ROSE

CURGI PESTE MINE! de Sabina Rosca

Am numai aceste zdrente pe mine,
Dar daca vii si ma imbraci
Cu prezenta Ta
Voi avea vesmantul de care am nevoie.
Vino, umple-ma, spala-ma,
Auzi-mi strigatul meu, 
Starneste-mi sufletul spre Tine
Inflacareaza-l.
Sunt asa gol inlauntru,
Am nevoie sa simt,
Dulcea Ta prezenta ce imi da putere
Adanc in interiorul meu,
Sunt asa pierdut fara Tine.
Raul Tau de foc purificator
Coboara peste mine precum talazurile,
Peste trupul meu obosit
Ce tremura din cauza a ceva
Mult dincolo de intelegerea mea,
Incet ma acopera de la cap
pana in varful degetelor si
imi ia fiecare farama de energie
in timp ce ma prabusesc sub
puternicele rafale ale harului
si imi ia durerea,
remuscarea si rusinea
eliberand un suflet prizonier
frangand catusele
si lanturile de la picioare.,
Vii cu asa putere
Si ma pierd in Tine
Ma inviti sa ma inalti in zbor spre cer
Asa cum vulturii se inalta.
Tu mi-ai dat pacea
Care intrece intelegerea
Tu ai luat regretul
Si tot Tu mi-ai dat iertare
mi-ai luat goliciunea
si ai turnat ungerea Ta in vidul meu
ce are forma TA.

preluat de pe http://linesontheroad.wordpress.com/
4 responses

  1. ce mi/ar placea sa gasesti o poza cu un trandafir in desert pe care sa o pui acolo la header. e faina ideea din titlu 🙂

    Octombrie 24, 2008 la 9:00 pm

  2. tzrafrira

    da’mi voie te rog sa raspund ersurilor cu versuri..
    and all the grief, the suffering, the broken pieces..
    I wanna take it all away.. I want you to feel peace not anger,
    I want you to feel joy not hatred,
    I want you to be whole not broken..
    to be all that I planned for you to be..
    El ne aude strigatele atunci cand sunt sincere si dintr’o inima zdrobita si gata sa se lase prelucrata.. nu am fost creati pt suferinta, manie, ura… si de aceea toate acestea ne usuca inima, ne fura pacea, fericirea.. El intr’adevar ne invita sa ne inaltam in zbor spre cer, dar nu putem cand inima ne este impietrita.. ne trage in jos.. dar cand strigam spre El.. El ne elibereaza, ne ia poverile si ne da pacea Sa.. si atunci suntem usori si liberi sa ne intindem aripile si sa zburam impreuna cu El..

    Octombrie 25, 2008 la 12:57 am

  3. de ce trandafir in desert…
    in una din predicile sale – paul washer spune” as dori sa fiu un trandafir rosu in desert, unde sa nu pot fi admirat de nimeni, si apreciat si sa primesc complimente..ci tot ceea ce ar conta ar fi ca Dumnezeu sa isi gaseasca toata placerea privindu-ma doar pe mine, si sa traiesc ( asemeni unui trandafir in desert) doar pentru Gloria Suveranului Dumnezeu.

    Ca sa nu traiesc dorind sa impresionez lumea.
    Domnul sa ne ajute.

    Octombrie 25, 2008 la 10:48 pm

  4. ce minunat……..
    Domnul sa ne ajute!!!

    Octombrie 26, 2008 la 12:17 am

Lasă un răspuns

