ROSE

Let us fix our eyes upon Jesus!

Nu vreau sa imi fac fani prin acest blog, probabil ca radicalitatea pe care o folosesc in articolele pe care le scriu imi va atrage cativa dusmani, dar fara aceasta nu se poate, este o regula care funtioneaza intotdeauna, adevarul spus radical va provoca nervi. Sunt lucruri pe care am sa le repet, articole care o sa semene unul cu altul, pentru ca vreau sa accentuez anumite aspecte, de fapt vreau sa strig in gura mare lucruri pe care multi le gandesc dar se tem sa le spuna. La cat de indoctrinati suntem cu invataturi omenesti cred ca ar trebui sa ascultam de sute de ori adevarul pur al Bibliei ca sa ne intre bine in cap. Mie mi-au trebuit ani de zile sa-mi curat creierii, inca nu m-am oprit din spalarea mintii, continui si in present, pentru ca la fel ca majoritatea dintre voi am fost indopata cu  multe minciuni despre Dumnezeu si voia Lui si nu-i usor sa le detectezi.

Probabil ca unii ma acuza ca scriu sub anonimat, de fapt este un semi anonimat, pentru ca cei din preajma mea stiu cine sunt, nu scriu din catacombe, cei de pe lista mea de messenger stiu iar cine sunt, pentru ca am linkul la status. Am hotarat sa nu imi spun numele deocamdata pentru ca nu e important omul, ci mesajul. Sunt un om foarte simplu si nu ati avea nimic de castigat daca mi-ati sti numele real, v-ati incarca memoria inutil cu un nume in plus. Mesajul insa stiu ca e foarte important pentru ca nu vine de la mine, e rodul multor ani de zdrobire, de moarte fata de lumea asta, e rodul milei si indurarii Lui fara margini fata de un Nimic ce sunt.

Sunt constienta ca multi vor citi ceea ce scriu pe acest blog si nu ii va atinge cu nimic, dar ma rog sa fie cativa care sa isi puna intrebari, care sa se trezeasca din monotonia aceasta religioasa in care traim si care sa strige dupa Dumnezeul Bibliei, un Dumnezeu REAL. El e cel care face regulile, nu noi. Nebunia crucii a ajuns nebunie pentru pocaiti, ei fac mofturi de fiecare data cand Dumnezeu lucreaza in vreun fel mai ciudat si pur si simplu Ii spun: “Doamne la noi nu poti lucra asa, poate esti diavolul, noi nu stim, asa ca lasa-ne in cutiuta noastra, ne simtim mai bine asa” Nebunia crucii ar trebui sa fie nebunie pentru cei din lume, dar din pacate multi pocaiti gasesc o pricina de poticnire in lucrarea Duhului Sfant din vremurile noastre si considera ca lucrarea Lui de fapt e lucrarea diavolului. Daca vrem sa se schimbe ceva in tara aceasta va trebui sa ne schimba noi, noi pocaitii.

Ps: Imi cer scuze pentru greselile gramaticale si de exprimare care trec de filtrul meu si a inca unei persoane care imi atrage atentia asupra lor ( thanks L ) , sper ca treptat sa ma obisnuiesc cu regulile astea ale gramaticii cu care niciodata nu m-am inteles foarte bine 🙂

4 responses

  1. V D Filip

    poate intr-un fel ma repet si eu. stimata rose, eu nu iti sunt dusman. vreau sa iti semnalez inca odata in mod mai direct ca s-ar putea sa ii tot dai degeaba cu indoctrinarea. standardele de pocainta sunt impuse de undeva de sus cu indarjire mare si cu presiuni insuportabile si acoperite bine prin simplul fapt ca nu ai la cine sa te plangi. poate vei face intr-un fel o greseala ca aduci o adiere de invinuire unor victime ce nu pot face nimic. sa vezi ca cineva nu se lasa pana nu e sigur ca a trecut cu tancul peste tine cum a vrut el, si ca mai poate trece oridecate ori va pofti, apoi poti sa fii si e obligatoriu sa fii activ in biserica, nu stiu daca ai fi putut concretiza acest aspect cu precizie si a-l prezenta. cel putin pt mine eu am prea suficiente probe pt ceeace afirm si imi asum cu toata responsabilitatea orice conseciinta si risc. sper ca ma intelegi si ma poti crede catusi de putin.

    Octombrie 17, 2008 la 4:22 pm

  2. Filip, eu nu ma adresez celor care „impun standardele de pocainta de sus”, nu m-as lua cu ei la tranta niciodata pt ca nu e treaba mea si ar fi o pierdere de vreme, blogul acesta se adreseaza oamenilor simpli pe care vreau sa-i indemn la a cauta Imparatia lui Dumnezeu asa cum ne este prezentata de Biblie si nu de oameni. Mi-ar placea sa citeasca si unii ciobani🙂 asa cum sper ca vei fi de acord cu mine ca e logic sa le spunem din moment ce ei se ocupa cu pastorirea oilor. Daca mie mi se pare normal sa mi se spuna „oaie” nu vad nici o problema ca ei sa fie numiti „ciobani”. De zile intregi regret ca ti-am spus ca nu o sa le mai zic ciobani🙂, pt ca suna prea frumos, sper ca vom ajunge la un acord si voi putea sa folosesc din nou acest termen.

    Octombrie 17, 2008 la 4:47 pm

  3. V D Filip

    pai nu te supara, dar cand te-am rugat sa nu le mai spui asa, m-am gandit la multe aspecte. unele ar fi, sa nu aibe ocazia in anumite imprejurari sa se umfle de mandrie. apoi, nu as vrea sa fim pe post de piaza rea fiindca si ei stiu sa citeasca Biblia unde zice ca Dumnezeu va judeca intre oaie si oaie, ca oricum si ei ar tre sa se considere niste oi, nu ciobani. ciobanul mai are dreptul sa si sacrifice oile. cand s-a auzit in cer o intrebare, raspunsul a fost liber consimtit: „Iata in sulul cartii sta scris despre mine.Vin sa fac voia Ta…” Ori ciobanasii nostri sunt ceva mai presus decat Dumnezeu.

    Octombrie 17, 2008 la 4:55 pm

  4. aaa, am inteles eu gresit atunci, mersi de lamurire. Ai dreptate……🙂

    Octombrie 17, 2008 la 5:18 pm

Lasă un răspuns

