ROSE

:)))) putina neseriozitate

14 responses

  1. am murit de ras =)),
    desi unele faze sunt malitzioase.

    Decembrie 14, 2008 la 7:56 pm

  2. da si eu :)))

    Decembrie 14, 2008 la 8:14 pm

  3. VDFilip

    sper sa nu vina careva cu critici. daca are de gand s-o faca, poate gasi mai multa neseriozitate pe sectorul politic din romania. are unde se specializa. acolo e fullll. altceva nici nu mai incape. nici macar critici, dar e bun pt antrenament :-))))

    Decembrie 14, 2008 la 8:47 pm

  4. damy

    si acum sa te critic filip,ii faci curte la rose?:))))

    Decembrie 14, 2008 la 10:46 pm

  5. VDFilip

    :-)))) :-)))) :-))))) ce figura esti dany! nici nu visam sa izbucnesc in seara asta in ras. a fost un adevarat cadou pt mine. esti cumva danypenty? pe rose nu am nici un motiv sa o curtez. in primul rand nu stiu cine este. in al doilea rand nici nu stiu daca este casatorita ori ba. dar sigur am curtat site-ul ei cu un nesat fara margini. nici nu stiu cum i-as putea fi recunoscator ca m-a lasat sa-mi fac de cap pe blogul ei. eu nu am rabdare sa construiesc un blog, altfel as fi o adevarata bomba atomica in capul politicienilor pe care i-as sorbi dintr-o inghititura dar nu de drag. uite ca nu am visat in seara asta nici faptul ca voi face public marturisirea pacatelor. ce mult am ravnit un asemenea loc pe internet. mi-am facut eu de cap si prin multe alte parti. daca cineva crede ca nu sunt un pocait adevarat, sa se roage pt mine ca de cate ori dau sa ma pocaiesc mai mult, ii scoate necuratul in calea mea pe politicieni. si as fi insensibil daca nu ar veni pe sectorul religios si al familiei. au multe scule si sunt niste lasi ca actioneaza in ape mizerabile si cu marsavie. si cum spunea Mircea Giuvara, astia sunt alesi tot elemente de astea care nu le este frica de penibil. tocmai de aia vreau sa le zgander nervii pana le-o intra in cap ca religia nu este a celui ce stapaneste cum spunea Constantinescu ci a Lui Dumnezeu. le-am demonstrat de atatea ori ce ma duce capu si cat ma tin bracinarele sa mai desfiintez pe cate unul care sta ca tzatza de la piata toata noaptea pe cate un post TV sa prosteasca lumea. au facut prea mult rau si paguba in tara asta si nu ma pot stampara. nu vreau sa va indispun acum de sarbatori, dar daca tot fac o marturisire, o fac cum tre.🙂

    Decembrie 15, 2008 la 12:04 am

  6. VDFilip

    scz, abia acum am obsevat ca esti daMy si nu daNy

    Decembrie 15, 2008 la 12:14 am

  7. tzrafrira

    : ))) mda… funny : ).. unele glume ce le face mi se par de prost gust dar no.. tre sa recunosc k e nostim tipu… prea multa nebunie au unii : )))) dar politicienii nostrii il intrec pe „cangurul” din clip cu mult.. dak tot a adus filip vorba de politicieni🙂

    Decembrie 15, 2008 la 12:54 am

  8. Tre sa recunoastem ca individului NU II PASA CE SPUNE LUMEA 🙂

    Decembrie 15, 2008 la 1:19 am

  9. asa topaie si Benny Hinn

    Decembrie 15, 2008 la 2:26 am

  10. tzrafrira

    si noi k si crestini ar trebui sa fim k si „canguru” in chestia asta cu „nu ii pasa ce spune lumea”. adik sa vbim oamenilor despre Isus fara sa ne fie rusine k ala ma crede fanatic sau mai stiu eu cum… poate sa ne luam si un costum de cangur si sa topaim dak ne ajuta, numa sa mergem🙂

    Decembrie 15, 2008 la 10:35 am

  11. damy

    hey.am spus o gluma….mi-a placut cum i-ai luat apararea la rose,ei nu e dany e damy,sunt fata:))))

    Decembrie 15, 2008 la 11:57 am

  12. V D Filip

    K damy. chiar am priceput destul de bine despre ce este vb, tocmai de aceea pt mine a fost distractiv tare. dat am pufnit pur si simplu in ras ca la asta gluma nu mi-ar fi trecut prin minte sa recurgi. pt mine a fost nostim, dar sper sa nu te tina minte rose. :-))))

    Decembrie 15, 2008 la 6:24 pm

  13. :))))

    Decembrie 15, 2008 la 7:16 pm

  14. damy

    si daca ma tine crezi ca se supara??eu nu cred,propune teme prea profunde pt a cadea in una la suprafata:)ok am facut cam mult haz pe tema asta,gata promita ca nu mai zic la nimeni:))))

    Decembrie 22, 2008 la 12:23 pm

Lasă un răspuns

