ROSE

Iesit din minti?

948294_question_markNici un apostol nu a fost un om normal, obisnuit din punct de vedere spiritual, acesti oameni au fost nebuni dupa Dumnezeu. El a fost preocuparea lor principala, aerul pe care l-au respirat, erau nebuni dupa Dumnezeu si voia Lui – 1 Corinteni 4 :10 : Noi suntem nebuni pt Hristos………..
Atunci cand Isus a inceput sa lucreze efectiv in puterea Duhului Sfant a experimentat ceva similar cu ceea ce majoritatea oamenilor insetati si flamanzi dupa Imparatia lui Dumnezeu experimenteaza. Uite ce scrie in Marcu 3 :21 : Rudele lui Isus au auzit cele ce se petreceau, au venit sa puna mana pe El. Caci ziceau : « Si-a iesit din minti »

Pana cand Isus nu a inceput lucrarea neobisnuita, extraordinara prin Duhul Sfant, familia Lui nu a avut nici o problema, dar cand Isus a inceput sa manifeste toata voia Tatalui, familia lui a intrat in panica, a avut o izbucnire, parca ceva s-a cutremurat in sistemul lor de valori, era ceva de neacceptat ca Isus sa le faca familia de rusine, facand lucruri ciudate care nu se potriveau cu traditia. Da, rudele Lui, familia Lui, cei cu care crescuse de mic, in aceeasi casa s-au speriat de lucrarea pe care Isus o facea, l-au considerat nebun, iesit din minti, fanatic, un motiv de rusine. Pe El, pe Cel desavarsit, pe El in loc sa il respecte mai mult datorita lucrarii pe care o facea, in loc sa cada la picioarele Lui sa-I multumeasca Tatalui pt ca cerul coborase intre ei, au facut o mare nedreptate.

Isus implinea voia deplina a lui Dumnezeu si totusi familia Lui in loc sa il sprijine, l-a considerat nebun de legat. Cei din neamul Lui nu erau niste atei, nu-L urau pe Dumnezeu, nu dispretuiau Imparatia lui Dumnezeu ci dimpotriva erau practicanti, implinitori ai legii, samanta a lui Avraam. Cu toate acestea s-au comportat ca si vrajmasi ai lui Dumnezeu.

Din pacate foarte multi parinti in loc sa isi sprijine copiii in descoperile lor spirituale, le stau impotriva si genereaza multa tensiune, cand cineva din familie manifesta un interes deosebit fata de Dumnezeu ceilalti parca fac front comun sa il readuca cu picioarele pe pamant, din pacate acelasi lucru se intampla in multe biserici traditionale evanghelice din Romania, daca cineva are indrazneala de a fi altfel i se pune eticheta « iesit din minti ». Daca iei aerul cuiva si ii interzici sa respire, sau daca ii dai voie sa respire doar cu un plaman, acel om se va zbate sa respire, nu va renunta la viata doar pentru ca altcineva ii sta impotriva. Slava Domnului ca exista tineri (si nu numai) pentru care aerul pe care il respira il reprezinta Dumnezeu si cautarea Lui cu toata fiinta. Lasati-i sa respire, sa respire cerul si faceti si voi acelasi lucru, deschideti-va plamanii obisnuiti sa respire compromisuri si mediocritate, dati drumul si voi aerului ceresc in plamanii vostri.

Nu mai sta impotriva vointei lui D-zeu in viata celor din casa ta, din biserica ta din anturajul tau, a celor din apropierea ta ci alaturate in inchinare, in cautare si iesi din mediocritate. Pocaieste-te de indiferenta, de nepasare; cauta si tu cu incapatanarea si entuziasmul unui adolescent INTREGUL ADEVAR , fi si tu in clocot pt Dumnezeu. Nu te impotrivi lucrarii Duhului Sfant ci alaturate.

13 responses

  1. surprinzi aspecte interesante ale vietii (vietii noastre, vietii Lui) si imi place cum imbraci in concret partea aceea mai putin accesibila cateodata, partea spirituala, abstracta. felicitari🙂

    Noiembrie 5, 2008 la 1:08 am

  2. http://nazireat4him.blogspot.com/2008/02/to-be-like-christ.html
    A fi revolutionar –

    Daca il veti urma pe Isus asa cum l-au urmat ucenicii si in modul cel mai serios veti incerca sa-i binecuvantati si sa-i ajutati pe saraci,pe cei flamanzi, si pe cei urati.= oamenii va vor ridiculiza.. ( va vor da tot felul de nume radicale, revolutionare, iesit din minti).

    · Gen( limitati, incuiati, ciudati, anormali, sectanti, blegi,).
    Mi-au placut ideeile tale.
    Aceleasi lucruri le-am cuprins intr-o predica de a mea.
    Duhul lui sa ne insufleteasca.

    Noiembrie 5, 2008 la 9:46 am

  3. Mara

    rose – revin ca sa iti spun ca inca sunt suparata pt. ce mi s-a intamplat sambata si dumineca, poate iti amintesti, am fost neplacut surprinsa de atitudinea complet straina unui pocait. Parca acum nu mai am curajul sa stau de vorba cu cineva din Biserica mea, mi-e parca frica sa nu mi se mai intample ce s-a intamplat. Sunt dezamagita. Dumi ma incurajeaza in fiecare zi, la fel si mama lui, imi spun ca a fost o exceptie, ca in Biserica sunt mai multi adevarati pocaiti decat cei care sunt falsi. Poate ca au dreptate, dar mie imi este teama sa nu se repete ce mi s-a intamplat. Mama lui Dumi mi-a recomandat sa stau de vorba cu surori mai apropiate de varsta ei, dar nu stiu daca m-as simti bine, eu as vrea sa fiu cu tinere ca mine. Eu, Daniela si Corina ne simtim f. bine impreuna, dar as fi vrut sa mai cunosc tineri din biserica. Acuma m-am hotarat, impreuna cu Dumi, sa mai stau pana ma mai linistesc, apoi voi incerca sa stau de vorba cu alti tineri. Stii ca eu sint destul de noua in Biserica, am fost botezata de curand, de aceea sunt cam instrainata. Am mare noroc cu Isus, simt ca El este cu mine, simt cum ma incurajeaza, dar totusi ma tem ca scene ca aceea s-ar putea sa se repete. Tu ce zici, rose? Dumnezeu sa trimita multe binecuvantari asupra ta!

    Noiembrie 5, 2008 la 5:01 pm

  4. Mara, as vrea sa iti spun ca asa ceva nu o sa ti se mai intample, dar lumea in care traim este una foarte ciudata. Chiar daca unii dintre noi vrem sa coboram cerul pe pamant, sa traim simplu, in dragoste in slujire in sinceritate, din pacate de-alungul vietii vor fi nenumarate situatii in care oamenii ne vor ranii si nu vor stii sa se poarte cu grija cu sufletul nostru. Trebuie sa inveti sa treci peste astfel de situatii, sa ierti si sa mergi mai departe pana la urmatoarea situatie de felul acesta si tot asa……… Doar in cer sinceritatea noastra va fi rasplatita cu sinceritate, doar in cer in schimbul dragostei si slujirii vom primi dragoste si slujire, doar in cer unei inimi deschise ii este garantat ca raspuns o inima deschisa. NOI TRAIM PE PAMANT si aici nu functioneaza aceleasi legi, aici functioneaza legea pacatului care complica tot ceea ce ar putea fi foarte simplu. Mara si eu trec de o perioada destul de lunga printr-o lupta sufleteasca foarte mare si incerc sa imi revin, inca invat ca lumea nu e asa cum pare si ca la orice ora din partea oricui ma pot astepta la orice. Singura solutie pe pamantul acesta este sa invatam sa trecem peste greutati, pentru ca ele garantat vor veni. Roaga-te si pt mine.
    Sa fii binecuvantata

    Noiembrie 5, 2008 la 5:27 pm

  5. violeta shalom

    Indiferent de luptele prin care trecem, sa nu uitam de dragoste. De acea Dragoste Divina a Domnului Isus in care El a iertat desi i s-a gresit si a iubit aproapele fara sa il judece. Dragostea de Dumnezeu si dragostea de aproapele🙂

    Noiembrie 5, 2008 la 8:18 pm

  6. Isus a renuntat la drepturi.
    S-a abtinut sa isi foloseasca puterea Suverana de Fiu de Dumnezeu.
    A fost ferm dar iubitor.
    Bland dar indraznet.
    Luptator si tandru in acelasi timp.🙂

    Sa nu il transformam pe Domnul Ostirilor – dupa imaginatia- inchipuirea si mentalitatea noastra.
    Unii oameni au o gandire care functioneaza in jurul intereselor lor.
    Sa avem un Isus original din Scriptura.

    Altfel Dumenzeu l-ar demola pe cel construit si creat de noi in mintea noastra.
    multa pace si dragoste prin Numele Lui ISus Christos.

    Noiembrie 6, 2008 la 1:06 am

  7. V D Filip

    Alexander ! imi place enorm acest mesaj ce l-ai scris. multa pace si tie si binecuvantare de la Dumnezeu !

    Noiembrie 8, 2008 la 9:52 pm

  8. Glorie Domnului.
    E ceea ce mi-a pus pe inima in acel an.Am postat mesajul cand am citit „Marcu 3 :21 ” si-a iesit din minti.

    ISus avea o dragoste nebuna pentru cei din jurul lui. CEl mai radical lucru – despre Isus este cat de mult a iubit pe oameni – cu o dragoste reala, adevarata,bolnava, adanca pentru fiecare individ.

    Este o predica ce a deranjat pe multi. Duhul Sfant este cel care convinge pe oameni de pacat. Domnul este cel care ne descopera si noua tainele ascunse ale inimii noastre, pacatele noastre secrete.

    Dumnezeu nu poate binecuvanta un om care nu este sincer.
    Domnul nu se poate folosi de o persoana falsa.

    http://nazireat4him.blogspot.com/2008/02/to-be-like-christ.html

    Toata Gloria si Onoarea este a Domnului meu.
    Ma bucur cand stiu ca am putut fi de folos altora aratandu-L pe Isus.

    Din El prin El si pentru El sunt toate lucrurile.
    A lui sa fie Slava in veci. Amin. – romani 11:36

    Noiembrie 9, 2008 la 3:45 pm

  9. Daaa, Isus avea o dragoste adevarata, bolnava, adanca pentru fiecare individ si ne cere noua sa ne iubim unii pe altii asa cum ne_a iubit El…….
    Atat de mult imi place ce ai scris mai sus, Alexander…..e minunat. Sa fii binecuvantat din plin cu tot ce are Dumnezeu mai minunat

    Noiembrie 9, 2008 la 6:30 pm

  10. violeta shalom

    Isus avea o dragoste bolnava, rose? Ce vrei sa spui? Cred ca avea cea mai sanatoasa dragoste din cate au existat vreodata. Cea datatoare de pace, binecuvantari, altruism… VIATA🙂

    Noiembrie 9, 2008 la 7:03 pm

  11. faceam un comentariu la ceea ce a scris Alexander mai sus, cuvantul „bolnav” trebuia pus intre ghilimele, dar am uitat ghilimelele. O dragoste „bolnava” in sensul ca dragostea Lui a fost extrema. Intr_adevar o exprimare extrema pt o dragoste extrema 🙂

    Noiembrie 9, 2008 la 8:24 pm

  12. Romani 12:1-2 ne cere o dedicare extrema.

    da. VA indemn dar fratilor, pentru indurarea lui Dumnezeu, sa aduceti trupurile voastre, ca o JERTFA vie, sfanta, placuta lui Dumnezeu : aceasta va fi din partea voastra un act de inchinare.

    „In sensul ca dragostea Lui a fost extrema. Intr-adevar o exprimare extrema pt o dragoste extrema”
    Amin.

    Noiembrie 9, 2008 la 9:42 pm

  13. damy

    mara-cand vezi frica mai mare decat pe dumnezeu,atunci il vezi pe El mai mic.si nu te incurajez ca nu vei mai intalni asa oameni ba poate si mai rau…in biblie scrie ca k vor fi lupi imbracati in oi…in biblie sunt foarte multe versete care ne indeamna sa nu ne temem ,unul imi place foarte mult ieremia 1:17.nici nu merita sa vb despre asa oameni,aud si nu aud….cel mai greu e sa faci un baptist ,penticostal..etc sa auda pt k e obisnuit,,,(zic penti si bapti pt k nu e corect sazic pocait inseamna cu totul alceva)nici isus nu s-a chinuit sa le deschida urechile le-a zis o data si seus:))

    Decembrie 3, 2008 la 10:19 pm

Lasă un răspuns

