ROSE

ELIBEREAZA-TE!!!

passion_05_worship_editDe ani de zile ma uit pe internet la conferinte, predici, concerte ale crestinilor de afara si cand mi se intampla sa urmareasc predici sau conferinte din Romania am un soc, imi trebuie minute in sir sa ma pliez pe atmosfera plina de rigiditate, de retinere si sobrietate din intalnirile bisericesti romanesti. Chiar filmuletele din tabere unde se stie ca tinerii se simt liberi macar pentru cateva zile dupa care se integreaza urgent in atmosfera morocanoasa din biserica, chiar si acolo se poate vedea un blestem de care nu stiu daca vom scapa vreodata, blestemul aparentei, a rusini de a fi liber, a retinerii, o retinere pe care o avem infiltrata in maduva oaselor. Dumnezeu ne-a creat sa fim liberi, doar ca desi ne dorim aceasta libertate de mici suntem invatati sa o anihilam si sa ne auto-legam cu tot felul de lucruri care ne opresc din a gusta ce bun este Domnul.

Biblia pentru noi e un fel de ziar, pe care unii dintre noi il citesc zilnic, altii mai rar, in care gasim informatii cu care ne hranim cultura, teologia, dar pe care in nici un caz nu avem de gand sa o luam logic si sa o aplicam. Specia umana nu face altceva decat sa Il condamne pe Dumnezeu pentru neregulile pe care singura si le-a cladit. Cum vrei sa functionezi bine daca te incapatanezi sa te alimentezi cu motorina cand tu ai fost creat pentru benzina ? Cum vrei sa iti simti spiritul liber cand tu cu propria ta vointa accepti, ba chiar cladesti ziduri peste ziduri pentru a te incatusa si a te strivi la urma urmei sub povara propriilor reguli ca apoi sa Il invinovatesti pe Dumnezeu pentru ca nu se tine de cuvant.

Putini au reusit sa se elibereze de blestemul acesta romanesc al traditiei, la noi este pacat sa fi liber in Hristos, sa Il lauzi ridicand mainile, batand din palme, sa il lauzi cu jocuri, asa cum spune in Psalmul 149 :3.

La noi este pacat aplicarea Bibliei, in 99,99% din bisericile romanesti aplicarea Bibliei este un pacat de moarte. Imi vine sa rad, pentru ca este o situatie absolut incredibila, a fi liber in inchinare este o mare rusine si te poti trezi ca fiind catalogat nebun, rebel, mai destept decat altii, fanatic, o imensa pricina de poticnire. Hristos a devenit o pricina de poticnire in propriul Sau templu, mesajul Bibliei a devenit o pricina de poticnire tocmai in locul in care teoretic este predicat mesajul ei. Luam doar ce ne convine, ce se potriveste cu datina, doar lucrurile care nu starnesc demonii care salasluiesc in buna voie in biserici, luam lucrurile care sa impace si capra si varza, sa nu cumva sa starnim reactii. Un popor de lasi, de oameni care habar nu avem sa gustam din Dumnezeul nostru infinit si care preferam sa traim tarandu-ne, dar nu renuntam la mandria noastra, nu acceptam adevarul, mai bine murim decat sa schimbam ce trebuie schimbat, ne legam de gat cu obiceiuri pe care diavolul la adora pentru ca ne fac sa traim limitat.

Stiu ca adevarul este o povara pentru multi, a-l asculta sau a-l citii poate duce la alergie, dar eu nu exist pe lumea aceasta ca sa perii ceva ce trebuie desfintat, asa ca cei care au auzul sensibil vor fi tulburati cu siguranta de ceea ce am scris mai sus.

LUCREAZA LA ELIBERAREA TA ! DESCATUSEAZA-TE DE LEGATURILE DIAVOLULUI CARE AU DEVENIT REGULI IN BISERICI ! ELIBEREAZA-TE SI GUSTA DIN ISUS, ITI STA IN PUTERE SA TE ELIBEREZI, INCEPE IN CAMERA TA DE RUGACIUNE SI INCHINA-TE LUI LIBER, VEI GUSTA CERUL, UN CER CARE NU SE GUSTA DACA TE AUTOSTRANGULEZI CU RETINERE, CU REGULI, CU RUSINE.

35 responses

  1. damy

    NU BISERICA ESTE DE VINA CA NU SUNTEM LIBERI,CI NOI NE-AM OBISNUIT CU PREDICILE,VREM CEVA MAI NOU…..DAR V-ATI GANDIT DACA UN ASIATIC FLAMAND DUPA ADEVAR AR FI DUMNINICA SEARA LA PROGRAM,CUM AR ARSOARBE FIECARE CUVANT IN TIMP CE NOI STAM INBUIBATI CA BOGATUL?NU BISERICA TE POATE FACE LIBER CI CUVANTUL TE FACE SLOBOD,SI NU UITATI DIN BISERICA INCA NU A FOST SMULSA NEGHINA CI CRESTE IMPREUNA CU GRAUL..EU IS TU SUNTEM DE VINA DACA NU NE SIMTIM LIBERI IN HRISTOS AVEM REZOLVAREA DAR O TINEM UNDEVA IN ADANCUL SUFLETULUI PT UN MAINE..IAR ZIUA DE MAINE NU ESTE A NOASTRA SI AM RAMAS PRINSI ,PT CA IN FIECARE ZI NE GANDIM LA ZIUA DE MAINE…DACA ATI OBSERVAT EUROPA.AMERICA AM PUTEA FI COMPATATE CU CELE 5 FECIOARE NECHIBZUITE,IAR ASIA AFRICA DAU NAVALA IN IMPARATIA LUI DUMNEZEU,ADEVARAT ESTE CA CEI DIN URAMA VOR FI CEI DINTAI SI INVERS…..VB LUI PAUL WASH 2 EVENIMENTE NE VA TREZII DIN ATIPIRE:NOI DE BUNA VOIE SAU PRIGOANA.IAR LA CE ZICEA ROSE CU RIDICATUL AMINI RIDICO DACA TE SIMTI MAI APROAPE DE CER MANIFESTA-TE CUM VREI ATATA TIMP CAT SIMTI CA TE APROPIE DE DUMNEZEU SI NU UITA CA ESTE SCRIS IN IEREMIA 1:17B NU TREMURA INAINTEA LOR,CA NU CUMVA SA TE FAC SA TREMURI INAINTEA LOR.IN CONCLUZIE AS ZICE SA ITI TRAIESTI POVESTEA DE DRAGOSTE IN CONTINUARE CU DUMNEZEU FARA SA ITI FIE FRICA

    Ianuarie 11, 2009 la 11:13 pm

  2. damy

    MAI EU AM SCRIS DE DOUA ORI DA NU MI-A APARUT SALVAT ASA AC DACAVA APARE DE 2 ORI E DIN GRESALA

    Ianuarie 11, 2009 la 11:15 pm

  3. melancoolica

    nu cred k as mai putea la momentul de fata sa ma descatusez si sa strig „asa e doamne”, sa bat din palme sau sa ridic mainile. e prea tarziu, cel putin pentru mine. am fost educata sa stau frumos pe scaun si sa fac liniste. la noi in biserica nici macar amin nu spune toata lumea cu voce tare ca sa se auda un cor de voci, dar sunt multe alte traditii carora nu le gasesc locul. sunt o fata cocheta si tot timpul am simtit necesitatea de a purta bijuterii. mereu am fost atrasa de ele. nu am gauri in urechi si mi-as fi dorit sa port cercei. nu cred in faptul ca a purta cercei si un inel, ar putea sa influenteze relatia mea cu Dumnezeu. e ceva ce numai in Romania am vazut, in alte tari nu exista aceasta regula. consider ca trebuie sa avem reguli in biserica legate de vestimentatie, pentru ca trebuie sa avem respect fata de acel loc, reguli de conduita, dar totusi…ar trebui sa le acceptam ca pe un total, sau sa alegem ce consideram ca e bun…?!

    Ianuarie 12, 2009 la 12:13 am

  4. melancolica
    Cred ca descatusarea trebuie sa inceapa in timpul personal de rugaciune,de inchinare si apoi treptat te vei obisnui cu a fi liber si la un moment dat vei avea indrazneala sa fi la fel si cand te intalnesti cu grupuri de crestini care cat de cat permit Duhului Sfant sa se miste in mijlocul lor

    Ianuarie 12, 2009 la 12:40 am

  5. V D Filip

    melancolica! da-mi voie sa vociferez, nu pt ingradire cu reguli. pe mine ma exaspereaza un aspect cum am mai spus si in alte mesaje. nu inteleg tendinta din partea femeilor de a parasi baticul. le sta atat de bine, am impresia ca sunt naturale, chiar daca par suparate, baticul acela pt mine face sa le vad mai luminoase. e ceva care nici nu pot sa-l explic in intregime. femeile tunse si fara batic mi se par atat de sobre incat sobrietatea lor depaseste si cel mai sobru barbat. iar o femeie machiata si vopsita mie mi se par o salbaticiuni. iarta-ma ca par dur. asta e imaginea mea si o spun fara patima.mie mi se pare ca nota cea mai frumoasa de solemnitate in zilele de sarbatoare le da baticul. daca ati sti ce mare diferenta e pt mine intre o femeie ce poarta batic si una fara, nici nu va imaginati. chiar nu inteleg de ce pt femei nu este doar totuna, din contra, baticul a devenit si devine ceva ridicol pt ele. chiar mi-as dori o explicatie din partea femeilor.

    Ianuarie 12, 2009 la 1:47 am

  6. tzrafrira

    un rasp pt filip. nu vreau sa iasa o conversatie fara sfasit de aici, iti dau un rasp scurt pt k ai cerut unul, ok? eu nu port batic si nici nu am parul prea lung, dar o persoana care am avut placerea sa o cunosc cu aprox o luna in urma mi’a spus zilele acestea k sunt una dintre persoanele cele mai vesele pe care le’a cunoscut vreodata. nu baticul ma face sa par mai vesela ci dragostea lui Dumnezeu ce mi’o arata zi de zi! slava Lui!! chestia asta cu baticul tine de gusturi, si gusturile nu se discuta🙂
    acum sa trec la ceea ce am vrut de fapt sa scriu.. melancoolica, nu e prea tarziu dar nici nu poti sa te deschizi dintr’o data. mie mi’au trebuit cativa ani, totul vine treptat.. Dumnezeu ne poate da orice… cere’I sa te elibereze de traditii si de tot ce te tine din a fi libera.. El doreste sa fim liberi in El!! ne vrea liberi!! Isus nu a murit pt noi k sa fim imobilizati pe scaunele unei biserici… ne’a dat matuirea si ne vrea liberi!! ne vrea sa mergem la prietenii nostrii si sa le spunem despre El, ne vrea sa Ii cantam din toata inima, ne vrea pe genunchi in rugaciune si lacrimi de pocainta si ne vrea in salturi de bucurie inaintea Lui!! libertatea nu e pacat.. atunci de ce sa nu o traim? poate la biserica nu ne lasa sa ne exprimam liber.. aksa nu iti spune nimeni cum sa te rogi si cum sa Ii canti..
    Doamne elibereaza’ne de traditii si rusinea de a fi noi insine, cum ne’ai creat.. elibereaza’ne de tot ce ne tine legati si da’ne adevarata libertate, in Tine Tata! nu ne lasa sa trecem la libertinism, ci limita noastra sa fi TU! amin!

    Ianuarie 12, 2009 la 2:42 am

  7. Pt Filip
    Nici eu nu port batic, de fapt am purtat odata cand eram mica la o inmormantare pt ca am fost obligata, in rest niciodata, si culmea sunt tunsa scurt. M-as farda dar mi se pare ca as strica bani degeaba si timp prea mult cu acest obicei, m-as si vopsi dar din comoditate nu o fac, deci intrunesc portretul unei salbaticiuni? 🙂
    Nici macar nu era articolul despre asa ceva, nu inteleg de ce se discuta iar despre niste lucruri de doi lei, cand era vorba de ceva mult mai profund. Daca se mai scrie despre imbracaminte si lucruri exterioare la acest articol o sa sterg comentariile 😀 , nu din rautate ci pentru ca e o discutie atat de superficiala incat nu merita sa ii dedicam nici un rand, in acest articol este vorba de ceva mult mai profund. Multumesc pentru intelegere 🙂

    Ianuarie 12, 2009 la 1:57 pm

    • david

      femeia trebuie sa aiba capul acoperit😀 iar capul femeii este barbatul😀

      Decembrie 30, 2012 la 6:48 pm

      • Daca o femeie nu se inveleste, sa se si tunda! Iar, daca este rusine pentru o femeie sa fie tunsa ori rasa, sa se inveleasca. (1Cor.11:6) 😀

        Decembrie 30, 2012 la 7:32 pm

    • david

      La infatisare va uitati? Daca cineva crede ca „este a lui Cristos” sa aiba in vedere ca, dupa cum el este la lui Cristos, tot asa suntem si noi. 2 Corinteni 10:7 pentru cei care judeca 🙂

      Decembrie 30, 2012 la 6:52 pm

  8. damy

    si eu am vrut sa las un coment dar nu am putut…parerea mea este ca nu biserica este de vina pt ca noi suntem incatusati,prob este a mea si a ta ca nu suntem liberi….Hristos ne face slobozi..dar noi nu venim cu povestea noastra la El,o tinem in noi si cautam sa dam vina pe alti pe regulile din biserica s.m.d.nu rezolvam nimic biserica nu are putere asupra mea ci eu am putere sa decid eliberarea mea in Hristos…ne-am obisnuit cu programele din biserica si vrem ceva nou,o cale mai larga…pt duminica un serviciu mai cu ahr,dar v-ati gandit vreodata daca un asiatic flamand dupa adevar ar fi in sala si ar auzi cuvantul cum l-ar asculta???nu cumva suntem prea imbuibati?daca nu ati observat europa america poate fi comparate cu cele 5 fecioare neintelepte,in timp ce asia africa dau navala spre imparatia lui Dumnezeu..cum spunea Pavel pe voi insiva cercetativa daca mai sunteti in credinta…nu judeca pe nimeni pt ca tu azi te simti departe de Dumnezeu si te sfatuiesc sa te cercetezi si sa iti spui povestea LUI
    iar despre batic,freze.ce sa zic nu fiti ca lumea pt ca noi nu mai suntem din lume….adevarat este ca zi se ciocnesc tot felul de pareri…..si sa o zic si pe a mea…..umbla cum vrei dar sa te gandesti ca in tinuta care o porti azi te vei infatisa inaintea Lui ,iar daca iti va fi rusine sa stai asa inaintea Domnului nu te mai imbraca stilul asta
    si ce am mai observat majoritatea comentarilor aruncam vina pe alti sau judecam pe alti……….nu uitati ca neghina nu a fost smulsa incaci lasata
    si iar zic :cercetativa pe voi insiva daca sunteti in credinta

    Ianuarie 12, 2009 la 2:39 pm

  9. nici nu ştiu ce să spun ….se pare că discuţia a trecut de la libertate la îngrădiri imediate .
    Libertatea în Hristos vine în urma studierii Sfintelor Scripturi , ai libertatea când ai şi convingerea . Convingerea este personală şi trebuie să fie conform Bibliei .
    Biblia spune că Isus a venit să ne facă cu adevărat liberi . Nu pe jumătate , ci cu adevărat .
    Să vă spun unde se văd îngrădirile acestea (numite tradiţii )? Uitaţi-vă în biserică : când apare o persoană care abia a venit la Hristos , despre ce i se vorbeşte . Dacă află ce se poartă în biserică şi ce nu se bea , felicitări – aveţi tradiţii şi se pare că ele stau la loc de cinste. Dar dacă persoana este implicată în studierea Bibliei şi orice neînţelegere îi se explică pe baza Scripturii – atunci aveţi libertatea lui Hristos , nu a oamenilor .

    Ianuarie 12, 2009 la 3:55 pm

  10. Poate nu am fost suficient de clara in acest articol, m-am referit exclusiv la deschiderea sufletului fata de Dumnezeu, la daramarea intariturilor religioase cu care suntem invatati de mici. Nici nu m-am gandit la imbracaminte sau alte lucruri de felul acesta, m-am referit la inchinare, la eliberarea de rusine, la descatusarea in adorarea lui Dumnezeu, la a-L lasa pe Duhul Sfant sa ne inalte inima spre Isus liber, sa nu ii mai punem oprelisti in fata, sa il lasam sa ne elibereze inima si mintea.

    Ianuarie 12, 2009 la 4:00 pm

  11. Amin . Dar tare m-aş bucura să scrii un articol cum să ajungi la această libertate.

    Ianuarie 12, 2009 la 6:18 pm

  12. V D Filip

    nu am deschis un subiect despre tinuta cu gand sa dau apa la moara sa se discute iarasi pe aceasta tema. eram foarte curios asupra baticului despre ce gandesc femeile. de ce li se pare nepotrivit , neagreabil, etc. eram pur si simplu curios. desi nu e un aspect de 2 lei, sincer roze, acum cativa ani, in afara bisericii se manifesta gustul sa se umble in niste egari ce semanau cu indispensabilii lu stra-strabunicA probabil. si eu consider ca datoria celor din biserica este sa mai si franeze gusturile efemere si razlete ale societatii in general. si nu putem neglija ca in libertatea noastra religioasa tinuta are ton puternic si nici aspectul in care intr-o biserica cei care au gust de hartuiala se tot leaga de orice. nu vreau sa hartuiesc pe nimeni. cand am insistat asupra baticului doar din motivul ca mi se pare ceva extraordinar de frumos si elegant. nu am vrut sa jignesc pe nimeni, dar nu ma pot abtine. cand vad femeile ca se spoiesc cu toate culorile imi zboara mintea rapid la aborigeni. nici nu stiti ce frumoase sunteti cu batic. habar nu aveti. o sa zica cineva ca sunt afemeiat sau cinestie ce deviatie am. nu are decat sa zica. of de v-ar deschide Dumnezeu minte sa vedeti ce frumoase sunteti cu par mai lung putin(netunse scurt) si cu batic.🙂 si daca imi stergi mesaju asta ma supar pe tine rose. nu fii rea, pls!

    Ianuarie 12, 2009 la 7:03 pm

  13. de data asta trec cu vederea :)) :)) :))

    Ianuarie 12, 2009 la 9:10 pm

  14. tzrafrira

    rose, dak imi dai voie… am un exemplu biblic despre imbracaminte, despre asta chiar poti scrie un articol🙂
    efeseni 6
    14 Aşadar, ţineţi-vă tari, având mijlocul încins cu adevărul, fiind îmbrăcaţi cu platoşa dreptăţii
    15 şi încălţaţi cu râvna Evangheliei păcii.
    16 Pe lângă acestea, luaţi scutul credinţei cu care veţi stinge toate săgeţile aprinse ale celui rău.
    17 Luaţi şi coiful mântuirii şi sabia Duhului, care este Cuvântul lui Dumnezeu.
    18 Rugaţi-vă întotdeauna în Duhul, cu tot felul de rugăciuni şi cereri. Vegheaţi la aceasta cu toată stăruinţa şi rugăciunea pentru toţi sfinţii.

    dak vom umbla imbracati asa zilnic, sigur vom ajunge la libertatea aceea minunata in Hristos🙂
    fiti binecuvantati cu totii!!

    Ianuarie 13, 2009 la 11:27 am

  15. 🙂 ce fain . Comentariile despre felul acesta de imbracaminte nu am sa le sterg😀

    Ianuarie 13, 2009 la 1:30 pm

  16. V D Filip

    un coment superb! felicitari tzrafrira!

    Ianuarie 13, 2009 la 4:34 pm

  17. tzrafrira

    multumesc, dar nu a fost ideea mea ci a lui Dumnezeu, deci e meritul Sau. si pe mine m’a uimit putin cu ideea ce mi’a dat’o🙂 Cuvantul Sau e minunat, avem cu totii ce invata din el, zi de zi.. slava Lui!!

    Ianuarie 14, 2009 la 11:14 am

  18. pt damy
    Imi cer scuze ca nu au aparut 3 comentarii de-atale chiar primele la articolul acesta, abia acum am vazut ca au fost blocate sa nu apara, nu inteleg de ce 🙂, sper sa nu se mai intample.
    Sa fii binecuvantata 🙂

    Ianuarie 14, 2009 la 9:51 pm

  19. damy

    o e ok……am scris cu acelas mesaj….GBU

    Ianuarie 14, 2009 la 11:27 pm

  20. bianca

    ” …legea Duhului de viata in Hristos Isus, m-a izbavit de Legea pacatului si a mortii…”( romani 8-1).
    Eliberarea vine in clipa in care intelegi ca esti mantuit prin HAR. Eliberarea vine cand intelegi ca nu faptele tale te mantuiesc, ci Isus Hristos prin moartea Lui de la cruce.
    Eliberare vine cand intelegi ca ” O, NENOROCITUL DE MINE! CINE MA VA IZBAVI DE ACEST TRUP DE MOARTE? ” trebuie sa iti apartina si tie si cand intelegi ca pacatul este o lege in tine.
    De ce nu sunt bisericile libere?
    Fiindca vor sa prezinte o sfintenie.
    Ce sfintenie?
    Aia care cred membrii bisericii ca ar trebui sa o aibe un crestin.
    De ce este asa de incordata la vedere sfintenia asta?
    Pentru ca e falsa. Si cum ar putea fii altfel cand biblia ne spune clar ca: ” gasesc dar in mine LEGEA aceasta:cand vreau sa fac binele, raul sta lipit de mine”.
    Cand se va intelege ca pacatul este o LEGE in noi, ca orice ai face pacatul e lipit de tine, si ca imaginea de sfant pe care te chinui sa o afisezi nu ma poate pacali nici pe mine, pe Dumnezeu nici atat, fiindca mie personal imi arata ca nu ai inteles nimic. Nu ai inteles ca suntem mantuiti prin HARRRRRRR. Si daca suntem mantuiti prin har si pacatul este o lege in noi, de ce sa nu sar in sus de bucurie ca am capatat ceva atat de nemeritat. Cine poate sta cu fata de sfant smerit cand a inteles ca e un pacatos nenorocit , fara scapare, dar iata darul minunat si nemeritat…IERTAREA PRIN MOARTEA DOMNULUI ISUS HRISTOS!!! ( nu prin smerenia falsa – ca nu zice biblia ca vom fi smeriti, ci zice ca pacatul sta lipit de noi)
    Observati in biserici , ca cei care au inteles harul, stiu sa fie liberi, sa se bucure de ce au capatat. Rigizi sunt cei ce cred ca prin faptele lor ( dand dovada de smeriti si pocaiti) vor ajunge in cer.
    Biserica din Romania nu explica harul. Nu explica atat de mult cat ar trebui. Nu se vorbeste despre har atat de mult cat ar fi necesar ca cei ce cauta mantuirea si impacarea cu Dumnezeu sa inteleaga.
    Degeaba il prezinti pe Dumnezeu daca nu prezinti clar ce ofera El. El ofera eliberarea, si eliberarea asta o primesti cand intelegi harul. Cand ai inteles harul, nu mai ai nici o pretentie de la tine. Cand ai inteles harul intelegi si ca orice ai face pacatul tot va exista in viata ta ( ca si crestin nu iti mai place pacatul , dar el ( pacatul) tot va sta lipit de tine) .
    In fine, e mult prea vast subiectul, nu stiu cat se va intelege. Daca cineva are nelamuriri si vrea sa afle mai multe oricand cu toata dragostea.
    Poporul roman sa-si recunoasca pacatosenia si poftim, daca nu stie care pacatosenie, spun eu una…fatarnicia aia din biserica.

    Mai 21, 2009 la 6:51 am

  21. Bianca,
    Ai mare dreptate, din intelegerea harului de care avem parte vine de fapt libertatea. Ai explicat minunat cum stau lucrurile.
    Fi binecuvantata din plin 🙂

    Mai 21, 2009 la 3:09 pm

  22. Intr-adevar Pavel spune ca omul nu poate sa nu pacatuiasca datorita legii firii mostenite care este in noi:

    Romani 7
    21. Gasesc dar in mine legea aceasta: cand vreau sa fac binele, raul este lipit de mine.
    22. Fiindca, dupa omul din launtru imi place Legea lui Dumnezeu;
    23. dar vad in madularele mele o alta lege, care se lupta impotriva legii primite de mintea mea, si ma tine rob legii pacatului, care este in madularele mele.
    24. O, nenorocitul de mine! Cine ma va izbavi de acest trup de moarte?..
    25. Multamiri fie aduse lui Dumnezeu, prin Isus Hristos, Domnul nostru!… Astfel dar, cu mintea, eu slujesc legii lui Dumnezeu; dar cu firea pamanteasca, slujesc legii pacatului.

    Dar cum putem scapa de aceasta lege? Prin harul lui Dumnezeu care a binevoit sa-L dea pe Fiul Sau ca sa putem fi mantuiti, sa putem scapa de aceasta fire pacatoasa.
    Acum noi suntem in perioada de har pentru ca avem posibilitatea de a alege sa credem in Domnul Isus.
    Prin Duhul Sfant pe care ni-l da Domnul Isus putem sa invingem firea pacatosa. Asta spune Pavel mai jos ca raspuns la problema prezentata in Romani 7:

    Romani 8
    1. Acum dar nu este nici o osandire pentru ceice sunt in Hristos Isus, cari nu traiesc dupa indemnurile firii pamantesti, ci dupa indemnurile Duhului.
    2. In adevar, legea Duhului de viata in Hristos Isus, m’a izbavit de Legea pacatului si a mortii.
    3. Caci-lucru cu neputinta Legii, intrucat firea pamanteasca o facea fara putere-Dumnezeu a osandit pacatul in firea pamanteasca, trimetand, din pricina pacatului, pe insus Fiul Sau intr’o fire asemanatoare cu a pacatului,
    4. pentruca porunca Legii sa fie implinita in noi, cari traim nu dupa indemnurile firii pamantesti, ci dupa indemnurile Duhului.

    Dar pentru a infrange firea trebuie sa avem Duhul Sfant si sa ascultam de El.

    Asa ca dupa cum vezi Bianca, si omul are de facut ceva. Nu este numai harul cel care ne salveaza iar sfintenia este un lucru fara de care nu Il putem vedea pe Dumnezeu. Dar Slava Domnului ca datorita jertfei Domnului Isus putem sa beneficiem, prin credinta, de Duhul Sfant, cel care ne sfiinteste.

    Daca asta spuneai si tu si nu am inteles eu imi cer scuze.

    Mai 21, 2009 la 5:01 pm

  23. bianca

    Mai, ” ucenicalluihristos”, eu spuneam ce am spus, nu altceva…adica, ma refeream la subiectul discutat aici, si anume la rigiditatea, retinerea si sobrietatea din biserica romana, de unde vine ea si de ce exista in biserica.
    Din cate am inteles asta era subiectul.
    Ce are omul de facut discutam alta data.
    Apropo, ce are omul de facut?

    Mai 22, 2009 la 3:14 am

  24. Bianca, spuneai asa:
    „Cand ai inteles harul, nu mai ai nici o pretentie de la tine. Cand ai inteles harul intelegi si ca orice ai face pacatul tot va exista in viata ta ( ca si crestin nu iti mai place pacatul , dar el ( pacatul) tot va sta lipit de tine) .

    Conform Apostolului Pavel daca ai Duhul Sfant poti sa invingi pacatul si trebuie sa traiesti conform indemnurilor Duhului nu ale firii: Romani 8:1.
    Asta este ideea din Romani. Pretentia pe care trebuie sa o ai de la tine este aceea de a trai conform indemnurilor Duhului Sfant din tine.

    Ioan 8
    31. Si a zis Iudeilor, cari crezusera in El: „Daca ramaneti in cuvantul Meu, santeti in adevar ucenicii Mei;
    32. veti cunoaste adevarul, si adevarul va va face slobozi.”
    33. Ei I-au raspuns: „Noi santem samanta lui Avraam, si n’am fost niciodata robii nimanui; cum zici Tu: „Veti fi slobozi!”
    34. „Adevarat, adevarat, va spun”, le-a raspuns Isus, „ca, oricine traieste in pacat, este rob al pacatului.
    35. Si robul nu ramane pururea in casa; fiul insa ramane pururea.
    36. Deci, daca Fiul va face slobozi, veti fi cu adevarat slobozi.

    Domnul Isus spune ca vom fi liberi pentru ca nu vom mai pacatui iar asta nu o putem face decat daca ascultam de Duhul Sfant. Deci pacatul nu va mai exista in viata noastra. Asta trebuie noi sa urmarim. Aici trebuie sa ajungem.

    Mai 22, 2009 la 3:13 pm

  25. bianca

    Tu iei din context….repet, ma refeream la subiectul discutat, explicam de ce in biserica se poarta masca de sfant, nu ma refeream la ce are un om de facut pt relatia lui cu Dumnezeu. Asta e alt subiect!!!
    Citeste ce am scris, gandindu-te la subiectul discutat si vezi ce intelegi, si apoi daca nu ai altceva de facut citeste incercand sa cauti ” gauri” in ce am scris .

    Mai 22, 2009 la 6:53 pm

  26. bianca

    Intelege-ti oameni buni harul si jertfa de la cruce, ca faptele bune vin singure dupa, schimbarea e inevitabila cand ai o intelegere reala a valorii harului si a jertfei de la cruce.Lupta-te sa intelegi ce a facut Isus pt tine si da-te la o parte din calea Lui, ca vrea sa te salveze. EL nu da doi bani pe faptele tale ” bune” fiindca nu exista nici un om care sa reuseasca sa ii fie pe plac prin ” faptele lui bune”…schimbarea o face El si deci EL e totul.Pana la el si fara El nu esti nimic, esti ZEROOO.Cand o sa intelegi asta, o sa te linistesti, nu o sa iti mai arda de masca aia de smerit . Fata ta de smerit il va arata pe El si va fi o fata smerita – placuta, nu o masca enervanta.
    Probabil ai 20 de ani. Asteapta sa treaca viata peste tine si sa vezi unde ar fi locul tau fara harul lui ( daca te-ai baza pe faptele tale).

    In Roamania se incepe de la coada cu scopul de a se ajunge la cap si asta face totul sa fie asa de greu, fiindca s-au inversat lucrurile.
    Tocmai asta e schimbarea care trebuie facuta.
    Nu cu faptele tale trebuie sa incepi, nu la ele trebuie sa iti tii privirea atintita, da-le incolo de fapte. Lupta-te din rasputeri sa IL intelegi pe Isus si harul lui. Asta sa fie lupta ta zilnica, schimbarea vine de la sine, vine fara chin si fara sa simti.Daca iti umpli inima, mintea si sufletul adica toata fiinta ta cu harul lui si jertfa lui, fara sa gandesti devii un om schimbat.Iubeste-l pe El si ceea ce iti ofera El si dragostea Lui te va schimba. Iubeste sa te lasi coplesit de darul lui ( harul) si vei simtii cum toata rautatea din tine se topeste. Elibereaza-te de tine si umple-te de El!!!
    Porneste de la cap si sigur vei ajunge la coada.

    Mai 22, 2009 la 7:30 pm

  27. bianca,
    uceniculluiHristos nu dorea decat sa accentueze faptul ca odata mantuiti prin har ,printr-un har nemeritat, urmatorul pas este ca acest har sa se vada in faptele noastre pentru ca credinta fara fapte este moarta. Acelasi lucru il spui si tu, deci contradictia nu exista.🙂 Cum ajungem la faptele bune? Da, asa trebuie, sa ne umplem de El in fiecare zi si atunci nu o sa putem pacatui, daca suntem plini de El, dar uneori va trebui sa luptam impotriva firii, chiar Biblia ne spune ca noi nu am luptat pana la sange impotriva pacatului. Din pacate firea nu se lasa cu una cu doua invinsa, va mai trebui si uciderea ei, moarte fata de fire de care se vb de mai multe ori in Scriptura, vegherea zilnica in umblare, care in ce ma priveste nu e intotdeauna un lucru care se intampla automat, uneori trebuie sa ma mobilizez, sa ma lupt cu mine.

    Mai 22, 2009 la 7:47 pm

  28. bianca

    ok…discutati de fapte incontinuare….doar sunteti in romania si asta va ocupa tot timpul…….

    Mai 23, 2009 la 2:25 pm

  29. Bianca,
    Am inteles ce vrei sa spui si e ok. Discutia doar a continuat, largind subiectul. Putem sta de vorba mai pe larg despre anumite lucruri, nu doar strict in ce priveste subiectul articolului.
    Nu cred ca trebuie sa te superi din cauza asta

    Mai 23, 2009 la 3:09 pm

  30. eu cred in libertatea pioasa. in liniste, cu mintea si sufletul inchinate domnului Iisus. cu urechea aplecata la duhovnic. cu ochii inlacrimati de frumusetea lumii.
    atitia martiri au fost liberi in inchisori. inchisori de ginduri, de credinte, de ziduri.

    Doamne Iisuse Cristoase, fiul lui Dumnezeu… ajuta-ne

    Octombrie 18, 2010 la 9:31 pm

  31. david

    Imi place foarte mult ceea ce scri…de mult asteptam sa vad asemena oameni🙂 sper ca e ok sa folosesc si eu articolele tale sa le vada si altii >:D< gbu man… te ast pe pagina de facebook Petrila Worship😀

    Decembrie 30, 2012 la 4:47 pm

Lasă un răspuns

