ROSE

Cum lucreaza Dumnezeu? (4)

woman_questions_12Observ ca la noi totul este perfect, noi toti suntem perfecti, ce sa mai vorbim, la noi este trezire, oamenii se ingramadesc in biserici, e super super super, si asa putem in voie sa ii criticam pe altii, sa nu care cumva sa aduca ereziile lor in imaculata noastra biserica romaneasca, nu avem nimic de invatat de la ei, nici in ce priveste intimitatea cu Dumnezeu, aceasta este transa, nici in ce priveste supranaturalul care este clar invatatura luata direct de pe malul raului Gange. Deci la noi totul e perfect.

Daca Il simti pe Duhul Sfant cum te invaluie si simti ca explodezi de atata prezenta a lui Dumnezeu, daca simti ca nu te mai poti tine pe picioare pentru ca slava Domnului a coborat acolo in biserica sau in camera ta de rugaciune, aceasta sigur este ceva anormal, probabil vreo invatatura new age si nu este bine. E bine sa fie totul normal, controlabil. Dar oare ce este normal si ce este anormal, exista vreun manual pentru asta ? O sa imi spui ca Biblia. Ti se pare Biblia ca fiind o carte normala, pe care sa o poti filtra cu mintea, ti se par evenimentele din Biblie rationale sau poate ca Biblia este plina de evenimente foarte stranii si ciudate pentru mintea omeneasca. Oricat de genial ai fi nu cred ca poti explica cum marea Rosie s-a despicat, cum magariţa a inceput sa vorbeasca, cum umbra lui Petru vindeca, cum mortii au inviat la rugaciunea lui Isus si a apostolilor

Da, Biblia este singurul manual in ce priveste umblarea noastra cu Domnul, exista insa nenumarate situatii, minuni, vindecari, lucrari ale lui Isus pe pamant care nu sunt mentionate in Biblie, lucrurile nu sunt descrise amanuntit, nu stim exact cum a aratat ziua de Rusalii, ce inseamna ca cei adunati acolo aratau ca niste beti. Stii versetul acela : „Caci gandurile Mele nu sunt gandurile voastre, si caile voastre nu sunt caile Mele, zice Domnul. Ci cat de sus sunt cerurile fata de pamant, atat sunt de sus caile Mele fata de caile voastre, si gandurile Mele fata de gandurile voastre” (Isaia 55:8-9). Il cunoastem suficient pe Duhul Sfant incat sa putem sa Ii punem actiunile intr-un manual si ce iese din acel manual este pacat sau diavolesc ???

Cine suntem noi sa Ii spunem Duhului Sfant cum sa lucreze, si la urma urmei cine suntem noi sa ne credem atat de destepti incat pentru ca noi stim totul, dar absolut totul avem tupeul de a cataloga lucrarea Duhului Sfant ca fiind o manifestarea demonica. Majoritatea celor care spun lucrurile acestea nu au vazut in viata lor un demonizat manifestandu-se, nu au auzit demonii vorbind printr-un om, nu s-au rugat in viata lor pentru eliberarea cuiva, dar isi dau cu parerea, pentru ca toti  trebuie sa avem o parere. La fotbal, politica si ce e de la diavol sau nu, orice roman se pricepe.

Isus a fost acuzat ca lucreaza cu diavolul, cei din vremea Lui au fost siguri ca lucrurile anormale care se intamplau, vindecari, eliberari si metodele ciudate folosite de Isus sunt opera diavolului si Isus este un slujitor a lui. Vezi, nimic nou sub soare, ce facem noi au facut si cei din vremea lui Isus. Isus a avut acelasi tratament si atunci si acum, oamenii, viermisorii, firul de praf, nimicul are tupeul sa puna lucrarea Duhului Sfant pe seama diavolului

6 responses

  1. tzrafrira

    cred k diavolul se simte uneori f important datorita oamenilor care in loc sa zica „slava Domnului pt lucrarea respectiva!” zic „asta e de la diavol”. se dau merite diavolului pt lucrarea lui Dumnezeu. e adevarat, nu tre sa „mancam tot ce zboara” dar nici sa respingem totul pt k asa ne’au invatat inaintasii nostrii. asa se face si asa sa ramana. punem datinile omenesti mai presus de Cuvantul lui Dumnezeu si asta nu e deloc bine. haideti k tot ce ni se spune sa mergem si sa verificam cu biblia. sa nu mai dam credit diavolului pt lucrarea lui Dumnezeu k nu merita. Dumnezeu e minunat, maret, atotputernic etc…. diavolul e viclean si mincinos…

    Ianuarie 28, 2009 la 7:31 pm

  2. eu vreau sa imi cer iertare Tatalui pentru ca am mahnit si intristat Duhul Sfant. Si eu am facut ce ai descris tu mai sus. Domnul sa imi descopere tot mai mult Caracterul sau si sa se coboare peste mine cu Slava Sa.

    Ianuarie 28, 2009 la 10:54 pm

  3. Blogosfera evanghelică – Mesaj către bloggerii evanghelici

    Ediţia a II-a a Premiilor Thymos pentru bloguri evanghelice (50 de premii) va avea loc la Cluj în 31 ianuarie 2009. Afişul, care poate fi preluat, se găseşte pe blogul România Evanghelică, unde am afişat şi o listă cu 25 de nominalizări pentru categoria Cea mai interesantă postare (2008). Mai sînt cîteva zile în care puteţi face propuneri pentru cele trei categorii principale sau propune bloguri pentru cele 50 de premii.

    V-aş ruga să îmi comunicaţi date publice (nume blogger, localitate, confesiune, data lansării etc.) despre blogul vostru pentru a actualiza informaţiile despre cele 540 de bloguri evanghelice – am prezentat informaţiile pe care le am în postarea “Blogosfera evanghelică – Mesaj către bloggerii evanghelici”.

    http://romaniaevanghelica.wordpress.com

    Ce localitate consideraţi că ar fi potrivită pentru Festivalul Bloggerilor Evanghelici?

    Ianuarie 29, 2009 la 1:01 am

  4. Alexander, si eu m-am facut vinovata de ceea ce am scris in aceste articole, stiu ca Dumnezeu m-a iertat pentru ca din nestiinta am tratat lucrurile cum nu mai vreau sa imi amintesc. Nimeni nu intelege totul din prima, suntem supusi unui proces, slava Lui pentru rabdarea pe care o are cu noi…..

    Ianuarie 29, 2009 la 1:43 pm

  5. Este foarte adevărat că unele biserici sunt ca nişte cimitire, altele ca nişte săli de operaţie şi mulţi dintre membrii îşi iau nişte feţe de martiri în timpul programelor. Este la fel de adevărat că sunt mulţi profeţi mincinoşi (oameni fără roade după detaliile pe care ni le dă Biblia) şi că Duhul Sfânt este de multe ori oprit de programele noastre – toate sunt adevărate.

    Însă există o problemă în majoritatea posturilor tale, toate se termină cu un aer pesimist şi nu asta e problema dacă Hristos nu ar fi avut soluţii – tu nu le ai, sau nu le spui.
    Un alt lucru este că prezinţi doar o faţă a monedei, pentru tine toate bisericile sunt moarte? Dacă nu, specifică acest lucru şi fă diferenţa între „biserica locală” şi „biserica ca trup al lui Hristos”
    Mulţumesc

    Ianuarie 30, 2009 la 12:41 pm

  6. Normal ca nu toate bisericile sunt moarte, de fapt putine sunt moarte de tot, majoritaeta dintre ele sunt intr-o stare de boala avansata. Inca odata, in aceste 5 postari am scos in evindenta faptul ca noi romanii etichetam lucrarea Duhului Sfant ca venind de la diavol.
    Nu sunt un om care sa ma leg de detalii din astea de exprimare, nu cred ca e foarte greu de inteles ce am vrut sa spun in aceste articole.

    Ianuarie 30, 2009 la 2:10 pm

Lasă un răspuns

