ROSE

Botezul cu Duhul Sfant!! (1)

holy-spirit-comeInima Tatalui e sfasiata de fiecare data cand un copil al Sau are Biblia in fata si in loc sa soarba adevarul simplu si sa il puna in practica, dimpotriva complica lucrurile in asa fel incat invatatura rezultata din combinarea a ceea ce scrie in Cuvant cu parerile omenesti, traditiile transmise din generatie in generatie duce la o mare bataie de cap si la imposibilitatea de a vedea rezultate concrete in urma punerii in practica a invataturii respective.

Botezul cu Duhul Sfant e unul din cele mai discutate si comentate subiecte in biserica crestina de azi. Desi Biblia este foarte explicita, oamenii au simtit nevoia sa complice atat de mult aceasta invatatura incat foarte putini sunt cei care mai inteleg despre ce e vorba.

Oricine poate face un mic experiment care il va ajuta sa vada in ce masura parerile oamenilor despre umplerea cu Duhul Sfant se bazeaza pe Biblie. Cere argumentarea parerilor cu pasaje din Biblie. Intreaba : Unde scrie ???? Din pacate uneori la aceasta intrebare o sa ti se raspunda ca batranii bisericii spun asa sau ca dintotdeauna s-a spus si s-a crezut asa, chiar daca in Biblie nu se sustine ideea respectiva.

Biblia ne da toate indicatiile necesare pentru a trai o viata in biruinta si pentru a putea intra in posesia binecuvantarilor lui D-zeu inclusiv a botezului cu Duhul Sfant. Dar exista o conditie, una foarte importanta : nu complica ceva ce D-zeu a hotarat sa fie simplu si clar. Noi oamenii suntem predispusi la a complica lucrurile si apoi la a-L invinovatii pe D-zeu pentru esecul nostru.

Acest sir de articole are ca subiect botezul cu Duhul Sfant si daca nu stii ce sa crezi despre acest subiect, daca ai in minte o intreaga colectie de prejudecati si idei preconcepute, daca vrei sa fii botezat cu Duhul Sfant dar mintea ti-a fost umpluta cu indicatii peste indicatii uneori contradictorii, fara vreun suport biblic, te provoc la un exercitiu mental. Nu am de gand sa analizez teologic acest subiect, vreau sa simplific ceea ce s-a complicat, nu-mi propun sa aduc armonie intre cele doua tabere pro si contra, pentru ca a fost, este si va fi imposibil de facut asa ceva ci mi-as dori sa starnesc la simplificarea a ceea ce s-a complicat degeaba, in paguba noastra. Incearca sa gandesti simplu, sa iei Cuvantul lui D-zeu ca atare, fara sa adaugi nimic altceva. Daca crezi in Isus ca Domn si Mantuitor al tau si daca crezi ca D-zeu e perfect, trebuie sa crezi si in perfectiunea celor spuse de El in Biblie.

6 responses

  1. Daca n-ar exista, nu s-ar spune in Biblie ca orice pacat va fi iertat afara de hula impotriva Duhului Sfant…

    Noiembrie 17, 2008 la 9:20 am

  2. Mara

    rose, eu cand am fost mica am fost botezata desi ai mei nu erau credinciosi in sensul bun al cuvantului. Mie mi-a placut sa merg la biserica inca de cand eram foarte mica, ma simteam bine acolo desi la inceputuri nu intelegeam prea multe. Dar ma simteam bine. Cand am avut 15 ani am cunoscut o familie de penticostali, oameni minunati, si am inceput sa merg la Biserica Penticostala, unde a inceput sa-mi placa din ce in ce mai mult. De aceea m-am hotarat sa ma botez din nou. M-am botezat la scurt timp dupa ce am implinit 18 ani, dar ceea ce vreau sa spun este faptul ca atunci am trait un sentiment deosebit, pe care stiu sigur ca nu o sa-l mai traiesc niciodata in aceasta viata, oricate bucurii imi va rezerva Dumnezeu in ea de acum inainte. Si atunci ma gandesc ca botezul nu e un ritual, botezul e o TRAIRE in prezanta DUHULUI SFANT, care atunci e, cred eu, mai puternic prezent decat oricand. Multe binecuvantari asupra ta, rose!

    Noiembrie 17, 2008 la 11:25 am

  3. cel putin o saptamana, daca nu cumva mai mult o sa scriu despre acest subiect si ma rog ca Duhul Sfant sa raspunda prin articolele acestea unor intrebari pe care stiu ca multi si le pun.

    Noiembrie 17, 2008 la 2:36 pm

  4. Spune-i omului adevarul, si el n-are sa te creada. Pentru ca e obisnuit sa despice firul in patru, sa-si adapteze acel adevar la nevoile lui, la lumea lui. Aici isi vara necuratu’ coada, prin inteligenta omului, astfel incercand sa-l devieze de la drumul cel bun. De aceea trebuie sa ascultam si de inima.

    Noiembrie 19, 2008 la 3:12 am

  5. Pingback: BOTEZUL CU DUHUL SFANT « Roseinthedesert’s Weblog

  6. VDFilip

    Mai 6, 2010 la 10:19 pm

Lasă un răspuns

