ROSE

Instigare la pacat…

danger« Isus a zis ucenicilor Sai: Este cu neputinta sa nu vina prilejuri de pacatuire; dar vai de acela prin care vin! Ar fi mai de folos pentru el sa i se lege o piatra de moara de gat si sa fie aruncat in mare, decit sa faca pe unul din acesti micuti sa pacatuiasca » (Luca 17 :1-2)

Toti suntem vinovati mai mult sau mai putin de acest pacat al ducerii in ispita, toti am fost mai mult sau mai putin instrumentele diavolului cand am provocat, am instigat si intr-un final am determinat pe cineva sa pacatuiasca. Ma uit in urma si pot gasi nenumarate exemple in viata mea cand am facut lucrul acesta din nestiinta si neveghere, acum nu mai pot lasa la intamplare acest aspect, ma ingrozeste firea omului cat de sireata este, cate drepturi isi cere, cum ne pacaleste, se preface ca nu face nici un rau de fapt, dar uite ca Isus demasca firea si spune lucrurilor pe nume.

Isus a spus ca decat sa ducem pe cineva in ispita ar fi mai indicat sa ne legam o piatra de gat si sa fim aruncati in Dunare, Mures, Siret, Crisuri sau Marea Neagra, depinde de zona in care locuim. Cunoasteti oameni care adora sa starneasca invidia celor din jur, care se simt impliniti vazand vreo doi, trei cazuti lati de invidie pentru nu stiu ce realizari ale lor personale. Cunoasteti oameni care cu mult mai putin efort ar putea sa cladeasca ceva bun dar se straduiesc sa iti faca zilele amare. Stiti oameni care prefera sa iti starneasca gelozia in loc sa cladeasca armonia si pacea ? A duce pe cineva in ispita, indiferent cum arata ispita aceea este un pacat la fel de pacat ca pacatul in sine.

Cunoasteti oameni care pun atatea intrebari incat te trezesti mintind fara sa vrei pentru ca nu vrei sa le spui chiar fiecare detaliu despre viata ta si nu reusesti sa faci fata tavalugului de intrebari decat prin minciuni. A fi indiscret este si o dovada de lipsa a educatiei o boala foarte raspandita intre pocaiti, nu-mi cer scuze daca s-a potrivit in cazul tau, nu e niciodata prea tarziu pentru a ne schimba si a ne autoeduca daca nu au avut altii grija de asta. Cine stie cati oameni au mintit pentru ca au fost ispititi prin indiscretia intrebarilor cu care au fost bombardati. Cunoasteti baieti sau fete carora le place sa aiba un harem de admiratori si admiratoare, baieti si fete care si-au facut o pasiune din a seduce si a abandona, din a trezi sperante si apoi a nimicii inimi, e un sport intre tineri, a duce in ispita a deveni asa de normal ca respiratia, este ceva natural pentru fire, care ne sugereaza ca nu ar fi nimic  gresit in asta, doar ca Isus este de alta parere.

Daca esti un astfel de om care in loc sa cladesti, darami doar pentru a-ti duce firea in extaz, Biblia ne spune intr-un mod destul de brutal ca tii umbra pamantului degeaba. Dragostea nu se uita la folosul sau, dragostea se sacrifica, dragostea adevarata nu starneste inspre pacat, starneste inspre neprihanire.

4 responses

  1. Ma simt ranit ..si totusi nu am nici un drept sa ma simt astfel….

    AS vrea sa spun ca nu vad asa multi oameni descrisi de tine in articol ….dar sunt!!!!.si sunt o realitate!!!!” cei care fac umbra pamantului degeaba” – prin faptul ca zdrobesc, ranesc, doboara mai mult decat zidesc si cladesc.

    „Cunoasteti oameni care pun atatea intrebari incat te trezesti mintind fara sa vrei pentru ca nu vrei sa le spui chiar fiecare detaliu despre viata ta si nu reusesti sa faci fata tavalugului de intrebari decat prin minciuni.”

    da…si imi este rusine..
    Imi este frica si teama sa nu fiu si eu unul din ei.

    Da…asa se manifesta acesti oameni…
    la suprafata…( aparente) sunt saritori si grijulii ..te asalteaza cu intrebari….doar pentru a te domina..dar nu pentru a te ajuta.

    Cea mai saritoare ( si „grijulie”) persoana din univers este Satan..el oricand ar veni ” in ajutorul” omului pentru a il insela, minti, aduce confuzie si minciuna.

    AS vrea sa tip tare intr-o zi …” NU il recunosc pe Christos in biserica mea”!!!…dar nu am curaj sa fac asta…
    Nu il regasc…si nu il recunosc pe Christosul ce mi se „arata” si ofera…

    Doamne ..te rog …fa ma iertator
    fa ma pe mine umil.

    Pentru Gloria ta…

    iarta ma daca atitudinea mea nu a fost buna in comentariul asta…sau in inima mea…

    Ianuarie 18, 2009 la 12:31 am

  2. Alexander
    Iti inteleg foarte bine trairea…
    Da, probabil ca nu sunt foarte multi cei care tin umbra pamantului degeaba, din pacate sunt unii care ……😦
    Aici orice parere e bine venita, si orice traire poate fi povestita liber. Nu astept doar comentarii optimiste, favorabile sau care sa emane numai bucurie, si eu am nenumarate momente in care imi vine sa strig in gura mare
    Sa fii binecuvantat Alexander cu tot ce are Dumnezeu mai minunat !!!!

    Ianuarie 18, 2009 la 1:39 am

  3. EU CUNOSC PE BELCIU BUSUIOC CARE ESTE O MARE PRICINA DE POTICNIRE IN CALEA CELOR CARE VOR SA TRAIASCA IN CURATENIE SI SAL SLUJEASCA PE DOMNUL .VA ROG RUGATIVA CU MINE INPREUNA CA DOMNUL SA DEA LA O PARTE ACEASTA PIATRA .MS PACE

    Aprilie 23, 2009 la 3:06 am

  4. Sant dacord cu domnu macar Cam multe gresel

    Ianuarie 5, 2014 la 8:51 pm

Lasă un răspuns

