea despre darurile spirituale scrise de Pavel corintenilor. Defapt vreau sa pun accentul pe vorbirea in limbi, dar spiritual foarte controversat in zilele noastre.
    Vin si afirma unii credinciosi, cu precadere penticostali, ca daca nu ai vorbirea in limbi, nu ai Duhul Sfant, si ca plecarea ta in rai este compromisa din start datorita acestui fapt. Ei….cand aud o astfel de afirmatie, creierul incepe sa mi se infierbante si mai ca nu imi vine sa-i dau cu Biblia in cap acelui frate :P . Acuma mai in gluma mai in serios, astfel de afirmatii induc in eroare o multime de frati, sinceri, care-L cauta pe Dumnezeu dintr-o inima curata, dar care nu sunt inzestrati cu un grad asa de mare de intelepciune incat sa isi extraga singuri principiile si ideile din Scriptura.
    “Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea, ca a dat pe singurul Sau fiu, pentru ca oricine CREDE IN EL SA NU PIARA, CI SA AIBA VIATA VESNICA”. Ei… acest verset este unul dintre multe altele care ne arata clar “retzeta” pe care trebuie sa o avem pentru a vedea raiul. Ati vazut undeva acolo “…. pentru ca oricine crede in El SI MAI SI VORBESTE INTR-O LIMBA STRAINA , sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica” ? NU ! Sau “Cine are pe Fiul, are viatza” un alt verset care atesta ca doar credintza in Isus te duce la mantuire. Sau “….ca cine crede in Isus Hristos ca Domn si il marturiseste cu gura, este mantuit”. Nici aici nu se vede cumva ca este conditionata mantuirea de vorbirea in alta limba.
    Nu vreau sa fiu inteles acum ca am ceva cu fratii penticostali, pt ca si eu sunt din randurile lor, sunt si din randurile baptistilor si sunt si din randurile crestinilor dupa evanghelie, pt ca am prieteni de pretutindeni.
    Si nici nu vreau sa credeti ca nu recunosc deloc ca darurile spirituale exista. Dar nu vreau sa credeti ca Dumnezeu isi anuleaza complet Bibilia, vorbindu-ne acuma mai in fiecare saptamana la orele de rugaciune sau la noptile de veghe, prin asa zisi proroci, care nu stiu nici eu de unde le mai scotocesc sau de unde le mai combina, pt ca daca stai si asculti atent mai toate prorociile se rezuma la ” vad o bariera in fatza ta, dar daca stai langa Domnul, El te ajuta sa o treci” sau “Te-am vazut frate stand langa o fantana si apa ei era tulbure. Ai grija ca Domnu te va trece prin cuptor de boala si…” bla bla bla. Apropo stiati ca in superstitiile lumesti, apa tulbure reprezinta boala. De unde oare s-a inspirat acel proroc cand a scos prorocia acea??? …. DUMNEZEU NE VORBESTE SI AZI PRIN SCRIPTURA, si nu avem nevoie de un alt substitut mai bun decat EA!!!! Cred ca poate…de vreo cateva ori in viatza avem nevoie de ghidarea unui proroc a lui Dumnezeu dar atunci el vine din alt colt al tzarii, nu stie nimic de tine si iti spune totul clar si la obiect si simti si tu, datorita Duhului Sfant , care e in noi (indiferent daca vorbim in limbi sau nu) ca acea lucrare e de la Domnul.
    In Corinteni 12 cu 29 Pavel se intreaba retoric….”oare toti sunt apostoli? Toti sunt proroci? Toti sunt invatatori? Toti sunt facatori de minuni? Toti au darul tamaduirilor? Toti vorbesc in alte limbi? Toti talmacesc? Umblati dar dupa darurile cele mai bune si va voi arata o cale nespus mai buna”.
    Ei ….cine are cap…..observa clar ca Pavel sugereaza finutz aici, ca Dragostea este ingredientul care ne face pocaiti si ca increderea in Isus este indeajuns pentru a ne bucura cu El in glorie.

    noiembrie 12, 2008 la 9:03 pm

  14. PreciousChild

    din nou,rose…gandeste’te mai bine la ceea ce “afiseaza” pagina ta. lucrurile acestea ce se intampla intre Copiii Lui, contraziceri si opinii controversate, nu au ce cauta aici…
    Hai sa le aratam lor ce…dar pretios au primit.
    ce minunat e Dumnezeul nostru.
    cat e de drept si nepatruns.
    de infinit si de gelos.
    vor trece ani, secole, milenii…si toti nu vom ajunge la aceeasi opinie cu privire la Duhul Sfant. crestinii dupa evanghelie cu crestinii dupa evanghelie, penticostalii cu penticostalii, baptistii cu baptistii.
    ce au cautat altii -ajungerea la un punct comun- nu vei putea realiza tu.
    fii constienta de lucrul acesta. nu sta in puterea ta.
    si nu rezolvi nimic aducand aceste lucruri in atentia..cititorilor.
    ii indepartezi de El…si e pacat.
    cu dragoste, ai grija.

    noiembrie 12, 2008 la 9:17 pm

  15. preciouschild
    am voie sa imi scriu parerile pe propriul blog? Daca nu esti de acord e ok; o sa continui sa scriu asa cum cred de cuviinta. Nu am incercat sa impac penticostalii cu baptistii si cu cde,nu ma adresez nici baptistilor nici penticostalilor nici celor de la cde, ma adresez celor care vor TOT ce are Dumnezeu. Daca ai citii toate articolele vei vedea ca nu ma axez doar pe lucrarea supranaturala a Duhului Sfant pe care se pare ca tu o negi, o parte din Biblie care nu mai este valabila; pt ca……… nu se stie deocamdata de ce, dar nu mai e valabila. Biblia mea se refera la a trai in Hristos manifestand roadele Duhului Sfant dar si darurile.

    Stefan
    Sunt de acord cu tine…….. ai dreptate in ceea ce spui, ceea ce vreau eu sa subliniez prin aceste articole este faptul ca cei care anuleaza lucrarea supranaturala a Duhului Sfant implicit darurile mentionate in Biblie sunt pe o pista gresita; dar si cei in viata carora roadele Duhului Sfant nu se vad sunt pe o cale si mai gresita chiar daca au parte de vorbire in limbi; proorocii etc. Biblia mea impleteste cele doua aspecte, o viata traita in dragoste, bunatate, …….plina de roadele Duhului Sfant plus manifestarea supranaturala prin semne si minuni a lui Dumnezeu.
    Eu nu inteleg; sincer nu pot pricepe de ce oamenii vor jumatati de masura si apara jumatatile de masura chiar daca ele nu sunt intregul

    noiembrie 12, 2008 la 9:35 pm

  16. Stefan

    Oamenii sunt diferiti, sunt mai inzestrati cu intelect, si mai putin inzestrati cu intelect. Nu trebuie sa ne uitam la ei cu ura sau cu desconsideratie. Dumnezeu ii iubeste pe toti si NE iubeste pe toti dealtfel. Unii se multumesc cu jumatati de masura, fie ca asa vor ei, pacalindu-se pe ei insisi, sau fie ca doar atat pot ei. Prima categorie e de condamnat.
    Iar ca raspuns la Precious Child, pot spune ca este undeva un verset care spune…”Este bine ca intre voi sa exista partide, ca sa iasa la iveala cel mai bun”. Nu urmaresc si nu am urmarit niciodata cearta de vorbe. Dar cu indarjire vreau sa asez “stalpi” de invatzatura pentru ca sunt puternic incredintzat ca ceea ce spun, spun bine. Nu sunt obtuz intr-atat incat sa nu accept si opinia altuia, dar o trec toata prin ciurul evangheliei, si atunci vad cat mai ramane din opinia fiecaruia.

    noiembrie 12, 2008 la 9:55 pm

  17. Am zis măcar acuma să nu tac, deşi am promis că nu mă mai bag.

    Mie mi-e clar cu vorbitul în limbi: cînd s-a vorbit în limbi, toţi cei prezenţi, deşi de naţionalităţi diferite, la vorba unuia singur, au auzit fiecare în parte predica în limba lor. Vorbea unul şi înţelegeau toţi. Ca şi cum ar vorbi pastorul şi în adunare ar fi africani, chinezi, englezi, români, francezi şi nemţi, şi fiecare ar înţelege perfect ce zice pastorul. Ei bine, în ziua de azi n-am mai auzit aşa ceva- Ce folos să zici aiureli dacă nimeni nu beneficiază la urmă? pentru că pun pariu că nici respectivul care vorbeşte nu înţelege, săracul.

    Faptele apostolilor 10:46 Căci îi auzeau vorbind în limbi şi mărind pe Dumnezeu.

    Deci, dacă s-ar aduna toată Biserica la un loc, şi toţi ar vorbi în alte limbi, şi ar intra şi de cei fără daruri, sau necredincioşi, n-ar zice ei că sunteţi nebuni?, 1 Corinteni 14-23 Ba da, ar zice că suntem nebuni. Aşa şi sunt cei care au impresia că vorbesc în limbi.

    În plus, Duhul Sfînt îl primeşte doar atunci cînd te întorci la El, cînd eşti mîntuit, cînd te-ai pocăit, nu cînd prooroceşti sau vorbeşti în limbi, sau face alte circării. Oamenii sunt destul de nebuni să creadă că dacă nu faci lucrurile astea, nu ai Duhul Sfînt. Ce aberaţii sfruntate!

    Faceţi în toată vremea, prin Duhul, tot felul de rugăciuni şi cereri. Vegheaţi la aceasta, cu toată stăruinţa, şi rugăciune pentru toţi sfinţii,, Efeseni 6-18

    Iar în legătură cu proorociile,

    Căci nici o prorocie n-a fost adusă prin voia omului; ci oamenii au vorbit de la Dumnezeu, mânaţi de Duhul Sfânt., 2 Petru 1-21

    Ăia care îmi zic mie că vin timpuri grele, sau că stau lîngă fîntîna de care zicea Ştefan, ei bine, nu cred că sunt de la Dumnezeu… de parcă eu n-aş şti direct din Biblie că vin timpuri grele, sau că nu ştiu ce. Aşa pot şi eu să proorocesc că la anul pe vremea asta, situaţia din Romnânia va fi dificilă, şi norii se vor abate asupra ei. Dar Domnul va proteja pe aleşii Lui. Mare brînză, asta citesc în Evanghelii, în Psalmi, chiar şi prin cărţile lui Moise, cele profetice, toată Biblie.

    Deci, get real people, şi amintiţi-vă ca Satan e mai deştept decît noi toţi la un loc, şi se strecoară peste tot să junghie şi să prăpădească. Nu mai fiţi atît de creduli. Ştiţi ce se făcea cu proorocii falşi? Erau ucişi cu pietre. Eu aşa m-aş duce în Numele Domnului să le dau măcar o palmă peste gură mincinoşilor ăia care fac show…pfai..

    Oricum, puterea Lui se va arăta curînd, iar doctrina mîntuirii e clară : pocăieşte-te şi crede, şi vei fi mîntuit. Simplu. N.-am nevoie de nimic altceva.

    Ştiu că nu sunt prea iubit pe acest blog de “grupuşorul” care s-a făcut aici, dar, asta e, mergem mai departe. Fiecare judecă pentru el, fiecare răspunde în dreptul Lui. Pe Dumnezeu nu-L impresionează nimeni.

    noiembrie 13, 2008 la 3:14 pm

  18. Stefan

    Anddij….sunt de acord cu mesajul tau in proportie de ….sa zic 70%. Ce vreau sa-ti spun eu e ca …..in primul rand sunt baptist si cred ca si tu esti, dupa doctrina pe care am vazut ca ai avut-o in acest ultim mesaj. Sunt Baptist si totusi… iti atrag atentia….NU SCOATE DARURILE DUHULUI DIN CONTEXTUL SCRIPTURAL. Ele exista, se manifesta si azi, dar din pacate oamenii prin care se manifesta cu adevarat sunt EXTREM de rari. Restul de 90% sunt de acord cu tine ca putem lejer sa-i numim NEBUNI sau IMPOSTORI, si cred ca nici un pacat nu ne-ar fi daca le-am aplica cateva bote peste spinare :P “Bataia e pentru spinarea nebunului” Undeva in Proverbe.
    Se spune undeva in Biblie…., stiu multe versete, pt ca-mi raman in minte, dar nu-mi mai aduc aminte intotdeauna locul lor din Biblie, ca…..”Feciorii si fetele voastre vor prorocii, iar batranii vostrii vor avea vedenii” .Cam asa se va manifesta Duhul Sfant acum, in vremurile din urma. Asa ca te rog sa nu cazi in extrema asta, pt ca si penticostalii cad in extrema cealalta in care vin si spun ca “nu ne mai trebuie Biblia pt ca ne invatza Duhul Sfant cum sa ne purtam”. Am auzit si afirmatia asta de la un penticostal. Cum sa nu citim Biblia cand se spune acolo sa cercetam scripturile si vom capata viatza?
    Ei bine te rog sa accepti ca vorbirea in limbi exista, e clar ca trebuie facuta cu intelepciune DOAR acolo in odaitza ta ca sa nu te auda nimeni si sa creada ca esti un nebun, iar in adunare mai bine zi cuvinte in limba omului, prin Duhul Sfant, pt ca sa i se descopere tainele inimii, si el sa cada in genunchi la picioarele Tatalui si sa recunoasca faptul ca intre pocaitzii aia este Dumnezeu. Deci practic Pavel a recunoscut ca vorbirea in limbi exista, ba mai mult ne indeamna sa umblam sa prorocim chiar, deci se observa clar ca dupa cincizecime au mai existat oameni care vorbeau in limbi si proroceau.
    Eu nu am darul vorbirii in limbi, tare as vrea sa-l am. Nu am reusit sa-l primesc. Ma bucur pentru cei care-l au dar care-l folosesc cu cap si cu intelepciune, pt ca in ei se vede faptul ca sunt muuult mai plini de viatza decat mine, sunt mult mai tari cand vine ispita peste ei si trec razand prin incercari pe cand eu ma amarasc si de multe ori gresesc si cartesc. Asta face darul Duhului Sfant……. te face mult mai tare in luptele de pe acest pamant. Si sa nu uitam ca sunt mai multe daruri pe langa cel de a vorbi in limbi. De deosebire a duhurilor, de vindecare, de invatzatura….. si inca vreo cateva.
    Te salut anddij si nu numai pe tine, pe toti!! @};-

    noiembrie 13, 2008 la 8:54 pm

  19. Tare aş dori să văd pe cineva că vorbeşte în limbi… măcar atît… dar să fie vorbirea aceea care era atunci, să fie aceaşi.

    Fiecare cu darul lui. Oricum, acesta este un subiect delicat. O să încerc să mă informez şi să aprofundez înainte să mai dau cu părerea. Însă, nu scoteam darurile din contextul Scripturii, ci doar spuneam că nu mai văd aşa ceva în zilele noastre. Tot ce am auzit pînă acum erau nişte prostii, nişte înşirări de vorbe fără logică, cuvinte inexistente, impostori. Ce folos să vorbeşti în limbi dacă nimeni nu înţelege? Oare vorbirea în limbi, nu ar trebui să fie de folos fraţilor? Cum am spus, vorbirea în limbi înseamnă să vorbeşti o dată şi să se înţeleagă, în acelaş timp, în mai multe limbi. Sper că ai înţeles.

    Prefer să nu-mi fac apartenenţa la un cult, publică, pentru că nu are sens şi nici noimă.

    Salutare, Ştefane!

    noiembrie 13, 2008 la 9:05 pm

  20. Stefan

    Auzi…..anddij! Gresesti iar intr-o privintza!! Vorbirea in limbi nu e data spre folosul celor ce asculta!!! E data DOAR spre folosul celui care o vorbeste. Cine aude pe altu ca vorbeste in alta limba NU este decat DERANJAT de acesta. Asa ca de aia ne sfatuieste Pavel sa vorbim vorbitura noastra doar in odaitza noastra, ca sa nu fim catalogati drept nebuni.
    Stiu ce ai spus legat de acea vorbire in limbi de la cincizecime. DA acel eveniment a fost unul mare si nu s-a mai repetat de atunci incoace. Limbile de atunci au fost limbi pamantesti vorbite de ucenici ca sa inteleaga fiecare om din fiecare natie care era atunci in oras. Dar limbile care se vorbesc acum sunt de sorginte ingereasca sau probabil limbi disparute demult din vocabularul pamantesc. Oricum tine minte ca……vorbirea in limbi este DOAR pentru folosul tau. Nimeni nu castiga nimic daca te aude pe tine vorbind in alta limba. Doar tu.

    noiembrie 13, 2008 la 9:31 pm

  21. Dacă vorbitul în limbi este un dar spiritual, şi este doar pentru mine, la ce folos darul?

    La ce folos dacă nu sunt folosit pentru alţii, dacă nu lucrez pentru Trup, care este Biserica?

    noiembrie 13, 2008 la 9:38 pm

  22. Stefan

    Atunci cere sa primesti darul talmacirii……sau de ce nu, darul prorocirii. Atunci cu adevarat acel dar este spre folosul bisericii si al fratilor de pretutindeni. Dar daca ai doar vorbirea in limbi atunci TACI in biserica, spune Pavel si nu fa deranj.

    noiembrie 13, 2008 la 9:41 pm

  23. Ai înţeles greşit.

    Darul este pentru a fi dăruit, pentru folosul altora, da? (am primit felurite daruri pentru a sluji în Trup, fiecare mădular îngrijeşte de celelalte)

    Vorbirea în limbi = dar

    Rezultă că vorbirea în limbi e pentru folosul altora.

    Tu zici că vorbitul în limbi e un dar al Duhului Sfînt, dar care este doar pentru posesorul ei. Te contrazici singur.

    Părerea mea.

    noiembrie 13, 2008 la 9:58 pm

  24. Stefan

    Noh bine…..las sa ma contrazic eu. Macar nu ma contrazice altcineva :) O sa-ti raspund eu altadata, fiind bine pus la punct si fiind cat se poate de clar. Ca sa nu mai ai nici o urma de indoiala si nici un alt argument fin care sa rastalmaceasca ce am zis. Pana atunci sa nu crezi ca iti port pica. Vorbim doar ca fratzii. Fi binecuvantat.

    noiembrie 13, 2008 la 10:03 pm

  25. Pică? De unde? Doar ploaia poate să mai pice în seara asta :) Stai liniştit, eu doar mi-am spus părerea. Aştept argumentarea ta, cu mare plăcere. Sunt deschi la idei noi, iar dacă greşesc în gîndire, vreau să mi se spune unde şi de ce. Nu am chef să ţin lucrurile rele în minte, ci vrea să-mi înnoiesc mintea, cum zice Romani 12. Ei bine, te aştept cu răspuns, dar pe blog la mine, că de-acuma n-o să stau să verific toate paginile pe unde mi-am lăsat comentarii

    anddij.wordpress.com , la sectiunea Off-topic

    Te aştept, frate! :)

    noiembrie 13, 2008 la 10:08 pm

Lasă un răspuns

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 47 other followers