ROSE

Isus tanjeste dupa noi

Il cunostem pe D-zeu intr-un mod atat de superficial, cand dorinta Lui cea mai mare este sa se lase gasit de noi, sa dezvolte cu noi o relatie intima, de prietenie. Mi-e ciuda pe mine ca nu stiu cum sa ma dezlipesc cu totul de mediul nociv in care traiesc si sa calc si sa raman permanent pe taramul acesta al relatiei intime cu El. Stiu ca acest loc e singurul loc care m-ar face sa imi gasesc echilibrul absolut, stiu ca a locui in prezenta Lui palpabila e singurul lucru care mi-ar deschide ochii sa vad mai mult decat pojghita aceasta religioasa de care ma izbesc de cand ma stiu pe lume.

Au fost momente in care am gustat din aceasta atmosfera cereasca, in care m-a cuprins frica aceea sfanta pentru ca ma aflam in prezenta Lui si parca era nedrept pentru un vierme ca mine sa stea in aceeasi incapere cu El, sau momente in care m-am minunat din adancul fiintei ca desi El e atat de maret si puternic, aceasta maretie nu m-a strivit ci dimpotriva m-a facut sa simt ca traiesc.

Nu stiu de ce imi aduc aminte de experienta aceasta chiar acum, poate ar trebui sa scriu la revelion despre ea, dar probabil ca trebuie sa scriu acum. Anul trecut la trecerea dintre ani, am hotarat sa stau acasa si sa ma rog, si asta am si facut, am dat drumul la muzica si am stat nu mai stiu cat…..2 sau 3 ore am stat cu Isus, am vorbit cu El, m-am inchinat Lui si pur si simplu am hotarat sa petrec timp cu El. A fost un timp extraordinar ca de fiecare data cand simti ca El se manifesta in tine sau in vecinatatea ta, cand ai impresia ca daca ai intinde mana ai putea sa Il atingi. Si…… la 12 noaptea m-am oprit brusc din partasia cu El ca sa vad artificiile, am vb cu vreo 2 prieteni la telefon, asta a durat vreo10 min, dupa care am revenit la mine in camera. Cand am deschis usa camerei, am simtit ceva ce niciodata nu am mai simtit….. El ma astepta in camera……… As vrea sa pot sa descriu in cuvinte dar nu ma pricep, pur si simplu a asteptat ca eu sa ma satur de artificii si de vb cu prietenii si sa revin sa stau cu El. Tot ce am putut sa spun gatuita de uimire a fost : M-ai asteptat ???? si m-am aruncat pe jos pe covor, pentru ca m-am blocat pur si simplu, mi-a pierit glasul, am incercat in tacere cu simturile intinse la maxim sa inteleg ce se intampla. Nu L-am vazut fizic, dar camera mea era plina de El. A fost atat de adevarat incat uite ca am curajul sa scriu lucrurile acestea chiar daca unii o sa creada ca exagerez sau inventez.

Si-atunci am inteles ca El tanjea mai mult sa stea cu mine decat tanjeam eu sa stau cu El. Ne iubeste atat de mult incat bucuria Lui cea mai mare e sa stea cu noi, sa ne binecuvinteze cu prezenta Lui, dar niciodata nu o sa ne duca cu forta in prezenta Lui, ci va astepta ca noi sa ne terminam treburile, ca noi sa intelegem ca viata asta fara El e o mare aiureala, va suferi ca lipsim de la intalnirea cu El, dar va astepta si cand noi vom deschide usa camerei unde vrem sa petrecem timp cu El, se va bucura nespus pentru ca aceasta e bucuria Lui cea mai mare.

2 responses

  1. sociatatea actuala,la fel ca si cea din timpul lui isus..ramane la fel de bolnava

    Septembrie 20, 2008 la 3:09 pm

  2. tzrafrira

    beheader, eu cred k societatea in care traim e din ce in ce mai bolnava.. si tocmai din acest motiv trebuie sa petrecem cat mai mult timp cu Domnul nostru, sa ne umplem de El ca nu cumva iesind afara sa ne umplem de alte lucruri stricate si daunatoare! El tanjeste dupa noi si noi avem nevoie de El.. noi trebuie sa Il cautam si El ne va gasi… cel mai minuanat lucru e ca El nu e ca oamenii si nu se va simti niciodata sufocat de prezenta noastra si intrebarile noastre.. Lui chiar ii place sa venim in prezenta Lui si sa povestim cu El non-stop dak se poate🙂

    Octombrie 20, 2008 la 2:07 pm

Lasă un răspuns

