ROSE

Semne si minuni ?!?!

Biserica lui Hristos pe pamant a inceput cu supranatural si se va sfarsi cu supranatural. La asta trebuie sa ne asteptam, orice crestin ar trebui sa tanjeasca dupa o relatie cu Dumnezeu in care roadele si darurile Duhului Sfant sa nu lipseasca. Din pacate lucrarea supranaturala a Duhului Sfant a lipsit atat de mult in biserica incat acum cand reapare e pusa pe seama diavolului. Ne-am obisnuit cu seceta atat de mult, incat parca nici nu am vrea sa fim deranjati din comoditatea pe care ne-o ofera religia in sine.

Religiozitatea nu este un lucru greu de dobandit, sau greu de mentinut, cu bani, fitze sau smerenie falsa, cu o diploma sau mai multe, religiozitatea e ceva ieftin la urma urmei, insa umblarea cu Dumnezeu presupune un pret total, adica viata, sau moartea mai bine zis, pretul umblarii cu Dumnezeu este crucea, crucificarea firii, iar asta nu a fost ceva usor niciodata.

Vad ca foarte multi pocaiti sar ca arsi cand cineva indrazneste sa spuna ca Isus vindeca si in ziua de azi, ca Isus e acelasi ieri azi si in veci, ca aceleasi lucruri care s-au intamplat in Faptele Apostolilor trebuie sa se intample si in biserica din ziua de azi. Incerc sa fac abstractie de ei, si sa ma bucur ca Biblia e vie, ca nu e o carte cu metafore pe care doar geniile le pot intelege, ci ea este o carte practica, pe care daca o pui in aplicare, da rezultate extraordinare.

Stii la ce visez eu zi de zi, care e motivatia vietii mele, ce imi doresc cel mai mult in viata asta? Sa nu te astepti la un raspuns pompos, sau care sa iti gadile sentimentul, ai citit de multe ori banuiesc in Biblie care e lucrarea la care Isus a chemat FIECARE credincios…. Eu vreau asa: sa predic Evanghelia, sa vindec bolnavi, sa eliberez demonizati, sa invii morti, sa curat leprosi si toata lucrarea aceasta sa fie imbracata in dragoste.

Vai soro, dar ai pretentii cam mari, vai soro, cum sa predici tu, nu se poate, femeile trebuie sa taca. Iar faza cu vindecatul bolnavilor, las-o balta, acum nu mai e cum a fost, asta a fost doar pentru primii ani ai crestinismului, mai precis pentru primii 123 de ani, 4 luni, 3 saptamani si 5 zile, dupa aia, da fix dupa aia, exact la miezul zilei s-a schimbat sistemul. Nu scrie in Biblie dar dupa ce un grup foarte mare de cercetatori crestini, care au fost sponsorizati de nenumarate institute teologice, timp de sute de ani au tot cercetat problema, s-a ajuns la concluzia asta, iar daca tu te rogi si o sa fie vindecat cineva, sa stii clar soro ca diavolul lucreaza prin tine. Si vezi ca mortii mor ca sa moara, nu ca sa invie, asa ca nu mai visa cai verzi pe pereti, asta e o tehnica voodoo. Iar faza cu demonizatii, demonii exista doar in imaginatia ta, au existat pe vremea lui Isus dar tot atunci dupa 123 ani, 4 luni,3 saptamni si 5 zile, cand s-a schimbat sistemul, au disparut si demonii.

Isus le-a spus orbilor spirituali, orbi, nu i-a mangaiat pe crestet si nu le-a apreciat orbirea, asa ca nu am sa fiu mai desteapta ca Isus si am sa spun si eu ca oamenii care gandesc in felul asta sunt orbi, unii citesc chiar acum randurile astea, si tare m-as bucura ca macar unul sa fie socat si sa permita luminii sa ii invie ochii, ochi morti de atata religiozitate.

Toti cei care vor lucra ca si Isus, toti cei care vor iubi, iar dragostea aceasta se va materializa prin fapte naturale sau supranaturale, vor avea parte de acelasi tratament ca si Isus. E clar ca lumina zilei, si daca cumva viziunea ta este de a-L lasa pe Dumnezeu sa te foloseasca cu putere, ar trebui sa incluzi in asteptarile tale si prigoana din partea fratilor tai, familiei, prietenilor, celor cunoscuti si necunoscuti, dar majoritatea acestora vor fi din biserica. Cei din lume nu iti vor face atat rau cat iti vor face cei din biserica, ei nu stiu sa faca atat de mult rau, stiu ca pare un paradox, dar asa e, am vazut eu, si sunt sigura de asta. De altfel am si o explicatie biblica, ni se spune in Biblie ca odata ce relatia cu Dumnezeu se deterioreaza, ai toate sansele sa ajungi mai rau decat erai cand erai in lume.

Ma tot gandesc sa iau o Biblie, sa lipesc ceva pe pasajele in care este vorba de supranatural si sa vad cam cat mai ramane. Si poate scot asa o editie, ca de fapt asta e Biblia care se predica si se traieste in majoritatea bisericilor din Romania, nu stiu de ce cară omul toata Biblia dupa el, cand de fapt cea mai mare parte nu mai e valabila.  Asta de fapt e  materialul de studiu in  bisericile baptiste, crestine dupa evanghelie, adventiste si destule penticostale.

Nu pot sa inteleg cum se poate sa fi atat de orb, chiar nu inteleg, orb cu Biblia in mana, e plin de povatuitori orbi care calauzesc alti orbi. Cum sa poate sa te simti grozav asa orb, cand Biblia prezinta un Isus incredibil, fara margini in dragoste, care nu are limite si care ne cheama pe toti la o lucrare intocmai cum a fost a Lui pe pamant. Ce poate fi asa greu de inteles? Si cei din lume mor in pacat, pentru ca noi pocaitii din Romania nu le-am aratat un Dumnezeu real, care vindeca fizic si spiritual, care invie fizic si spiritual, care ii poate elibera de demonii care ii chinuie, ei nu stiu ca exista un astfel de Dumnezeu pentru ca noi nu le-am aratat asa ceva. Suntem de vina, pentru ca noi trebuie sa le aratam cine e acest Dumnezeu, suntem de vina.

5 responses

  1. Stefan

    Religiunea este la culme in zilele noastre,oare va mai gasi Mantuitorul credinta la venirea Sa?,nu vreau sa judec Domnul sa ma ierte si sa ne ierte pt.pâcatele noastre!,dar credinta si faptele noastre ne va mantui sau osandi in aceea zi a judecati,Dumnezeu este acelasi si va ramane in vecii veciilor cu toate ca religiosii vor sa il transforme in cameleon,e una sa fii religios si alta sa fii crestin dupa Cuvantul Lui,mai este o problema in religiozitate lipsa dragostei,la crestin e prezenta dragostea in fiecare clipa.

    noiembrie 17, 2009 la 11:31 am

  2. Stefan

    Dumnezeu face si azi semne si minunî pt.cei care cred,dar omul cauta sa nege acest lucru si sa le atribuie alcuiva lucrarea Sa,cauta diferite atribute,de ce?

    noiembrie 17, 2009 la 11:36 am

  3. Stefan

    Putem sa il facem cunoscut pe Dumnezeu si celor care nu-l cunosc cu adevarat prin noi insine.

    noiembrie 17, 2009 la 12:52 pm

  4. Rose, sunt de acord cu tot ce ai spus… simt si impartasesc aceleasi lucruri ca si tine… si eu sunt indragostita de Isus Domnul meu … si am convingerea ca mersul in genunchi, strigatul in gura mare cat ma tin plamanii, cuvintele de dragoste, cuvintele in sine… nimic nu poate exprima deplin tumultul din inima mea si bucuria ca L-am cunoscut … recunostinta ca mi-a dat sansa sa-L cunosc… uimirea in fata lucrurilor pe care Le face in viata mea… iar iubirea Lui… cine o poate cuprinde in cuvinte… stiu doar ca renasc in fiecare clipa in care sunt inaintea Lui…
    Despre o astfel de uimire vreau si eu sa depun marturie. Ea se gaseste in blogul, inca in constructie, de la adresa http://www.alcoolism.info. Daca vei intra pe el, vei intelege … Vreau ca aceasta marturie sa ajunga la inimile celor care au nevoie de ea, in special ale celor care nu l-au cunoscut inca pe Isus. Pentru asta am nevoie si de ajutorul tau. Daca vei considera ca cele scrise acolo trebuie sa plece in lume, te rog sa pui linkul sau bannerul blogului pe blogul tau. Si un comentariu ar ajuta mult.
    Iti multumesc!
    Cer, in umele Domnului meu Isus Cristos, binecuvantarea peste viata ta si peste lucrarea ta!
    Simona

    noiembrie 19, 2009 la 3:25 pm

  5. Simona;
    O sa trec linkul tau la blogroll. Slava Domnului pentru felul in care lucreaza in viata ta.
    Fi binecuvantata din plin :)

    noiembrie 20, 2009 la 2:34 am

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 89 other followers