ROSE

Duhul religiozitatii!

 

ball-n-chain-guy_rubberballDuhul de religiozitate, un duh nesimtit, perfid, fatarnic care opreste multe inimi sa se simta libere, duh care ii hartuieste pe majoritatea crestinilor, acei care simt ca ceva nu este in regula, ca nu se simt impliniti in relatia lor cu Dumnezeu, desi sunt sinceri si nu traiesc in felul lumii. Din pacate noi, poporul Domnului pierim din lipsa de cunostinta sau cel putin pierdem timp pretios din cauza aceasta, pentru ca nu se vorbeste despre acest duh in biserici, duh care de altfel ii calauzeste pe multi liderii religiosi si atunci cine sa mai predice despre asta.

Un duh care probabil te hartuieste si pe tine, care te chinuie si pe tine. Stim ca crestinii nu pot fi posedati demonic pentru ca in ei locuieste Duhul Sfant, dar crestinii pot fi hartuiti de duhurile demonice care ii retin de la a gusta pe deplin ceea ce de fapt este dreptul lor.

Atatia sufera din cauza acestui duh, majoritatea nestiind, dar simtind ca ceva nu functineaza cum trebuie, altii s-au obisnuit asa mult cu prezenta lui in preajma incat a ajuns sa faca parte din decorul vietii lor de crestini. Nu ma refer aici la regulile de imbracaminte care au in spate un astfel de duh (este un aspect prea nesemnificativ), ci ma refer la regulile de inima, de duh, careparalizeaza, care inhiba fiinta umana, care aduce rusine cand de fapt ar trebui sa existe bucurie, care in nesimtirea lor isi pun etichete religioase, mai mai sa se dea a fi izvorate din Isus.

Isus ajungand in inima unui om o descatuseaza, nu o limiteaza, o face sa fie libera, sa zburde, Isus este dragoste, si dragostea elibereaza. Duhul de religiozitate a pus o naframa pe ochii celor din lume facandu-i sa creada, ca a veni la Isus inseamna a veni la reguli, tristete si apasare. Lupta cu firea poate fi dura, dar relatia cu Isus in sine este libertate in mijlocul furtunii, descatusare in mijlocul cutremurelor, eliberare in mijlocul situatiilor aparent fara iesire, relatia cu Isus inseamnalibertate in Duhul Sfant si cuvantul LIBERTATE spune tot.

Anul trecut intr-o intalnire restransa de rugaciune, prezenta lui Dumnezeu a coborat puternic peste noi si la un moment dat fara sa imi fi propus m-am trezit poruncind cu autoritate duhului de religiozitate sa plece din mijlocul nostru si efectiv am simtit cum ceva s-a rupt, iar in secundele urmatoare  am deschis ochii pentru ca vroiam sa ma asigur ca mai sunt inca in camera respectiva, ceva a explodat pur si simplu in atmosfera. Mi-e greu sa relatez exact ce si cum, pentru ca asa cum se intampla de obicei nu se gasesc cuvintele potrivite, dar a avut loc o descatusare in duhul atat de puternica incat libertatea pe care am simtit-o ulterior mi-a dat impresia ca m-am mutat in alt spatiu.

Atunci mi-am dat seama de diferenta. Duhul de religiozitate ne va da tarcoale tuturor, unii si l-au facut un prieten de nadejde, i-au si pus in mana o Biblie, au toate justificarile pentru a-l lasa pe acest duh sa ii conduca, dar cei care simtiti ca vreti mai mult in relatia cu Dumnezeu, cei care va loviti de tavan de fiecare data cand vreti sa inaintati in rugaciune si inchinare, va opriti mereu inainte de a gusta, va indemn din toata inima, luati armatura, adresati-va cu autoritate in Numele lui Isus acestui duh obraznic si perfid si alungati-l, puneti-l pe fuga, calcati-l in picioare, revendicati-va libertatea in Hristos care va fost furata si eliberati-va de incatusarile religioase.

Noi nu avem de luptat impotriva carnii si sangelui, nu impotriva popilor si liderilor, ci impotriva domniilor si stapanirilor care stau in spatele actiunilor si evenimentelor.

Duhurile rautatii sunt printre noi si nu am fost invatati sa ne impotrivim lor, de la amvon de nenumarate ori sunt puse pe seama voii lui Dumnezeu actiunile nimicitoare ale diavolului prin celebra fraza: „n-avem ce face,  asta a fost voia lui Dumnezeu”. Ar trebui sa discernem lucrurile si cand de vina este un demon, cand de vina este diavolul sa facem ceea ce Biblia ne indeamna, sa ne impotrivim tare in credinta si il vom alunga.

Demonul religiozitatii trebuie demascat, fiecare dintre voi stiti bine acea retinere care va innebuneste de multe ori, ati vrea sa fiti liberi in duhurile voastre, dar inclusiv in camera de rugaciune exista o neputinta de a va descatusa. Isus ti-a dat putere si autoritate, foloseste Numele Lui si pune-l pe fuga pe diavol indiferent sub ce forma vine in preajma ta. Daca noi nu il hartuim si nu il calcam in picioare, cu siguranta o sa faca el asta cu noi. Asa ca elibereaza-te, nu mai pierde timpul si elibereaza-te.

5 responses

  1. V D Filip

    nu stiu daca poate exista un alt punct de apogeu care sa-l atingi, de m-am exprimat bine. dar asa de bine conturat cum l-ai tintit pe asta, nu mi-ar fi trecut prin minte sa poti face. parca mi se incalcesc cuvintele de uimire de felul cum ai demascat o realitate cutremuratoare. pai cat nu imi doream sa scot si eu asemenea perle. si ce as mai putea sa adaug, si sa incuviintez afirmatiile tale decat sa spun ca intr-adevar religiozitatea i-a facut pe unii cu drepturi de superdumnezei, iar pe altii incarcerati carora li s-a confiscat tot, pana si constiinta care a fost modelata dupa „VOIA DOMNULUI”. si ma tot intreb daca religiunea curata si neintinata(?!?!) inaintea Lui Dumnezeu ar tre sa o practicam intr-un fel de robie babiloniana sub bunavointa si inteligenta lui Faraon.

    Februarie 21, 2009 la 11:25 am

  2. V D Filip

    http://www.ib-ro.org/

    Februarie 21, 2009 la 12:07 pm

  3. SERACIN AUREL

    Accesati
    http://www.glsa.ro/informatii/actualitati/41545-agresiuni_fizice_intre_penticostali.html pentru a vedea ce se intampla in Cultul Penticostal.

    Nu pot sa tac!…

    Nu pot sa tac … O sfanta para imi arde inima mereu
    dac-as tacea as sti ca merit sa ma alunge Dumnezeu.

    Nu pot sa tac cand Adevarul sa-l apar si sa-l spun ma vrea
    puterea lui nu-i chin nici aur s-o-ntreaca constiinta mea.

    Nu pot sa tac cand vad vrajmasul stricand Lucrarea lui Hristos
    cand vad pierind nevinovatii si-l vad razand pe mincinos.

    Nu pot sa tac vazand dreptatea calcata de-al trufiei plac
    cand vad iubirea pangarita nu pot sa tac, nu pot sa tac!

    Nu pot sa tac chiar daca inca de multi sunt socotit nebun
    stiu bine ca soseste ziua s-adevereasca tot ce spun.

    … O, n-am uitat cat pret de sange si chin am dat ca n-am tacut
    ca nu-i pe trupul meu vreo parte sa n-aiba-un semn de rani facut.

    Si n-am uitat ca poate inca urzi minciuna raul plac
    stiu Calea Golgotei … si totusi nu pot sa tac, nu pot sa tac.

    Ca de-as tacea, cumplita para a tot ce tac desi-am stiut
    mi-ar arde vesnic constiinta, si-as merita, caci am stiut.

    Si n-am sa tac, ci pan-la moarte striga-voi graiul cel ceresc
    mai greu e chinul constiintei ca orisicare chin lumesc.

    T.D.

    Februarie 22, 2009 la 5:55 am

  4. Pingback: Articole interesante pe bloguri 15-22 februarie 2009 « Stiri Crestine - Fii un crestin informat!

  5. eduard

    Hm…imi vine in minte o vorba;”Ce este un ipocrit?…cineva care duminica nu poate fi el insusi!”

    Iunie 3, 2011 la 12:56 am

Lasă un răspuns

