ROSE

Umple-ne cu prezenta Ta!!!

5 responses

  1. Odata in apartamentul unui prieten al meu am facut acelasi lucru, aceeasi stare, aceeasi atitudine,…cantam…incet..cantare dupa cantare…apoi…am inceput sa ne tinem toti 5 baietii de mana si sa incepem sa ne rugam in comun ( nu mai facusem asta niciodata noi intre noi) – apoi….Duhul Sfant ne inviora si sensibiliza inimile si am inceput fiecare sa ne marturisim pacatele…unele chiar monstruase( grave) pentru un crestin, masturbare, furturi din magazine, mandrie, vorbire lumeasca….apoi dupa marturisire , si expunerea inimii inaintea Lui si inaintea noastra, unul fata de altul…am simtit si cunoscut manifestarea Supranaturala a Duhului sfant. La fel eram si noi prosternati pe covor ..in cerc ..si il maream pe Christos.
    Am inceput toti sa il glorificam pe Isus…sa plangem pentru pacatele noastre, sa ne imbratisam, sa radem apoi de bucurie, de iertare. si de eliberarea sub domnia lui satan.

    Dumnezeu ne umple doar in masura in care ne golim de sine, de mizerie, de egoul gigantic.

    Amin.

    Ianuarie 25, 2009 la 11:38 pm

  2. woooow, ce minunat 🙂 SLAVA LUI!!!!!!! Dumnezeu e atat de minunat, nu mai am cuvinte, mi-e teama de mine sa nu cumva sa Il limitez, chiar daca am dat multe limitari la o parte mi-e teama ca mai exista inca unele si ca nu pot gusta din El asa cum ar vrea El. Singura solutie este moartea fata de sine si cunoasterea Cuvantului, Duhul Domnului se revarsa acolo unde exista sfintire, acolo poate lucra in voie si se poate manifesta cum vrea.

    Ianuarie 26, 2009 la 1:15 am

  3. depozitarul

    daa..Dumnezeu e Minunat.
    Viata traita alaturi de El chiar e minunata.:)
    Glorie Lui.

    Ianuarie 27, 2009 la 4:06 pm

  4. da imi place cea marturisit ALEXANDRU,dar trebuie sa avem mare grija ca ceeace am primit de la Isus sa si pastram cu mare grija, ptr ca pericolul este fff mare, nu ne jucam cu DARURILE DUHULUI SFANT, DEFAPT recunoasterea si calcarea pe eul nostru e POCAINTA NU as putea trai fara lucrarea lui Isus in viata mea,de aceea este scris,,cine a gustat din MINE …………,nu?sa fim totusi atenti sa umblam cu bagare de seama nu ca niste……… ce?Domnul sa va fie putere in incercari si lumina in intuneric,desfatare in viata pe care o traiti pace!

    Februarie 5, 2009 la 3:26 am

  5. luminita
    amin, amin amin 🙂

    Februarie 5, 2009 la 1:53 pm

Lasă un răspuns

