ROSE

D-zeu a ales lucrurile slabe ale lumii……….

Slava D-lui ca El a hotarat sa aleaga lucrurile slabe ale lumii, sa se foloseasca de ele intr-un mod minunat, slava Lui ca a hotarat sa aleaga NIMICURILE, lucrurile modeste fara o stralucire aparte ca sa cutremure lumea. Chiar si la capitolul acestea putem vedea diferenta dintre gandirea lui D-zeu si gandirea omeneasca.

La un moment dat citind 1 Corinteni 1:26-30, am izbucnit in fata lui D-zeu si i-am spus: “Doamne, eu sunt cel mai mare NIMIC pe care Tu il stii, asa ca pur si simplu nu se poate sa nu ma folosesti, am un avantaj in fata celorlalti, sunt cel mai mare NIMIC si pentru ca Cuvantul Tau spune ca ai ales lucrurile slabe ca sa lucrezi prin ele, pur si simplu nu te las, nu iti dau pace pana nu pui mana pe mine si pana nu ma iei in lucrarea Ta. Doamne nu poti rata o asemenea ocazie, nu poti trece pe langa un atat de imens NIMIC fara sa il iei in considerare. Doamne Cuvantul Tau ma provoaca la o astfel de cerere, mie nu mi-ar fi trecut prin cap sa Iti cer asa ceva, dar daca Tu spui lamurit ca lucrurile slabe sunt cele care Tie iti plac, aici sunt Doamne, aici sunt……!!!!“ Si de atunci rugaciunea aceasta a devenit una frecventa.

Si tot de atunci am pace, stiu ca este imposibil sa nu fiu folosita de El, nu exista nici o sansa, pentru ca promite aceasta in Cuvantul Lui. Cand mi-am dat seama ca El nu are nevoie de calitatile mele, de inteligenta mea, de cate scoli teologice am sau cate nu am, de cat de frumos vorbesc sau de cat de frumos cant, am jubilat si am inceput sa am indrazneala de a-I cere lucruri mari, imposibile de facut prin propria putere. Din moment ce El are nevoie doar de inima mea nu imi fac griji in privinta esecului, pentru ca eu nu trebuie decat sa Il caut, de fapt este lucrarea Lui si nu este nevoie ca eu sa Il invat sau sa Il ajut, trebuie doar sa stau la dispozitia Lui, ATAT.

Atunci am realizat ca un cuvant plin de putere pus in gura unui analfabet poate soca intreg iadul si ca un cuvant sec pus in gura unui teolog nu deranjeaza nici macar un demon. Nu sunt impotriva scolilor teologice, sper ca nu sunt gresit inteleasa, doar vreau sa subliniez ca ordinea si logica lui D-zeu difera mult de ceea ce noi oamenii am cladit ca fiind normal si logic. Nu tine de cat de grozavi suntem noi in fata oamenilor, ci de cat de grozav ne-am incredintat vietile in mana Lui, de cat de grozav ne-am abandonat fiintele Lui, tine de cat de mult am murit fata de noi, de fapt conteaza daca ne-am facut pe noi NIMICURI, ca El sa fie TOTUL.

In fata lui D-zeu nu suntem calatogati in functie de studii, de frumusete, de inteligenta sau de alte calitati, ci in functie de inima. Cu cat invatam sa ne abandonam cu totul in mana Lui si sa renuntam la noi cu atat vom gusta din inaltimile Lui iar daca avem impresia ca putem sa Il impresionam cu calitatile noastre sau ca putem misca lucrurile in lumea invizibila cu inteligenta noastra ne vom trezi undeva la poalele muntelui.

Nimeni nu este dezavantajat inaintea Lui, suntem egali la urma urmei, El nu face diferenta intre noi dupa principiile de promovare ale societatii noastre, ci isi intinde privirile pe tot pamantul sa caute prieteni, sa caute inimi care sunt in intregime ale Lui, inimi care au murit dar care au inviat impreuna cu El, inimi care bat altfel, inimi care simt durere cand El simte durere si care simt bucurie cand El se bucura.

Daca cumva ai gandit vreodata ca nu esti suficient de bun ca sa fi folosit de D-zeu, atunci cu siguranta ca ai un avantaj in fata celor care cred ca sunt suficienti de buni, de talentati si de grozavi sa poata face fata iadului. Iadul nu tremura in fata oamenilor talentati, nu tremura in fata unui nume, unui renume, iadul tremura in fata oamenilor in care Isus este TOTUL, oameni care isi iau crucea si Il urmeaza.

18 responses

  1. Mara

    Rose – tiam citit de doua ori acest articol, si o mare bucurie a pus stapanire pe mine. Ma voi stradui ca, cu toate slbiciunile mele, pe care eu le-am simtit ca o povara pana acum, sa ma apropiu mai mult de Dumnezeu, pentru ca am invatat de la tine ca El ma iubeste, chiar daca eu nu ma credeam demna de a fi iubita de El. Multumesc Rose.

    Octombrie 1, 2008 la 2:58 pm

  2. roseinthedesert

    Draga Mara. D-zeu te iubeste nespus de mult si are lucruri minunate pregatite pt tine. Singurul lucru pe care trebuie sa il faci este sa Il cauti pe El, sa petreci timp cu El, sa Il descoperi ca pe un prieten, sa tanjesti dupa El si vei vedea lucruri mari. El abia asteapta sa te binecuvinteze intr-un mod deosebit daca tu Il lasi sa faca asta. Biblia spune ca se lasa gasit de cei care Il cauta din toata inima. Iti imaginezi ca D-zeul care a creat cerurile si pamantul se lasa gasit de noi, niste fiinte atat de marunte, slava Lui ca ne pretuieste intr-un mod extraordinar. Sa fii binecuvantata Mara

    Octombrie 1, 2008 la 6:18 pm

  3. Mara

    Draga rose, bucuria pe care am simtit-o dupa ce ti-am citit articolul a devenit si mai mare ieri dupa-amiaza cand am stat de vorba cu domnul Dorel. El si-a dat seama ca este vorba despre ceva deosebit, asa ca din vorba in vorba, dar fara sa-i spun exact cererea lui Dumi, a inteles, dupa care indrazneala mea a crescut, si i-am povestit totul. Domnul Dorel a zambit, si mi-a vorbit apoi foarte frumos, cu citate din Biblie dar mi-a si povestit alte cazuri reale asemanatoare cu a meu. Cand il ascultam ma gandeam la tine pentru ca mi-a vorbit la fel, adica nu este nici o problema deosebita daca ii implinesc cererea lui Dumi. Apoi mi-a spus niste cuvinte care m-au bucurat mult, mi-a spus ca admira cinstea mea, si ca eu apartin altor timpuri, chiar asa mi-a spus. Mi-a vorbit despre capriciile pe care uni indragostiti le au, si ca ceea ce imi cere Dumi este un astfel de capriciu, dar pe care eu i-l pot implini linistita. Am sa vorbesc si cu Dumi, si am sa-i spun ce hotarare am luat. Acum astept mult mai linistita nunta noastra, care va fi in vara urmatoare. Ma bucur ca te-am cunoscut rose si abia astept sa citesc alte articole dea tale.

    Octombrie 2, 2008 la 12:42 pm

  4. roseinthedesert

    Mara, chiar daca nu te cunosc personal, am sentimentul ca esti o persoana deosebita si ma bucur mult ca impartasesti cu mine ceea ce ti se intampla. Vreau sa sti ca esti in rugaciunile mele. Sa fii binecuvantata 🙂

    Octombrie 2, 2008 la 12:56 pm

  5. Elena

    „In fata lui D-zeu nu suntem calatogati in functie de studii, de frumusete, de inteligenta sau de alte calitati, ci in functie de inima.” Asta mi-a placut f mult si ma face sa-mi doresc sa am tot mai mult o inima placuta LUI.

    Octombrie 7, 2008 la 11:36 pm

  6. Eeeeap 🙂 vin vremurile in care trezirea va incepe in locuri necunoscute, in biserici mici, chiar in grupuri de case, si in slujitori fara nume aici pe pamant, fara diplome, doar cu un nume si o identitate inradacinata adanc in Cristos, cu un spirit puternic, – nu avand o cultura crestina de biserica „bazata”, unde bunul simt, eleganta, demnitatea (raceala ca virute, cum spui, Rose), si un program fara cusur par a fi cele mai importante lucruri…

    Se simte in atmosfera ca vin acele vremuri, desi in contextul din Romania, unde controlul si ofensa din visteria bisericilor „vechi si mari” fata de orice trezire care nu incepe cu ei, ci cu oameni mici si neinsemnati in cercurile lor, vor fi dureroase. Dar Isus a trecut pe aici 🙂

    Octombrie 14, 2008 la 12:20 pm

  7. Ceea ce scriu eu pe acest blog duc cu mine de ani de zile, dar acum vad ca se intampla ceva extraordinar la nivel mondial, ca cerul s-a deschis peste cei care Il cauta pe Dumnezeu din toata inima si nici nu stiu cum am inceput sa scriu ce scriu, dar ceva se va intampla, lucrurile se vor misca, chiar si in Romania unde pare ca totul e intepenit for ever and ever. Chiar daca foarte putini inteleg ce inseamna a fi a lui Isus, eu sper si cred ca ceva se va intampla.
    Abia astept 🙂

    Octombrie 14, 2008 la 12:57 pm

  8. ana

    De la inceputul anului am simtit ca anul acesta va fi un an deosebit,un an de schimbare.Atat de multi tineri asteapta o trezire si ea cred ca va fi in timpurile astea asa cum scrie in Biblie…
    De multe ori ne lasam rapusi de ganduri rele si chiar eu de multe ori spun ca sunt asa de slaba,n-am nici o calitate asa cum ii vad pe ceilalti din jur si acum mi-am dat seama ca Dumnezeu asa ne vrea El.
    Sa nu iesim in evidenta prin lucrurile pe care lumea le vrea si si le-a format ca un sistem de valori…ci El vrea sa iesim in evidenta prin ceea ce pune El in noi…
    Dumnezeu vorbeste prin tine rose si deschide mintea si inima celor care cauta un raspuns…

    Octombrie 20, 2008 la 6:59 pm

  9. Ana si eu am simtit de la inceputul anului ca ceva se schimba… si mai stiu oameni care au simtit asta, sa nu mai vb de cei din afara care au tot proorocit ca anul acesta va incepe ceva deosebit.
    Ana, oricat de slabi suntem putem fi folositi cu mare putere de Dumnezeu, pt ca este lucrarea Lui, nu lucrarea noastra.
    Sa fii binecuvantata din plin tu si toata casa ta, impreuna cu copiii de care ai scris intr-un comentariu la alt articol!

    Octombrie 20, 2008 la 8:33 pm

  10. damy

    da asta ma impinge direct la Dumnezeu,fara sa stau sa ma gandesc daca ma va ierta asa usor,Dumnezeu vrea sa lucreze doar sa imi incredintez in mana Lui….de multe ori m-am uitat la biserica la celelalte fete care canta in cor,au foarte multe activitati bisericesti si ziceam Doamne as vrea sa lucri si prin mine asa sa fiu mai bagareata….dar de fiecare data cand incercam,ma simteam respinsa de acele pers…si totus vrea sa lucreze cu mine dar in alfel,chiar daca inca nu mi-am gasit chemarea simt ca Dumnezeu ma pregates-te pt o chemare…asa de greu imi vine sa cred ca Dumnezeu am iarta….sti o intrebare la care nu am primit raspuns…Dumnezeu ne iarta dar in ziua judecatii imi va aduce aminte de tot ce am facut?/

    Decembrie 14, 2008 la 11:16 pm

  11. da, pare o contradictie, dar asa se pare ca vom da socoteala pentru tot ce am facut. Mantuiti fiind vom merge in cer dar si acolo sunt anumite nivele, cei care au trait in ascultare mai mult de Domnul vor avea o cununa mai mare, deci exista o judecata si acolo.

    Decembrie 14, 2008 la 11:59 pm

  12. Pingback: Nimicul – comoara lui Dumnezeu « Roseinthedesert’s Weblog

  13. d-zeu sa te binecuvinteze in continuare cu intelepciunea sa cereasca prin care ti-a descoperit lucrurile ascunse lumii si ti-a dat clarviziune pentru aceste vremuri din urma; doresc si eu sa fac parte din acest nimic si imi deschid toata inima pentru ca EL sa poata lucra prin mine revarsandu-si deagostea spre cei din jurul meu. Roaga-te ca D-l sa ma boteze cu duhul sfant.

    Iulie 11, 2009 la 5:13 pm

  14. otilia,
    e minunat ca inima ta tanjeste dupa El, de fapt asta e tot secretul in viata, pentru a ajunge la cunostinta adevarului, sa vrei si sa tanjesti dupa asta. Domnul vrea ca tu sa ai parte de binecuvantarea minunata care e botezul cu Duhul Sfant, si ma rog ca El sa puna in tine masura aceea de credinta ca sa indraznesti sa ceri si sa fii sigura ca ceea ce ceri o sa si primesti pentru ca Dumnezeu nu se joaca cu vorbele, cand spune ca daruieste ceva, atunci se tine de cuvant. Iti recomand seria de articole din categoria Botezul cu Duhul Sfant, le gasesti pe pagina principala, pe coloana din dreapta undeva mai jos, sper sa te ajute in directia asta. Daca nu ai ajuns pe pagina principala, atunci da click pe trandafirul de sus. Sau daca vrei sa discutam pe tema aceasta care e una din temele mele preferate, poti sa imi scrii pe adresa de email desprecarte@yahoo.com
    Fi binecuvantata din plin cu tot ce are Dumnezeu mai minunat 🙂

    Iulie 11, 2009 la 5:44 pm

  15. draga mea Rose am citit toate articolele despre botezul cu duhul sfant apoi cu credinta m-am asezat pe genunchi si m-am rugat lui Isus al meu de care m-am indragostit rugandu-l sa-mi dea darul umplerii cu duhul sfant ,fiind deplin incredintata ca il voi primi;am fost umpluta de o pace .si o liniste sufleteasca nepamanteana, apoi de o bucurie si o fericire ce mi-a coplesit sufletul si care m-a facut sa plutesc, usoara ca un fulg.

    Iulie 11, 2009 la 9:40 pm

  16. otilia,
    ma bucur mult de tot ca impartasesti cu mine lucrurile astea, slava Domnului. Acesta este Duhul Sfant care e mangaietorul nostru si ajutorul nostru, calauzitorul nostru si Cel care ni-l reveleaza pe Isus. Cere-I sa manifeste darurile Lui in viata ta si sunt sigura ca asa o sa se intample. Din proprie experienta stiu ca daca inima e curata, adica intentia clara de a face voia Lui, nu ramane decat sa Ii cerem ceea ce ne dorim, si El ne va da, ne va pregati sa primim lucrurile acestea si ni le va da. Nu exista nici o limita in relatia cu Dumnezeu, doar limita pe care mintea nostra o poate pune, ideile noastre preconcepute, dar in mintea lui Dumnezeu nu exista nici o limita in ce priveste relatia cu noi. 🙂 Pe mine ma fascineaza gandul acesta, si incerc sa fac tot posibilul sa dau la o parte orice limitare pe care o poate pune mintea mea.
    Iti multumesc ca mi-ai povestit de experienta ta, ma bucur mult, ador sa aud cum Dumnezeu atinge oamenii si cum se manifesta in vietile noastre
    Din nou, fi binecuvantata 🙂

    Iulie 11, 2009 la 10:36 pm

  17. costel

    ma bucur mult sa aud si sa vad pe cineva ca vorbeste de dumnezeu .va multumesc si asa o sa fac si eu o sa ma rog lui zii de zii,pentru ca fara el nu o sa ne gasim linistea si fericirea,va multumesc

    August 15, 2009 la 2:46 am

  18. costel,
    Fiecare dintre noi avem privilegiul de a-L putea marturisi pe Dumnezeu, e un favor pe care El nu l-a facut, incredintandu-ne Cuvantul Lui care odata spus aduce roada.
    Ma rog ca atunci cand vei vorbi de Dumnezeu sa fi insotit de puterea Duhului Sfant.
    fi binecuvantat

    August 15, 2009 la 1:31 pm

Lasă un răspuns

