ROSE

Duceti-va de la Mine…….

DUCEŢI-VĂ DE LA MINE, BLESTEMAŢILOR ÎN FOCUL CEL VECINIC CARE A FOST PREGĂTIT DIAVOLULUI ŞI ÎNGERILOR LUI!

CĂCI AM FOST FLĂMÂND ŞI NU MI-AŢI DAT SĂ MĂNÂNC, MI-A FOST SETE ŞI NU MI-AŢI DAT SĂ BEAU, AM FOST STRĂIN ŞI NU M-AŢI PRIMIT, AM FOST GOL ŞI NU M-AŢI ÎMBRĂCAT, AM FOST BOLNAV ŞI ÎN TEMNIŢĂ ŞI N-AŢI VENIT PE LA MINE!!

Nu ştiu cum eşti tu, dar pe mine m-au trecut fiorii când am copiat aceste cuvinte din Biblie. Întreaga filosofie de viaţă a lui Isus e bazată pe slujire, slujirea aproapelui. Cei care au venit înaintea Domnului şi făceau parte din a doua categorie, cei care au fost respinşi, aveau şi ei pretenţia că sunt ai lui D-zeu, au fost tare miraţi că li s-a spus: “duceţi-vă de la Mine”. Nu au înteles cum se poate aşa ceva, au cerut argumente, erau siguri că au dreptul la a moşteni Împărăţia cerurilor, erau membrii într-o biserică, cântau în cor, probabil că mulţi dintre ei se îndeletniceau cu predicarea Cuvântului, probabil că prin unii se faceau semne şi minuni dar…….. surpriză mare, D-zeu le-a spus simplu şi clar “duceţi-vă de la Mine”.

Bănuiesc că dacă pe vremea lui Isus ar fi fost telefoane şi internet, ar fi existat şi o fraza dedicate acestora. Probabil că Isus ar fi spus: Am fost bolnav şi în temniţă şi nu m-aţi sunat să mă întrebaţi ce mai fac, să mă încurajaţi, să petreceţi timp cu mine, să mă faceţi să râd, să mai uit de probleme, am fost bolnav şi în temniţă şi nu v-aţi deranjat să îmi scrie-ţi un e-mail ca să mă înveseliţi, să mă faceţi să simt că sunteţi alături de mine în încercarea asta.

Nu e un lucru usor să te implici în a-i ajuta pe cei din jur, e un risc de fiecare dată, s-ar putea să fi interpretat greşit, s-ar putea ca în loc de un mulţumesc să primeşti altceva în schimb, s-ar putea ca la sfarşit să nu vezi nici un rezultat în urma eforturilor tale, dar voia lui D-zeu nu se schimbă în funcţie de situaţie. Dragostea şi facerea de bine, bunătatea sunt roade ale Duhului Sfânt pe care trebuie să le trăim indiferent de circumstanţe, dacă nu vei vedea aici pe pământ rezultatul, sau răsplata, cu siguranţa că D-zeu nu se lasă dator, în cer o să rămâi surprins de tăvălugul de răsplată.

Dacă ai trecut prin încercări mai ales pe termen lung, probabil că ai remarcat cât de mult te poate ajuta o încurajare venita prin surprindere, un zâmbet, un cuvânt, un telefon, un mesaj din care să înţelegi că nu eşti singur. Şi poate ca ai observat că dacă ajungi să cerşeşti acest ajutor, efectul binefăcător al acestui ajutor se diminuează simţitor.

Isus NU a spus: Am fost bolnav şi în temniţă şi am tot strigat după ajutorul vostru şi nu l-am primit. Nu! De fapt Isus vrea să spună: “Voi aţi ştiut că eu sunt bolnav, şi că sunt în temniţă, dar nu v-aţi deranjat să veniţi pe la mine, să mă ajutaţi. O dată, după multe insistenţe, aţi venit să mă vedeţi mi-aţi adus o ciocolata şi un suc şi gata, “v-aţi făcut datoria”, doar că eu aveam nevoie de prieteni pe termen lung, ciocolata şi sucul acela au ţinut o zi, dar problemele mele au ţinut ani de zile; aveam nevoie de un telefon la cateva zile, iar în momentele în care mă simţeam foarte rău, de un telefon în fiecare zi, sau la fiecare 2 ore, aveam nevoie de vizitele voastre cât mai des, aveam nevoie de zâmbetul vostru, de încurajările voastre frecvent, dar voi nu aţi înţeles asta nici măcar după ce v-am spus că am nevoie de ajutorul vostru.

Dacă ştii că cineva are nevoie de ajutor nu aştepta ca acel om să vina la tine să îţi ceară ajutorul, ia-l prin surprindere şi ajută dacă poţi. Sunt unii oameni care profită de boala sau problema lor şi manipulează pe cei din jur, dar sunt oameni care suferă de bun simţ şi nu se vaită, s-ar putea să rabde la infinit în singurătate fără să îşi strige durerea, care într-un fel sau altul sigur se va vedea pe faţa lor sau în comportamentul lor, dar nu vor să deranjeze pe nimeni cu disperarea lor. Dacă îţi dezvolţi preocuparea pentru a ajuta pe cei căzuţi, o să observi asta pe feţele lor şi îi vei lua prin surprindere oferindu-ţi sprijinul fără ca aceştia să ţi-l fi cerut. Oare ştii ce impact poate avea asupra lor un ajutor venit din senin, de la un frate sau soră sau prieten care sesizează că e dărâmat, că duce o povară prea grea pt el?????? Oare ştii ce efect poate avea hotărârea ta de a ajuta fără să ţi se fi cerut ajutorul???? Oare ştii că poţi scoate omul din groapă cu un telefon dat prin surprindere, doar pentru că te-ai gândit că el sau ea are nevoie de încurajarea ta?? Oare ştii că poţi “învia pe cineva din morţi” cu o îmbrăţişare pe care nu ţi-a cerut-o, deşi şi-o dorea, dar din prea mult bun simţ nu vrea să deranjeze pe nimeni cu durerea lui???

D-zeu a pus în preajma noastră oameni de care trebuie să avem grijă, prieteni de care trebuie să avem grijă, necunoscuţi de care trebuie să avem grijă. Trebuie să avem grijă unii de alţii , pentru că dragostea a fost scopul pentru care D-zeu ne-a creat. Biserica e un loc în care toate problemele ar trebui să îşi găsească rezolvare, în care slujirea să fie necondiţionată şi niciodată una venită în urma cerşitului

5 responses

  1. imi place tema ta de blog….si felicitari pt ideile crestine enuntate in el

    Septembrie 20, 2008 la 1:33 pm

  2. roseinthedesert

    Ms mult beheader! Sa fii binecuvantat!

    Septembrie 20, 2008 la 2:23 pm

  3. multumesc la fel

    Septembrie 20, 2008 la 3:08 pm

  4. tzrafrira

    ce ai scris in articolul asta m’a atins.. m’a rascolit.. stiam toate astea dar le’am uitat.. sunt o persoana care ofera atentie.. dar citind acum mi’am dat seama k nu sunt asa cum trebuie.. k pot mai mult, mai bine.. si din cauza k pot dar nu fac o sa fiu trasa la raspundere… sa scri mai departe.. Dumnezeu vorbeste prin tine, ti’a dat darul asta cu un scop si ma bucur k ti l’ai pus in valoare.. be blessed rose!

    Octombrie 20, 2008 la 11:46 am

  5. Pingback: Despre NEPĂSARE (2) « Roseinthedesert’s Weblog

Lasă un răspuns

