ROSE

Traiesti fara sa fi murit?

TRAITI IN DRAGOSTE, DUPACUM SI HRISTOS NE-A IUBIT SI S-A DAT PE SINE PENTRU NOI…….

Are vreo legatura trairea noastra cu ceea ce spune Biblia? Intreb foarte serios, are vreo legatura trairea ta cu dragostea despre care vorbeste Biblia? Dragostea este dragoste, nu egoism. Dragostea este slujire curata, este ceva ce nu poate fi pus in cuvinte, ceva f rar intalnit in jurul nostru, sau in tine, sau in mine. Dragostea adevarata nu poate izvori din firea omului, ea vine din Dumnezeu si atata timp cat tu inca mai traiesti fara sa fi murit nu ai cum sa iubesti cum a iubit El.

Ne lipseste moartea!! Da, ai citit bine, moartea zilnica. Ne lipseste crucea, aici nu vorbesc despre boala sau probleme in familie, din acestea avem suficiente si gresit le numim cruce. Ceea ce a purtat Isus pe cruce a purtat tocmai ca noi sa nu mai purtam, a luat asupra Lui pacatul, boala, saracia, blestemul ca noi sa fim izbaviti. Crucea pe care trebuie sa o purtam noi este acea cruce pe care sa murim zilnic fata de noi.

Moarte, nu este un cuvant frumos, dar fara de moartea acesta ne numim degeaba crestini. Urmasii lui Hristos isi atarna pe cruce firea in fiecare zi, uita de ei si se lupta pana la sange impotriva pacatului.

Tot ce am scris pana acum in blogul acesta nu este doar datorita intelegerii intelectuale asupra unor aspecte ale vietii sau a ceea ce scrie in Bibile, ci este experienta personala, moarte si viata, moarte fata de mine si viata pt Hristos. “Moartea” e cel mai greu lucru pe care l-am facut de cand ma stiu, moartea fata de sine e traumatizanta, se lasa cu lacrimi cu scrajneli din dinti, cu senzatia de infarct, cu senzatia ca nu te mai tin nervii. Moartea fata de sine este moarte, nu distractie, e sange pe pereti, pt ca e o lupta in adevaratul sens al cuvantului, lupta care se poate termina cu moartea ei, a firii, sau cu moartea ta ca entitate spirituala.

A trai in dragoste este sinonim cu a muri fata de egoismul care este implantat in genele noastre si totodata singura cale spre cer, spre Isus. Egoismul este o problemă de care mulţi nu sunt conştienţi, se identifică atât de mult cu acesta încât li se pare normal ca ei sa fie cei care să primească tot timpul şi bineînţeles cei care nu stiu că de fapt menirea lor e să ofere. Este păcat în faţa lui D-zeu să nu fi tu cel care dăruieşte, asa ca Isus, fără interese, fără condiţii, ci pur şi simplu pentru că vrei să fii ca El, bănuiesc că asta e ţinta ta ca şi creştin, dacă nu, atunci schimbă-ţi ţinta.

6 responses

  1. V D Filip

    Of, Roze draga. of! nu te-ai lasat pana nu ai ajuns la cel mai greu lucru. e cel mai greu lucru pe care-l poate pricepe firea noastra, fire numita in termeni religios-crestini drept firea pamanteasca. nu te-ai lasat pana nu ai atins cel mai complicat, cel mai delicat lucru in religia crestina. of ! trebuia sa-l scoti in evidenta, of ! fara a realiza asta, cred ca nu avem alta sansa decat sa ne gandim, fara a ne mai face prea multa bataie de cap, ca vesnicia o vom petrece fara doar si poate in iad. of !

    Octombrie 8, 2008 la 8:03 pm

  2. Domnul Isus a murit in locul nostru…si daca il iubim pe El prin El traim si prin El murim…si El s-a dus sa ne pregateasca un loc…si ala nu e iuadul.
    Domnul Isus ne-a adus speranta…nu in noi ci in El. El stia ca sintem grei de cap si ca nu ne putem conforma prea bine.

    Fie ca la venirea Lui ca nu mai e mult, sa ne gaseaqsca facind voia Lui ca niste slugi credincioase.

    Octombrie 10, 2008 la 8:55 am

  3. V D Filip

    🙂 Amin ! Asa, asa Rodica ! Domnul Isus sa te binecuvinteze, Amin! ca bine spui.

    Octombrie 10, 2008 la 12:11 pm

  4. Pingback: Reflecţia săptămînii - octombrie (2) « România Evanghelică

  5. ((Gabriel))

    Moartea față de tine… Chiar și gândul te înfioară, mai rău decât moartea fizică. Să renunți la visele tale, la aspirațiile tale, la viața ta de aici, pe care ți-ai făcut atâtea și atâtea planuri… Lacrimi, scrâșnete din dinți, nervi? Puțin spus…
    Hai să încercăm o depresie puternică, în fața unei situații-limită în care crești învățat că aici trebuie să dai totul și să iei totul, iar dacă e „bine” ajungi în Rai, și te trezește Dumnezeu spunându-ți „te-au învățat prost! Aici e nimic. Tu trebuie să trăiești pentru Dincolo, unde sunt Eu. Lasă tot ce e aici și caută-Mă și dorește-Mă doar pe Mine!”
    Este cumplit de greu, este groaznic să te trezești într-un astfel de punct de turnură. Au trecut ani și nu îmi revin. Încă îmi e greu. Încă îmi curg lacrimi, încă am nesfârșita întrebare: „de ce? De ce nu s-a putut altfel?”
    O să ajung în iad? „Nu!, spuse Dumnezeu. Vei intra în Împărăția Mea, dar până acolo trebuie să-Mi stai aproape mereu (indiferent cât de greu îți va fi) și Eu Însumi te voi duce de mână… acasă.”
    Un singur lucru am de făcut: să mor pentru tot ce mi-am dorit în viața asta. (lacrimi)

    Octombrie 24, 2011 la 7:39 pm

  6. nel

    Frumoase ginduri: dragoste, daruire, renuntare, durere, speranta, judecata, mingiere, dejnadejde, jertfa si iaras dragoste.
    Dace ne e frica de cadere cu siguranta vom cadea ” de ce ie frica omului nu scapa”
    Am invatat ceva de la David si mai am multe de invatat:). Multi ani am practicat depasirea unei probleme prin studierea ei amanuntita si un plan in detalii si pe puncte. Ma intorc la David, el practica altceva. Am invatat ca in fata unei probleme sa am un timp de inchinare, partasie cu Domnul; sa-I multumesc si sa Il ador. David a facut asta cind era in peswtera iat Saul era la gura pesterii si scrie: te laud Doamne Iti cint cu vove tare…..
    In conditile acestea majoritatea oamenilor ar sta in liniste perfecta. in Psalm 23:4,5 el maninca in fata dusmanilor lui. Cu citva timp in urma cu siguranta as fi inghitit doar noduri in fata problemelor. In timpul inchinarii frica dispare, disperarea e inlocuita cu calmul sau mai binezis linistea din prezenta Lui. Intoarcera la vechea problema dovedeste ca a fost doar un balon care sia perdut aerul:) Ce parea iad devine doar amuzament.

    Octombrie 29, 2011 la 8:11 am

Lasă un răspuns

