ROSE

Cine-s eu……

5 responses

  1. tzrafrira

    tot timpul knd ascult piesa sta ma rascoleste pe dinauntru…
    dc ne poarta Domnul asa de grija? dc cand suntem tristi ne mangaie? dc knd suntem cazuti ne ajuta sa ne ridicam? dc ne asculta strigatele desi suntem departe de El? dc ii pasa de noi desi noi ii intoarcem spatele? stiu k ne iubeste… dar uneori L’as intreba dc ne iubeste atat?!? nu meritam!!! ii prea bun Dumnezeu! si noi prea rai..

    Februarie 6, 2009 la 5:28 pm

  2. tzrafrira
    de multe ori m-am intrebat si eu de ce oare ne iubeste asa mult, e complet nedreapta dragostea asta, orice argument omenesc, logic nu poate explica de ce ne iubeste asa mult cand Il intristam asa de mult. Dar SLAVA LUI pentru ca altfel ar fi vai de noi.

    Februarie 6, 2009 la 5:38 pm

  3. tzrafrira

    da, nici nu vreau sa ma gandesc ce’as fi ajuns dak nu I s’ar fi facut mila de mine… as vrea sa Il iubesc mult mai mult decat Il iubesc acum… Dumnezeu e mult mai mult decat minunat ori maret sau orice alt cuvant am putea folosi. sti cand mi’a vorbit Dumnezeu prima oara? aveam aproape 15, eram in fata unui bar asteptand un prieten sa vina cu berea. „normal” k L’am ignorat, doar nu era sa ii spun prietenului meu k nu mai vreau sa beau k o sa merg in iad. si nu m’a lasat, mi’a vbit in continuare, pana am luat hotararea sa o rup cu viata aceea nasoala si fara scop si sa ma dedic Lui. Ii multumesc atat de mult k m’a scos din starea in care eram… nu’i inteleg dragostea dar nu as putea’o refuza niciodata, pt nimic in lume! tot ce vreau e sa Ii ofer in schimb toata dragostea mea… mai are de lucrat cu mine si Ii multumesc k nu m’a lasat balta!! slava Lui!!

    Februarie 7, 2009 la 1:08 am

  4. Mara

    Multumesc rose ca mi-ai adus in urechi aceasta melodie si cuvintele ei, acum cinci minute ti-am scris intr-o alta postare ca am indoieli despre mine, daca sunt in stare sa adresez cuiva cuvinte prietenoase. Acum, ascultand aceasta minunata melodie si cuvintele ei, am primit raspuns: trebuie sa fiu in stare! Inca o data multumesc, si ii multumesc mult si lui Dumnezeu pt. multele lucruri minunate cu care ne inconjoara El.

    Februarie 11, 2009 la 12:26 pm

  5. Mara, ma bucur ca ti-a facut bine aceasta melodie🙂

    Februarie 11, 2009 la 1:49 pm

Lasă un răspuns

