ROSE

Botezul cu Duhul Sfant!! (3)

holy_spirit1-768162Multi din cei care vor sa arate ca Botezul cu Duhul Sfant se primeste automat odata cu acceptarea lui Isus si ca darurile supranaturale ale Duhului Sfant nu mai sunt de actualitate apeleaza la1 Corinteni 13 : 8 :…. PROOROCIILE SE VOR SFARSI, LIMBILE VOR INCETA, CUNOSTINTA (darul de cunostinta 1 Cor 12 :8) VA AVEA SFARSIT.

Multa vreme am citit si eu versetul acesta scos din context si nu ii gaseam nici o explicatie, insa la un moment dat am descoperit una dintre cele mai incredibile scoateri din context din cate am vazut in viata mea. Explicatia este chiar in versetele care urmeaza, care spun clar cand se va termina cu aceste daruri, cand nu va mai fi nevoie de ele.Versetele 9,10 spun asa : CACI CUNOASTEM IN PARTE SI PROOROCIM IN PARTE, DAR CAND VA VENI CE ESTE DESAVARSTI ACEST «  IN PARTE » SE VA SFARSI.

Da…. asta era……atunci cand vom fi cu Isus in Imparatia Cerurilor nu  vom mai avem nevoie de vorbirea in limbi ca sa ne zidim, si sa ne rugam prin duhul pt lucruri ascunse pe care numai Duhul le stie, nu o sa mai fim deprimati sa avem nevoie de intarire, inchinarea va fi perfecta, bucuria va fi perfecta. Nu vom mai avea nevoie de prooroci, de darul de cunostiinta, care sa ne spuna ce vrea D-zeu in anumite situatii concrete, atunci cand nu stim ce sa facem, pt ca fiind cu Domnul o sa stim tot, cunoasterea noastra nu va mai fi limitata. Este absolut logic versetul care ne spune ca toate aceste daruri vor disparea. Normal ca vor disparea, pentru ca pur si simplu nu va mai fi nevoie de ele, in schimb DRAGOSTEA VA RAMANE, de dragoste avem nevoie si aici si in ceruri cu CEL DESAVARSIT

Pentru cei speriati si tulburati de accentul pus in unele biserici pe lucrarea supranaturala a Duhului Sfant, am o veste : Biblia e plina de minuni, Isus a facut minuni la fiecare pas in umblarea Lui pe pamant. A fost oare Isus exagerat pentru ca s-a lasat calauzit de Duhul Sfant intr-o lucrare plina de miracole ?

De ce se pune accent in lucrarea lui Isus, pe manifestarea supranaturala. Biblia ne arata pas cu pas ca lucrarea Luipe pamant a fost vestirea Cuvantului + semne si minuni. Peste tot unde a umblat, aceasta a fost lucarea Lui, vestirea Cuvantului si urmarea imediata, materializaera supranaturala a celor spuse. El a vorbit despre dragostea si indurarea Tatalui iar urmarea imediata a fost manifestarea iubirii Tatalui, aprovizionare pt fiinta umana cu tot ce are nevoie, hrana pentru suflet, pentru trup, vindecare pentru suflet si pentru trup. Lucrarea lui Isus a fost completa si plina de manifestare supranaturala. Daca vei citi in Noul Testament, peste tot Isus a facut semne si minuni. De ce ? Pentru ca El a venit sa distruga lucrarea diavolului si unele aspecte aveau nevoie de atingere supranaturala.

18 responses

  1. tzrafrira

    sunt intru totul de acord k supranaturalul nu a fost luat de la noi, k Dumnezeu ne poate folosi pt a face minuni prin noi (dak Ii dam voie si credem k El poate) dar trebuie sa existe un echilibru, sa nu ajungem flamanzi doar dupa supranatural!! cum spuneai si tu rose, Isus mai intai vestea Cuvantu!! este absolut normal sa dorim k El sa lucreze prin noi, dar trebuie sa fim gata sa Il ascultam intru totul! ar fi minunat sa Il lasam sa ne modeleze dupa bunul Lui plac, sa fie bisericile pline de proroci, sa se faca vindecari, sa se vorbeasca in alte limbi…!!! dar sa fie pline in primul rand de oameni gata sa duca Vestea Buna oriunde si oricand Dumnezeu cere!!! Domnul sa te binecuvinteze rose si sa toarne tot mai mult din El in tine!!!

    Noiembrie 18, 2008 la 3:16 pm

  2. tzrafrira
    Ai dreptate, trebuie un echlibru in toate, Isus ne-a demonstrat acest echilibru chiar prin lucrarea Lui de pe pamant.

    Dumnezeu este atat de imens incat nu avem cum sa il incadram doar in ce vedem cu ochii si ce intelegem cu mintea. Cu totii suntem de acord cu acest lucru, teoretic, ar trebui sa cadem de acord si la capitolul practica🙂

    Noiembrie 18, 2008 la 3:27 pm

  3. Mara

    rose, ti-am spus despre botezul meu, ti-am spus despre ce am simtit eu atunci, eu cred ca a fost si acel simtamant o dovada a faptului ca Isus lucreaza si acum, si cum ar putea fi altfel, ce ar fi aceasta lume fara lucrarile Salvatorului nostru? Faptul ca unii nu sunt de acord cu acest adevar este pt. ca ei nu-L simt pe Cristos, daca nu Il vad nu cred in lucrarile Lui. Dar noi, cei si cele care Il simtim pe Isus asa cum simtim pe orice om de langa noi trebuie sa le spunem pana ii convingem ca Isus lucreaza, si ca pot intra si ei in lucrarile lui Isus. Intr-adevar, Dumnezeu este imens, dar tocmai aceeasta imensitate a Lui ar trebui sa ne ajute sa-L simtim mai usor si sa-L iubim mai mult. DOMNUL SA TE BINECUVANTEZE, rose !!!

    Noiembrie 18, 2008 la 4:29 pm

  4. tzrafrira

    super fain ce’ai scris mara!!! – „Intr-adevar, Dumnezeu este imens, dar tocmai aceeasta imensitate a Lui ar trebui sa ne ajute sa-L simtim mai usor ” foarte fain…. El este pretutindeni, este cu noi la fiecare pas.. si asa ar trebui sa fie umblarea noastra cu El.. in fiecare pas ce’l facem, in fiecare gand ce naste in mintea noastra, in fiecare bataie a inimii.. nu ar trebui doar sa Il avem in noi, ci noi sa ne ascundem in El… sa nu ne mai vedem noi deloc, ci doar El sa se vada!! sa traiasca El prin noi!! si atunci s’ar vedea cu adevarat lucrarea Lui pe pamantul acesta.. lucrarea Lui nu va fi niciodata desavarsita in noi kt vom trai pe pamant, dar se poate mai mult si mai bine!!

    Noiembrie 18, 2008 la 6:00 pm

  5. Stefan

    Grea e viatza asta!!! Ne straduim sa fim buni, invatzam in fiecare zi din viatza noastra cum sa-L lasam pe Isus sa ne conduca viata, cateodata pentru o perioada mai lunga sau mai scurta de timp reusim si parca zburam, parca am atins culmile fericirii, si parca pacatul este ramas demult departe si nu ne mai poate ajunge. Si ne trezim dintr-odata intr-o oarecare dimineatza ca suntem din nou la fel de fara vlaga, fara acea putere pe care abia adineaori am simtit-o si ne inflacara si ne purta pe culmi. Vreau sa-mi aduc acum putin mai la subiect , scrierea mea de aici, si pentru asta vreau sa spun ca ar fi bine sa folosim vorbe cat mai simple. Nu as vrea deloc, chiar deloc sa lovesc cumva in cei care au lasat comentarii inainte mea aici, …..nu va cunosc….., dar am mai auzit astfel de vorbe si din gura altor pocaiti care isi fac pensie de boala, chiar daca ei sunt sanatosi TUN. Alti pocaiti calatoresc pe tren sau pe orice alt mijloc de transport in comun cu biletul de pensie al bunicului, chiar daca bunicul nu este cu ei atunci ca sa poata dovedi ca el, cel care detine biletul, este insotitorul. Alti pocaiti isi fac invoire falsa de la cursuri ca sa mearga la repetitiile de cor, justificandu-si minciuna ca fiind facuta PENTRU DOMNUL asa ca El o iarta si o tolereaza. As putea sa continui lista asta pana maine, pt ca am intalnit o gramada. Mi-e rusine!!!
    E frumos sa vorbim de „sa-l simtitm pe Domnul” „sa traiasca El in noi” „sa nu mai traim noi ci El prin noi” si ma repet, nu vreau sa se supere nimeni pe mine……,poate acum transmit o oarecare unda de tristete in ceea ce scriu pt ca trec eu prin momente mai aiurea. Incerc sa NU ma descarc pe nimeni ci doar sa-mi mai descarc din povara din mintea mea aici pe blog.
    Deci…..mie unul mi-ar placea sa zic mai bine…..Ai mila de mine pacatosul o Doamne!!! A zice mai multe nu ma consider vrednic. Nu vreau, si nu am vrut niciodata sa rostesc cuvinte mari acum , iar peste cateva minute, ore, zile….sa imi fie rusine ca le-am zis, nefiind instare nici macar eu sa le aplic in mintea, purtarea si caracterul meu.
    Sunt PRO – daruri spirituale…….accept din toata inima vorbirea in limbi, prorocia, vedeniile, vindecarile si orice tine de supranaural, dar in acelasi timp imi vad si nimicnicia mea in fatza tuturor acestor lucruri enorm de maretze. Si comparandu-ma cu ele…imi vine sa plang nu alta. Si cred ca doar atunci cand duhul ti-e frant……Dumnezeu vine si-ti atinge mintea, limba, si defapt tot ce vrea El…..si incepe sa se manifeste in tine CU ADEVARAT darul Sau sfant si fara pata. Pana atunci tot ce este exprimat prin cuvinte mari de catre pocaiti, nu prea are valoare.
    As mai zice multe dar…..nici nu mai stiu cum sa exprim in cuvinte ceea ce simt. Se amesteca in mine simtaminte de manie acum, de dragoste, de frica si de bucurie. Habar nu am. Cred ca cel mai bine as putea spune ca sunt manios pe mine ca nu fac ceea ce-mi propun sa fac ca sa ajung mai aproape de Dumnezeu. Si asta ma doare rau. Cateodata simt ca ating cerul si ca sunt pe punctul de a „insfaca” darurile Lui Dumnezeu, dar cateodata sunt asa de jos incat mi-e si rusine sa-mi inchipui ca Dumnezeu a murit pentru mine. Oricum ar fi….fie ca Dumnezeu sa aiba mila de mine. Si cine e deacord sa zica la fel ca mine…..

    Noiembrie 19, 2008 la 1:09 am

  6. tzrafrira

    stefan, te’ai referit la ce am scris eu, nu ma supar deloc pe ce ai scris.. nu am spus eu acele cuvinte, le’a spus cineva pe care eu il respesct mult pt k face ceva pt Domnul si nu doar da din gura. mi s’au parut f adevarate si de’aia le’am redat aici.. Il iubesc mult pe Dumnezeu dar nu fac nici jumatate din ce mi’am propus sa fac pt El si impreuna cu El, nu ma cred mare si tare pt k nu sunt! am avut momente in care mai aveam putin si simteam k ating cerul, si din asemenea momente vreau sa imi construiesc viata.. vreau sa am o viata in care permanent sa Il simt pe El cu mine, vreau sa ma lupt mai mult cu mine k sa ma las tot mai mult zdrobita de El, pt k asa cum ai spus si tu, atunci knd esti mai jos, knd iti dai seama k nu esti decat o mana de praf, atunci Ii dai Lui voie sa te modeleze si sa faca ce vrea cu tine. momentele acelea in care mai aveam putin si simteam k ating cerul veneau intotdeauna dupa o portie buna de plans si stat pe genunchi in rugaciune, in care recunoasteam k sunt nimic fara Dumnezeu, k nu merit nimic si k tot ce am e prin mila Lui! fi binecuvantat frate stefan!!

    Noiembrie 19, 2008 la 12:14 pm

  7. Stefan

    Eram mai amarat ieri seara si de aia eram asa de pesimist , sau fara chef. Dumnezeu sa-ti ajute sa fi cat mai mult posibil pe culmi🙂 si sa-l urmezi pe El, cum ziceam si aseara…, pana in cele mai mici detalii. Fi binecuvantata si tu tzrafrira si restul de pe blog.
    Acuma mi-e mai bine🙂 asa ca o iau de la inceput cu lupta…

    Noiembrie 19, 2008 la 1:33 pm

  8. danny

    salutare
    Nu cunosc pe nimeni de pe’aici, dar mi se pare f interesant subiectul. Chiar ma intereseaza.
    Desi nu merg la o bise penti, am o gramada de prieteni si cunostinte penti. Nu de putine ori cand ii vizitez la bisericile lor incep sa povesteasca despre ‘experientele’ Duhului Sfant, unele intamplari f amuzante, chiar comice. Cunoscandu-i pe majoritatea si stiind ce fel de persoane sunt in viata de zi cu zi, cateodata ma bate gandul ca ei chiar le inventeaza. Sa nu credeti ca sunt vreun nebun din’ala contra-puterii Duhului Sfant. Dimpotriva, cred in puterea Lui, cred ca iti este daruit dupa ce te-ai intors la Hristos si ai fost botezat, potrivit Fapte 2 :38-39 « POCAITI-VA SI FIECARE DIN VOI SA FIE BOTEZAT IN NUMELE LUI ISUS HRISTOS, SPRE IERTAREA PACATELOR VOASTRE, APOI VETI PRIMI DARUL DUHULUI SFANT”
    OK, nu inteleg cum unii se roaga in fiecare duminica sa primeasca Duh Sfant, din moment ce Dumnezeu ne da asigurari ca deja El ete in noi, urmare a faptului ca ne-am intors la El si L-am marturisit in apa botezului. De ce se roaga acesti crestini mereu acelasi si acelasi lucru? Unii dintre acestia chiar mi-au spus ca din moment ce nu vbesc ‘in limbi’ n-o sa ajung in cer…ce aberatzii! Ei chiar nu stiu care sunt darurile Duhului Sfant, ca multi altii….ei cred ca acestea se rezuma la a vorbi ‘in limbi’ :))(ma apuca rasul, desi nu e nimic de ras) Dl cu voi toti

    Noiembrie 27, 2008 la 4:40 pm

  9. Danny; te-ai intrebat vreodata de ce in bisericile noastre nu au loc minuni ca in biserica primara? Teoretic biserica lui Hristos ar trebui sa arate ca biserica primara; practic nu prea vad asemanarea. Da, cand il primesti pe Isus in viata vine si Duhul SFant; botezul este doar o marturisire a faptului ca deja tu esti intors la Hristos. Botezul cu Duhul Sfant; sau darul Duhului Sfatn; Biblia ne spune ca il primim dupa aceea, chiar din versetul pe care tu l-ai scris deducem acest lucru. Botezul cu Duhul Sfant nu este nevoie in viata unui crestin pt ca el nu ar avea Duhul Sfant ci pt ca are nevoie de puterea de care Bibia ne vb tot in Fapte”si ei vor primi o putere cand Duhul Sfant se va cobora PESTE ei” Duhul Sfant era in ei dar acum puterea; imputernicirea lui Dumnezeu pt lucrare a venit peste ei.
    Pt ca in biserica ta si in biserica in care eu am crescut nu se accepta aceasta parte absolut biblica; nici nu avem parte de manifestarea puterii lui Dumnezeu asa ca in Fapte. Daca s-ar aplica si acest aspect al vietii de crestini minunile si supranaturalul ar cobora in biserica, ceea ce se intampla in vietile multor crestini printre care si eu; care m-am trezit la realitate si am cercetat Scriptura.
    Sa fii binecuvantat din plin…………si nu te mai uita la oameni, la religie, o sa pierzi vremea si o sa sfarsesti intr-o dezamagire cumplita, nu oamenii sunt exemplul nostru, Biblia si numai Biblia

    Noiembrie 27, 2008 la 7:52 pm

  10. danny

    ms, e un raspuns foarte vag.
    Ai inteles gresit, cum ca „Pt ca in biserica ta si in biserica in care eu am crescut nu se accepta aceasta parte absolut biblica”..tin sa te contrazic..n’am crescut intr-o bise in care nu se accepta acest lucru ci intr-una care crede exact ceea ce am spus in mesajul postat anterior. In fine, nu biserica m’a convertit, ci Cuvantul Lui…nu ma consider ‘condus’ de o biserica(mi se pare o aberatie).
    Iar aici : …”nici nu avem parte de manifestarea puterii lui Dumnezeu asa ca in Fapte. Daca s-ar aplica si acest aspect al vietii de crestini minunile si supranaturalul ar cobora in biserica, ceea ce se intampla in vietile multor crestini printre care si eu; care m-am trezit la realitate si am cercetat Scriptura”…sa inteleg deci ca tu ai gasit o bise in care au loc minuni ca in biserica primara. Cu mare drag mi-as dosi s-o vizitez, daca exista. Totusi, chiar daca ar exista(am auzit ca ar fi ceva de genu’ prin america) nu cred ca e biblica doar ptr ca in ea se fac non stop minuni. Ca si pe vremea Lui, oamenii vor si acum semne…fara ele e f greu sa „traiasca”, daca nu imposibil.
    Totusi, raspuns la ce intrebasem in primul post nu am primit…de ce ‘credinciosii'(unii) se roaga fierbinte in fiecare duminica sa primeasca Duh Sfant?!

    Noiembrie 28, 2008 la 2:11 am

  11. Mi se pare absolut normal sa ne rugam in fiecare zi sa fim plini de Duhul Sfant, plinatatea Duhului Sfant se poate pierde f usor daca nu se dezvolta relatia de partasie cu El. Darurile raman dar asta nu e suficient. Stiu ca luat amanuntit pare o contardictie, dar a cere zilnic lui Dumnezeu sa ne faca sa fim plini de El, e ceva chiar indicat. Daca nu persisti in umblarea zilnica cu El; in partasia zilnica cu Duhul Sfant te vei trezi ca singurul lucru care a mai ramas e vorbirea in limbi, iar botezul cu Duhul Sfant e muuult mai mult decat atat.
    Eu nu am gasit o biserica care sa semene cu cea primara; vorbeam de viata mea, de faptul ca odata ce am acceptat ca darurile Duhului Sfant sunt reale si azi, am experimentat si minuni.
    Daca te referi la „staruinta” de a primi Duhul Sfant; nu sunt de acord cu acest lucru pentru ca nu gasesc nicaieri in Biblie un loc in care sa se fi staruit; urlat, postit, facut tot felul de matanii sa se primeasca un dar care se capata prin credinta. In seria asta de articole am incercat sa raspund poate nu direct acestor aspecte.
    Sa fii binecuvantat

    Noiembrie 28, 2008 la 2:22 pm

  12. andrei

    stiti voui de fapt daca stai sa te gandesti si sa citesti scripturile cu mai multa seriozitate si cu credinta vei descoperii ca scrie in evanghelia dupa ioan ca isus a zis : cuvintele mele sunt duh si viata.
    ce inseamna aceasta ? inseamna ca cuvantul lui Dumnezeu,cuvantul lui Isus Hristos, Fiul de Dumnezeu este unj cuvant de putere care tine in el supranaturalul ,si daca veti cauta sa cititi despre oamnenii pe xcare Isus i-a inzestrat ve-ti vedea ca asemenea Lui ,cuvintele lor au fost pline de viata si ca atunci cand ei porunceau ceva in numele lui Isus in lumea spirituala aceasta lua fiinta……si multe altele se pot vorbi ,insa ideea este ca atunci cand cuvantul luii Dumnezeu ramane in noin si pe baza lui traim o viata nascuta din nou natunci in orice vreme botezul in Duhul se poate manuifestre si se pot primi daruri pe care Duhul le va folosi si astfel lucrsrea va fi echilibrata

    Noiembrie 29, 2008 la 11:12 am

  13. amin, andrei 🙂

    Noiembrie 29, 2008 la 6:05 pm

  14. multumesc ca mi ati raspuns la problema care ma framanta. Rugati va pentru mine sa am credinta ca cand cer ceva de la Domnul dupa voia Lui vooi primi . Ma ti incurajat foarte mult va multumesc in Numele Domnului Isus.

    Ianuarie 23, 2009 la 8:43 pm

  15. Angelica,
    ti-am scris un e-mail, mi-ar placea sa putem dialoga pe aceasta tema si nu numai.
    Sa fii binecuvantata 🙂

    Ianuarie 23, 2009 la 10:11 pm

  16. Oo din pacate nu merge adresa de e-mail pe care ai lasat-o pe blog, daca vrei poti sa imi scrii tu la adresa desprecarte@yahoo.com

    Ianuarie 23, 2009 la 10:31 pm

  17. luminita ungurean

    DESIGUR TOATE VOR INCETA IN MOMENTUL IN CARE VA VENI ”CEL CE ESTE DESAVARSIT”,PANA ATUNCI SA TRAIM CU ATENTIE,CU FRICA SI CU TEMERE.ATUNCI VOM CUNOASTE TOTUL PE DEPLIN,BIBLIA E CLARA ,COPIII LUI VOR TRAI PRIN PUTEREA LUI ISUS, NU VOM AJUNGE LA EL PE FLORI.

    Februarie 2, 2009 la 12:39 pm

  18. Stefan ceea ce spui tu a prevăzut Pavel (în 2 Corinteni 12:7), e vorba de acel „ghimpe în carne”.

    Iulie 1, 2009 la 6:23 pm

Lasă un răspuns

