ROSE

Cum lucreaza Dumnezeu? (5)

questionaskUnde este prezent Dumnezeu, se va manifesta si demonicul, diavolul nu va putea sta acolo, iar in unele situatii se va manifesta violent. Acolo unde a fost Isus s-a manifestat demonicul, demonii au intrat in crize, dar aceasta nu inseamna ca Isus nu a fost prezent. Tocmai pentru ca Isus a fost acolo aceasta a facut ca iadul sa fie tulburat.

La noi……..demonii nu au treaba, sunt relaxati in biserica, nimeni nu ii deranjeaza, unele biserici au devenit locul lor preferat ? Ti se pare dur ce spun ? Este purul adevar ! Daca nu ar fi asa atunci ar trebui din cand in cand sa vezi vreun frate tras la 4 ace (sau mai putine ace) facand spume in biserica,sau tot felul de crize. Daca Isus ar fi prezent si ar fi lasat sa isi faca lucrarea, demonii nu ar suporta acea prezenta si unii dintre ei ar provoca tot felul de convulsii. Sau noi avem in biserica doar demoni pasnici, cei cu spume si crize au fost odata, acum demonii si-au schimbat comportamentul. Ai auzit despre demoni de fatarnicie, de curvie, de barfa, de boala ? Faptul ca ei nu se manifesta, nu inseamna ca nu exista, doar ca nimeni nu ii deranjeaza. De ce stau demonii linstiti in biserica ? Pentru ca nu Il lasam pe Duhul Sfant sa lucreze asa cum vrea El, Ii punem piedici, Ii dam indicatii, Ii explicam cum este la noi si ca noi nu vrem cum este la altii, noi nu vrem si gata, iar El ne respecta granitele, nu face mai mult decat Ii permitem.

La noi, in marea majoritate a cazurilor predicile si tot ce tine de biserica se bazeaza pe o invatatura incepatoare, pe lapte duhovnicesc, la noi nu se vorbeste despre demoni, ne este frica sa deschidem subiectul, chiar daca voia lui Dumnezeu este ca fiecare crestin sa se roage pentru eliberarea celor stapaniti de intunerec, la noi se vorbeste despre lucruri care sa treaca prin sita creierelor noastre, ce nu trece este ocult si noi nu vrem asta, noi suntem romani, nu pagani, neam de crestini din stramosi.

Cum vrei sa vina trezirea cand noi din start catalogam ceea ce Dumnezeu face in alte treziri de pe pamant ca fiind de la diavolul ??Cuuuum ? Intreaba-te niste lucruri simple !

Degeaba vrea Dumnezeu sa ne binecuvinteze, noi nu vrem si gata. Noi avem suficient, ce este nou strica, ce se intampla la americani, africani, asiatici sigur este nociv si nici sa nu auzim, noi europenii suntem inteligenti, echilibrati, nu putem fi pacaliti oricum. Africanii au combinat tehnicile voodo cu crestinismul si de aceea la ei se mai intampla lucruri iesite din comun, asiaticii nu mai vorbesc nici ei nu mai stiu ce au combinat cu crestinismul, a iesit un ghiveci si de aceea la ei este ca in Faptele Apostolilor. Noi europenii, suntem oameni cu mintea la cap, noi sunte noi, Hristos este deplasat pentru cultura noastra, noi suntem cititi, avem o traditie, si traim cu traditia legata de cap nici noaptea nu o lasam sa se odihneasca, saraca traditie.

Daca Isus ar veni acum in Romania asa ca in Templul din Ierusalim, cred ca nu ar mai stii cu care filosofie de-a nostra, cu care datina, idee preconceputa, invatatura diavoleasca ridicata la rang de invatatura biblica sa dea de pereti, un singur bici ar fi insuficient. Si vai ce ne-am speria, am chema politia, vaaai casa Domnului a fost invadata, vaaai, lucratorii Domnului au fost jigniti, iar noi am fost clatinati cu tot cu ideile noastre si nu ne simtim bine.

5 responses

  1. În primul rând după ceea ce ai scris nu pot să spun decât că nu ai o concepţie sănătoasă despre „trezirea spirituală” şi vreau să-ţi spun acest lucru pentru că, poţi să-ţi dai seama de modul în care Dumnezeu s-a manifestat în trezirile spirituale uitându-te la ceea ce a făcut de-alungul secolelor şi în timpul marilor treziri spirituale iar o caracteristică importantă este aceea că Dumnezeu aduce trezirea când vrea El – asta înseamnă că indiferent de cât de mult s-ar pocăi oamenii trezirea nu va veni din această cauză şi nu va veni decât când Dumnezeu vrea şi apropo de pocăinţa oamenilor din timpul marilor treziri, ea a venit datorită unei lucrări pe care Dumnezeu a făcut-o. NIMENI nu poate genera treziri spirituale prin nici o metodă.

    Spui „Cum vrei sa vina trezirea cand noi din start catalogam ceea ce Dumnezeu face in alte treziri de pe pamant ca fiind de la diavolul” însă nu ai nici un fel de dovadă a faptului că ele ar fi de la Dumnezeu sau cel puţin nu ai prezentat vreun caz sau vreo dovadă şi am să-ţi spun că-ţi va fi greu să o faci pentru că „trezirile” care sunt experimentate astăzi de oameni sunt „transe” în care oamenii cad şi din care ies tot neschimbaţi şi unii dintre ei trăiesc în continuare ca nişte demoni pentru propria glorie şi propriile scopuri în viaţă.

    Isus nu poate veni în România ca în Templul de la Ierusalimul şi niciodată nu a venit în vreun alt loc ca în Templul de la Ierusalim pentru că aia a fost acolo şi pentru poporul acela. Noi suntem Biserica lui Hristos, Mireasa lui şi trupul Lui – desigur că nu ar veni să ne biciuiască.
    Vreau să fii sigur/ă că biserica lui Hristos este fără pată şi fără zbârcitură iar acei care au nădejdea aceasta în ei se curăţesc după cum El este curat iar cei care nu o fac şi asta este un mod de viaţă pentru ei nu sunt dintre noi ci vor ieşi ca să se arate că nu toţi sunt dintre ai noştri.

    Ianuarie 30, 2009 la 12:37 pm

  2. Stiu doar ca Isus nu a putut sa lucreze asa cum ar fi vrut intr-un loc in care necredinta, suspiciunea erau la ele acasa; Vezi Marcu 6:1-6.
    Nu toti cei care intra in contact cu Isus si au parte de atingerea Lui au o viata dupa aceea in neprihanire. Eu nu am spus ca cazutul pe jos este idealul crestinului, nici ca aceasta manifestare este secretul fericirii, daca vei citi cu atentie am vorbit despre lucrurile pe care noi le consideram ca venind de la diavol cand de fapt ele sunt lucrarea Duhului Sfant. Cu siguranta ca sunt unii care dupa ce au fost atinsi de Dumnezeu traiesc ca niste diavoli, chiar Biblia ne avertizeaza asupra acestui aspect, vai de cei care au gustat odata din El si apoi traiesc in felul lumii, pentru ca ajung de doua ori mai rai decat inainte.
    Am mai citit si eu nu foarte mult dar atat cat sa imi fac ideea despre trezirile din trecut si stiu ca inainte ca ceva sa se intample, un grup de oameni, sau chiar unul l-au cautat pe Dumnezeu Ceva a declansat acea trezire, Biblia imi arata ca Dumnezeu nu face nimic cu forta daca nu e lasat; Doar nu crezi ca El aduce trezire undeva unde oamenii nu tanjesc dupa El. Ar fi o risipa; Cei ce Il cauta Il vor gasi, si exact pe masura foamei si setei vei fi saturat. De ce crezi ca Isus nu a facut minuni la fel si in orasul sau natal???? Pentru ca acei oameni aveau ideile lor preconcepute, si Isus nu a trecut cu forta peste ele.
    Crezi ca Dumnezeu nu ar vrea sa mantuiasca pe toata lumea sa aduca treziri peste tot? El ne iubeste pe toti egal, doar ca nu face mai mult decat ii permitem sa faca, altfel ne-ar mantui pe toti dintr-o data, ne-ar vindeca pe toti odata, numai ca ne respecta deciziile, ideile si parerile.

    Ianuarie 30, 2009 la 2:03 pm

  3. În Evrei unde se spune despre cei care au gustat, contextul este altul.

    Dacă Dumnezeu îşi începe o lucrare în viaţa ta o va duce la bun sfârşit, dacă nu o duce – cel mai probabil nici nu a început-o. Dumnezeu nu este om ca să te lase pe la jumătatea drumului.

    Când Dumnezeu trece prin tine şi-ţi schimbă inima, El o face şi îţi dă şi Duhul Sfânt, nu ştiu care sunt şansele tale ca să-ţi schimbi inima pe care doar El a putut să ţi-o da.

    Citeşte Psalmul 5:5 te rog şi ai să vezi „egalitate”
    Citeşte te rog şi Psalmul 11:5 unde vei vedea egalitate
    Citeşte deasemeni Proverbe 3:22

    În Psalmul 27 spune că „inima îmi spun din partea ta: Caută Faţa mea” – Dumnezeu face primul pas iar nu omul.

    Gândurile lui Dumnezeu nu sunt ale noastre şi niciodată nu vom fi în stare să-L căutăm noi pe El dacă nu face EL întâi ceva pentru noi. Când un om Îl caută şi Îl cheamă pe Dumnezeu este pentru că Dumnezeu a pus în El această dorinţă sau i-a regenerat inima.

    De aici îţi poţi da seama şi când vin trezirile. Romani arată foarte clar ce face Dumnezeu şi cum El este Suveran iar dacă nu îţi convine îţi spun ultimul argument al Apostolului Pavel din Romani 9:20 împotriva celor care nu acceptă că Dumnezeu rânduieşte toate după bunul Său plac.

    Dar, mai degrabă, cine eşti tu omule, ca să răspunzi împotriva lui Dumnezeu? nu cumva vasul de lut va zice celui ce l-a făcut: Pentru ce m-ai făcut aşa?
    Şi ce putem spune, dacă Dumnezeu, fiindcă voia să-Şi arate mânia şi să-Şi descopere puterea, a suferit cu multă răbdare nişte vase ale mâniei, facute pentru pierie.

    CE putem spune? Absolut nimic, Dumnezeu este Dumnezeu şi atât.

    Ianuarie 30, 2009 la 2:55 pm

  4. V D Filip

    pt „un fir de iarba”. pai daca ar veni o trezire in romania si efectul ar fi ca nu mai vezi pe nimeni mergand la bis te-ar surprinde? pe mine nu. din contra, asta mi-ar spune ca a avut loc o trezire reala. de ce? simplu. nici cu transa nici fara transa Dumnezeu nu mai lucreaza de fapt acolo nika la bis. adica si cu transa si fara transa nu isi schimba nimeni viata. fiindca asa stim noi oamenii sa argumentam. ne bazam pe faptul ca scrie undeva ca ii veti cunoaste dupa faptele lor. cum se explica atunci ca scrie plecati de la mine ca nu va cunosc, asta dupa ce vor fi venind unii cu argumentul: doamne nu am scos noi draci in Numele Tau…etc. stii, iti spun sincer, sa merg la bis ca la o simpla piesa de muzeu sau ca la o casa de cultura, m-ar seca la inima. cred ca Dumnezeu poate sa lucreze in chip deosebit sau asa cum se spune in mod supranatural. si este nevoie de asa ceva. si nu ar tre sa afirmam in predici ca numai Dumnezeu a lucrat cutare si cutare lucru ca fiind ceva supranatural cand de fapt au fost realizate niste lucruri de noi oamenii. sau nici macar nu au avut loc. exemplu cu schimbarea vietii. in felul acesta avem un comportament mai ceva de cum am fi in transa. dar daca Dumnezeu vrea sa ma faca sa ajung intr-un fel de transa ar constitui un act pacatos? eu am intrat in transa, ca nu pot sa o numesc altfel in timpul somnului. am atipit ziua la amiaz. am dormit de fapt de-a binelea. in timpul somnului am vazut cum ma ridic din pat, m-am intors cu privirea spre pat si ma vedeam pe mine insumi pe pat in pozitia in care dormeam. apoi, fiindca locuiam la casa, am vazut prin peretele casei cum o persoana, o vecina care era moarta statea la poarta. atunci cand am vazut-o, mi-am dat seama ca imi era foarte dor de ea fiindca nu o vazusem de mult si m-am indreptat catre iesirea din camera cu gand sa merg in intampinarea ei la poarta. odata ce am dat sa plec spre iesirea din camera, si ea a intrat in curtea casei, o vedeam prin perete cum ocoleste o parte a casei spre intrare, a intrat in coridor pana eu sa ajung sa ies doar din camera . in momentul in care am vazut ca nu se opreste la o distanta normala de mine ci intra in mine, mi-am dat seama ca este un duh rau. simteam ca ma sufoca, ca nu pot sa mai respir. ma revoltam si ma infuriam pe acel duh si imi spuneam cu ce drept ma deranjeaza? ce am eu a face cu asemenea duhuri? nu am facut nimic care sa le legitimeze sa faca asta. mama mea ne invata ca atunci cand avem cosmaruri sa invocam, sa cerem sa intervina jertfa si sangele Domnului Isus daca putem sa ne aducem aminte in vis acest lucru. Dar nu voiam sa fac asta, desi in acea transa eram perfect constient de acest sfat. nu voiam pe motivul ca sustineam sus si tare ca nu avea drept acel duh sa ma deranjeze, dar sa mai vina si asupra mea. in momentul in care am simtit ca mor, nu am apucat sa spun decat sangele Domnului, fara sa mai am timp sa ma mai rog ceva si am vazut cum o forta ma ridica cam jumatate de metru in aer, ma pune orizontal cu fata in sus exact asa cum imi vedeam drupul in pat si apoi cum cad inapoi in trupul meu si m-am trezit. martor imi este Dumnezeu ca nu mint si nu este o inventie a mea ce va povestesc. nu ma contrariaza catusi de putin faptul ca cineva nu poate sa creada lucrul acesta fiindca inainte de a mi se intampla niste lucruri in viata nici eu nu as fi avut putere sa cred asemenea lucruri. credet-ma ca nu m-am rugat sa faca Dumnezeu nu stiu ce minuni pt a putea crede in El. au avut loc fara a le dori sau cere de la Dumnezeu. scrie in apocalipsa ca acei mantuiti si albiti au biruit prin sangele mielului si prin cuvantul marturiei lor. nu am povestit aceasta cu gandul sa fac ceva spre a fi mantuit. fac pt ca nu pot sa tac pur si simplu. ma gandesc ca Dumnezeu vrea sa spun si altora despre lucrari ale Lui daca le-am vazut. mai departe El stie ce are de facut. eu ma simt usurat ca m-am eliberat de aceasta datorie, macar in parte, fiindca toti cei care au vazut lucrari minunate tre sa le spuna si altora. mai putenic efect pt a propasi pe calea Lui Dumnezeu nu poate avea decat rugaciunile si marturiile despre lucrarile Lui Dumnezeu. ce am putu sa invat din acest lucru ce mi s-a intamplat? este ca duhurile necurate chiar sunt libere sa ne deranjeze in multe chipuri. si daca am scapa de ele tot asa de usor , adica de deranjul lor cum am scapat eu in acea transa, ar fi minunat. poate este asa si nu am realizat nici eu inca destul de bine lucrul acesta. s-ar putea ca sa confund de multe ori lupta ce o dam cu duhurile rautatii care sunt in vazduh, cu lupta ce avem de dus cu firea pamanteasca. stiu sigur ca Dumnezeu lucreaza la un nivel mult mai departe in inaltime fata de puterile noastre. Glorie Lui, Amin!

    Ianuarie 31, 2009 la 2:13 am

  5. Filip
    Iti multumesc ca ne-ai impartasit experienta pe care ai avut-o. Te cred pentru simplul motiv ca am experimentat si eu ceva asemanator acum cativa ani si daca nu mi se intampla mie precis as fi luat cu usurinta poate chiar la misto marturia altuia, din pacate as fi fost in stare de asta. Daca am vedea cu ochii spirituali ce se intampla in jurul nostru si ce lupte se dau in lumea invizibila……………..

    Ianuarie 31, 2009 la 2:47 am

Lasă un răspuns

