ROSE

Botezul cu Duhul Sfant – marturie personala (1)

artistic_handAcum multi ani m-am trezit ca viata mea a fost invadata cu foame si sete dupa Dumnezeu si ceva imi spunea ca Dumnezeu este cu mult mai imens decat Il vad eu manifestandu-se in biserica in care mergeam sau in viata oamenilor pe care ii aveam in preajma. Asa ca fara sa imi dau bine seama ce se intampla, am inceput o cautare asidua dupa adevar ; incepand sa citesc Biblia am fost uimita sa descopar lucruri care nu se discutau in cercul de crestini pe care il frecventam. Asa am dat peste pasajele din Biblie care vorbesc despre botezul cu Duhul Sfant si desi eram inca o adolescenta, un copil la urma urmei, eram foarte serioasa in cautarea lui Dumnezeu.

Imi aduc aminte ca intr-o duminica am citit la intamplare din Biblie si am gasit un pasaj despre Duhul Sfant care m-a blocat si de atunci au urmat doi ani in care am citit cat nu citisem in toata viata pana atunci, carti pro si contra acestui subiect. Intamplator sau nu chiar in perioada aceea la biserica unde mergeam pastorul parcurgea un studiu in care explica cum botezul cu Duhul Sfant si darurile mentionate in Biblie sunt de domeniul trecutului si ca in nici un caz nu se mai manifesta in zilele noastre iar cei care pretind ca ar experimenta inca aceste daruri sunt rataciti. Biblia mea spunea una iar pastorul alta desi isi fundamenta spusele cu versete biblice, asa ca in mintea mea s-a creat un haos pana in momentul in care I-am spus lui Dumnezeu : « Doamne da la o parte orice gand de origine omeneasca, orice idee preconceputa pe care o am si pune in mine adevarul Tau cu privire la botezul cu Duhul Sfant ». Si chiar asa s-a intamplat. Bineinteles ca intre timp am vorbit cu diverse persoane care mi-au spus ba una ba alta, dar stiu ca Cel care m-a influentat in aceasta cautare a fost chiar Duhul Sfant prin Biblie si ca parerile celor din jurul meu au contat prea putin.

Intr-un final a trebuit sa recunosc ca Biblia spune foarte clar ca aceasta experienta este actuala si atunci m-am speriat, chiar m-am speriat cand am realizat ca mergeam intr-o biserica in care se propovaduieste impotriva invataturii Bibliei. Un timp am zis. « Ok, e adevarat, odata si odata o sa cer si eu acest dar al Duhului Sfant, acum sunt prea mica, trebuie sa ma maturizez atat ca om cat si spiritual si apoi cine stie intr-o zi voi experimenta si eu ceea ce spune Biblia » Dar nu a durat prea mult aceasta decizie a mea pentru ca pe neasteptate a incoltit in mine dorinta de a avea TOT ce vrea Dumnezeu pentru copiii Lui.

Si tot intr-o duminica, dupa-amiaza m-am trezit brusc cu o dorinta imensa de a avea acest dar, de fapt am fost disperata sa ajung acasa, sa ma inchid in camera si sa stau de vorba cu Dumnezeu. Cu greu a trecut programul de dupa-amiaza de la biserica, culmea am mai mers cu tinerii intr-un sat invecinat dar mintea mea era in alta parte, vroiam sa ajung odata acasa, eram foarte emotionata la gandul ca o sa ii cer Tatalui acest dar.

continuarea maine……

13 responses

  1. El ne-a trimis Mangaitor,
    Sa ne fie de-ajutor.
    Fara El, a noastra viata
    Ar fi pustie, doar in ceata.

    Cine e Mangaitorul? Duhul Sfant!

    Noiembrie 24, 2008 la 12:36 pm

  2. slava Lui!!!

    Noiembrie 24, 2008 la 1:42 pm

  3. monica

    Sa nu uitam ca nu noi il gasim pe Dumnezeu ci El ne gaseste pe noi si ne pune in inima sa il cunoastem in toata dragostea si maretia Lui,daca Tatal nu ne atrage noi nu putem sa il urmam,doar prin El cu El si pentru El sunt toate lucrurile.Domnul sa fie ci noi toti.Amin

    Ianuarie 20, 2009 la 11:02 am

  4. mihai

    ma bucur pt tine. tare as vrea sa citeasca si sa creada ceea ce ti sa intamplat tie toti impotrivitorii botezului cu Duhul Sfant. cum poti sa zici ca e de domeniul trecutului, oare nu e cartea lui Dumnezeu biblia si tot ce scrie in ea? E PROMISIUNEA LUI DUMNEZEU pt cei ce cred. deaia multi pastori ne plictisesc cu predicile lor sofisticate ca ,BOTEZUL CU DUHUL SFANT e de domeniul trecutului ,

    Martie 24, 2009 la 7:02 pm

  5. mihai
    din pacate sunt multi pastori care predica impotriva acestei experiente Biblice si ii inteleg cumva, pentru ca nici eu nu am vazut acest adevar pana cand Dumnezeu nu mi-a deschis ochii sa vad. Slava Lui.

    Martie 24, 2009 la 7:09 pm

  6. nothingmore

    Draga Rose..imi doresc si eu aceasta experienta,vreau si eu sa ma bucur de acest dar…insa nu stiu cum sa fac..simt o frica..nu stiu de ce,desi am crescut in biserica penticostala,cred..si totusi imi e teama..si parca apare necredinta..si nu am curaj sa ii cer lui D-zeu,roaga-te pentru mine.

    Aprilie 26, 2009 la 10:59 pm

  7. nothingmore
    Credinta vine in urma auzirii Cuvantului. Daca asimilam adevarul Cuvantului si ne lamurim ca daca Dumnezeu spune ceva se si tine de cuvant, credinta va fi activata si se vor vedea roadele. Te inteleg ce spui si e oarecum normal pentru fiinta umana sa se teama, sa apara necredinta, dar lucrurile acestea se pot trata, prin adevarul Bibliei. Si daca citind odata nu putem sa ne lamurim cu privire la un anume lucru, va trebui citit si recitit, repetat pana cand se vor fixa lucrurile acelea inlauntru si vor genera credinta.
    Daca vrei sa discutam mai multe , poti sa imi scrii pe desprecarte@yahoo.com
    Fi binecuvantat/a din plin 🙂

    Aprilie 27, 2009 la 12:04 am

  8. Stefania

    Mi s-a parut foarte adevarat ceea ce a spus Sfantul Siluan:
    „Trăim pe pământ şi nu-L vedem pe Dumnezeu şi nu-L putem vedea. Dar dacă Duhul Sfânt vine în sufletul nos­tru, atunci îl vedem pe Dumnezeu aşa cum L-a văzut Sfântul Arhidiacon Ştefan. Prin Duhul Sfânt, sufletul şi mintea recunosc îndată că acesta este Domnul. Aşa a re­cunoscut prin Duhul Sfânt Sfântul Simeon pe Domnul în micul prunc [adus la templu]; tot aşa a recunoscut pe Domnul prin Duhul Sfânt şi Sfântul Ioan Botezătorul şi a trimis poporul la El. Dar, fără Duhul Sfânt, nimeni nu poate cunoaşte pe Dumnezeu, nici şti cât de mult ne iubeşte. Şi, deşi citim că El ne-a iubit şi a pătimit din iubi­re pentru noi, noi ne gândim la aceste lucruri cu mintea, fără a înţelege şi cu sufletul nostru, aşa cum se cuvine această iubire a lui Hristos; dar, atunci când ne învaţă Duhul Sfânt, înţelegem în chip limpede şi simţit această iubire şi ne facem asemenea Domnului.”
    nothingmore, nu ai de ce sa-ti fie frica…

    Aprilie 27, 2009 la 3:40 pm

  9. nothingmore..DannaR

    Multumesc Rose pentru dedicarea ta..si disponibilitatea de care da-i dovada..cu siguranta ne vom auzi..Pana atunci fi binecuvantata!!!

    Aprilie 28, 2009 la 11:03 pm

  10. mihai trifoi

    Slava Domnului ca am aflat medicamentul pentru boala indoielii Pe care unii invatatori de altfel cu cunostinte vaste in scriptura sau straduit sa mi-o inoculeze in inima referitor la Botezul IN DUHUL SFINT SI DARUL RUGACIUNII IN LINBI NOI.Culmea este ca si in ziua de azi e menbru penticostal .gruparea lor sceptici in a crede ca Putem lua pentru noi intreaga mostenire inscrisa in Testament au venit cu invatatura de genul ca astazi lucrarea DUHULUI SFINT NU MAI ESTE ACEIASI CA IN BISERICA PRIMARA cu invatatura de alt fel buna biblica m-au determinat sa ma clatin in credinta totusi le multumesc pentru ca astazi am gasit har si nu ma voi mai clatina in fata VINTURILOR de invatatura intruchit le cunosc nu-mi ramine decit sa ma intorc ACASA cei a DOMNULUI nu se pierde ma gindesc totusi ca aceasta lovitura mia folosit pentru zdrobirea sinelui sufletesc si o cunoastere mai profunda a DOMNULUI ISUS CA UNICA CALE A NADEJDI NOASTRE „CRISTOS IN VOI NADEJDEA SLAVEI..PS.DIN FERICIRE DUHUL SFINT NU A RETRAS DARUL SAU DE SI LAM INTRISTAT SI NEGLIJAT…CE INPORTANT ESTE HARUL ………………..

    Mai 17, 2010 la 12:16 am

    • mihai trifoi
      e minunat cand Dumnezeu ne reveleaza adevarul in ciuda invataturilor de tot felul care circula in biserica. Adevarul Bibliei te face liber, si te impinge la a experimenta bogatia harului lui Dumnezue , un har nemarginit, plin cu cadouri pentru cei care chiar doresc sa Ii cunoasca Imparatia
      Fi binecuvantat

      Mai 17, 2010 la 11:39 am

  11. jeni preda moreni dambovita

    il iubesc pe dumnezeu,mi-a salvat sufletul meu si al atator milioane si milioane de oameni.glorie tatalui ,fiului si duhului sfant

    Octombrie 21, 2011 la 7:56 pm

  12. nel

    Oamenii pier din lipsa de cunostinta. primii crestini ascultau la apostoli si studiau scripturile acasa. Cu alte cuvinte verificau in scriptura predicile. ” Cercetati toate lucrurile si luati ce e bun” Cred ca se refera la a cerceta ce auzim inainte sa luam ca hrana pentru suflet. E obligatia fiecaruia sa citeasca cuvintul si sa credem in promisiunile scrise la fel cum Avraam a crezut ca va avea un fiu la batrinete. Credinta lui a fost mai mare decit circumstantele.

    Octombrie 24, 2011 la 9:10 am

Lasă un răspuns

