ROSE

Va recomand:

ULTIMA BATALIE de Rick Joyner este o carte care mi-a marcat viata, am citit-o acum cativa ani si am recitit-o anul acesta. Este vorba despre o revelatie pe care Rick Joyner fondatorul Morning Star Ministrie, a avut-o pe parcursul unui an, despre lupta care se da pe plan spiritual in zilele din urma, zile pe care le traim acum. Are 160 de pagini iar pretul este in jur de 10 Ron. Mesajul este pe alocuri socant dar foarte real, daca vei ajunge sa o citesti cu atentie o sa ai subiecte de meditatie suficiente despre propria viata, despre rostul nostru, despre cat de superficiali suntem si despre cat de imens e totul in lumea invizibila pe care noi o ignoram fara sa ne dam seama.

3 responses

  1. iti multumesc pentru link
    Fi binecuvantat

    Iunie 16, 2009 la 11:18 pm

  2. Dorina

    Am citit cartea la inceputul vietii mele cu Dumnezeu, cand inca umbla sub forma de brosuri. Si pentru mine a fost o revelatie. M-a impresionat mai ales ultima parte a carei actiune se petrece in fata tronului Mielului si in care suntem chemati sa luptam si noi alaturi de Isus . El se ridica de pe tron si nu se va aseza pana nu se sfarseste lupta.
    Mi-a placut si tunelul acela care il ducea spre Domnul mai repede pe la Scaunul de judecata. M-am rugat sa primesc si eu acest har si nu am fost scutita.🙂

    Iulie 12, 2009 la 2:52 pm

  3. Dorina,
    si eu am citit-o prima data atunci cand umbla sub forma de brosuri, este o revelatie extraordinara.
    Fi binecuvantata 🙂

    Iulie 12, 2009 la 3:28 pm

Lasă un răspuns

