ROSE

Nu am chef azi!

your_laziness1Azi nu am chef sa ma rog, nu am chef sa ajut, nu am chef sa vorbesc cu cei dragi, azi nu am chef sa fiu prietenos, nu am chef sa intind o mana de ajutor. Nu intelegi ? Nu am chef !!!.Si daca nu am chef nici nu vreau sa fiu deranjat de cei care au chef sa fie ajutati, motivati, incurajati. Pe mine sa ma lasi in pace, nu am o problema anume, nu sunt bolnav, dar nu am chef. Intelegi sunt trecut de 40 ani, sunt adolescent, sunt tanar, sunt batran, nu conteaza ce sunt, dar cheful azi nu a venit la mine, si pe deasupra sunt urmas a lui Hristos, crestin. Stiu ca El nu este motivat de lipsa de chef in relatia cu mine, dar pe mine nu ma intereesaza eu sunt om si sunt supus greselilor, stiu ca El ne asculta la orice ora, doar ca eu azi am o mica problema, dar sunt urmasul Lui. Cum sa nu, cand am chef te ajut, sunt om bun,dar azi ma scuzi tu poti sa chinui pana maine singur ca eu azi nu am CHEF. Azi nu, saptamana asta nu, descurca-te, s-ar putea ca starea mea de nechef sa se prelungeasca.

Imagineaza-ti un Dumnezeu la care vii si Ii spui :  « Doamne, te rog ajuta-ma azi, pazeste-mi familia, prietenii, da-mi bani de mancare, sanatate, liniste etc » , iar Dumnezeu sa iti spuna: « Stii……copilul Meu, azi nu mai am chef sa fac tot ce am facut si ieri si alaltaieri, m-am plictisit de rutina de a te ajuta, uneori cu drag iti spun dar esti enervant, azi de exemplu sincer nu am chef sa ma mai deranjez de pe tronul Meu, va trebui sa te descurci singur, dar tu esti copilul Meu, sper ca ma intelegi, tii azi post si nu iesi pe strada sa nu ti se intample vreun accident, azi nu am chef sa mai trimit ingerii sa te pazeasca, nu vezi de cati trebuie sa am grija, crezi ca esti singurul de a carui paza trebuie sa am grija, deci cred ca am suficiente argumente ca sa ma intelegi ca nu am chef si gata, punct, nu ma mai deranja, maine mai vedem, poate imi vine cheful”

E cineva care se regaseste in tiparul acesta ?

Mofturile, fiţele, nazurile, incapatanarile nu fac parte din comportamentul lui Isus, oricat de bine le-am putea justifica, ele sunt roade ale firii care trebuie rastignite. In loc sa ne inspaimante, mofturile si fiţele sunt un motiv de mandrie si lauda pentru destui tineri in special dar nici cei mai in varsta nu sunt scutiti. Ni se pare ca doar minciuna, curvia, uciderea sunt pacate si daca pe astea nu le practicam suntem sfinti, doar ca a umbla in sfintenie implica fiecare aspect al vietii noastre. La mine mofturile si nazurile au fost strivite prin suferinta si inca ma intreb in unele situatii daca chiar au fost strivite de tot pentru ca inca isi mai revendica drepturile, probabil ca de buna voie nu as fi stiut sa le calc in picioare, dar nu este nevoie sa treci prin nu stiu ce catastrofa sa intelegi ca mofturile pe langa faptul ca te fac enervant pentru cei din jur, Il intristeaza pe Dumnezeu si sunt un pacat in fata Lui.

15 responses

  1. Ce fain ca noi nu avem un Dumnezeu egoist, care sa aiba toane si mofturi, un Dumnezeu super sensibil. El isi face timp nedivizat si ofera atentie marita fiecarui copil care il cheama pe Nume.

    Marire Domnului!

    Martie 5, 2009 la 3:19 pm

  2. Da, slava Lui pentru ca e asa minunat. Intotdeauna m-am intrebat oare de ce Domnul ne-a spus :fiti desavarsiti dupa cum si Eu sunt desavarsit?? Daca tot ne vaitam ca noi suntem oameni si ca suntem supusi greselii, oare de ce ne-a mai cerut sa luptam pentru desavarsire? Este oare posibila desavarsirea aici pe pamant? Iar daca nu,atunci de ce ne-a mai cerut asta?

    Martie 5, 2009 la 3:27 pm

  3. Mara

    Sa fim desavarsiti asa cum Dumnezeu este desavarsit, iata o dorinta pe care ar trebui sa o aiba oricine spune ca e crestin. Dar cata munca, cate renuntari, cat chin, cate suferinte presupune apropierea noastra de desavarsirea lui Dumnezeu! Poate de aceea multi, cei mai multi, renunta la incercarile lor de a se apropia de desavarsirea divina. In ziua de astazi intalnesc prea putini oameni capabili de renuntari in favoarea desavarsirii lor. Sant putini, dar sant minunati, i-am intalnit, mi i-a scos Domnul in cale. Ei imi dovedesc faptul ca desavarsirea este posibila si aici, pe pamant, chiar daca ea este numai oglinda desavarsirii pe care o vom cunoaste in Imparatie. Asa cred eu.
    Din nou iti fac urarea de-a fi binecuvantata, rose!

    Martie 5, 2009 la 4:34 pm

  4. tabita

    ce minunat e Dzeu Marire Lui,amin.
    da ai dreptate in tot ceea ce ai scris fii binecuvantata rose.de mult nu ti-am mai scris:) dar sa stii ca ti-am vizitzt blogol aproape in fiecare zi🙂.
    si mai zic „ajuta-ne Dne sa ne lasam cu totul si cu totul de lume amin”.
    fii binecuvantata.

    Martie 6, 2009 la 12:06 am

  5. Sa fii binecuvantata tabita 🙂

    Martie 6, 2009 la 2:28 am

  6. tzrafrira

    de multe ori nu facem ce ar trebui pentru simplu motiv k nu avem chef, dar avem pretentia k prietenii nostrii si Dumnezeu sa faca ce vrem noi, knd vrem noi. aici cred k s’ar aplica bine zicala „fa ce vrei sa ti se faca”. dak noi am asculta intru totul de voia lui Dumnezeu, si Dumnezeu ne’ar asculta in tot, si asta pt k facand tot timpul ce El ne cere, inima noastra s’ar acorda dupa inima Lui si voia Lui ar deveni voia noastra. Doamne da’ne putere sa trecem peste comoditatea noastra si sa vedem nevoile celor din jur.

    Martie 6, 2009 la 11:27 am

  7. Da Tzafrira…vin si eu in completare…cu un gand
    Noi suntem cei chemati sa ne aliniem! repet aliniem..Planului lui Dumnezeu de lucru..si nu sa ii cerem noi sa lucreze dupa cum vrem noi.

    Martie 6, 2009 la 10:06 pm

  8. Asa e Alexandru. De multe ori facem exact pe dos. Pe zi ce trece imi dau seama mai bine de cat de mult ne pacaleste firea, intelepciunea noastra fireasca, sunt uimita de descoperirile pe care le fac cu privire la mine, cate lucruri credeam ca sunt intr-un anume fel si sunt dupa voia lui Dumnezeu dar care de fapt au fost doar impresii de-ale mele. E minunat ca Dumnezeu are o rabdare infinita cu noi si ne face sa trecem prin situatii in care ni se deschid ochii si intelegem cum este de fapt Dumnezeu si inima Lui

    Martie 7, 2009 la 12:21 am

  9. tzrafrira

    da, alexandru, asa e. dar eu ma refeream k atunci knd inima noastra va fi pe placul lui Dumnezeu, dorintele noastre vor fi placul Lui, si ceea ce ne vom dori va fi conform planului lui Dumnezeu.
    Dumnezeu vrea k toti oamenii sa fie mantuiti. acum cateva zile bunicul sotului meu a murit, dar el s’a rugat sa nu il ia Domnul pana nu vor fi toti copiii lui mantuiti si Domnul l’a ascultat. l’a luat doar dupa ce toti copiii lui l’au primit pe Isus in inimile lor.

    Martie 7, 2009 la 11:49 am

  10. depozitarul

    Aleluia!

    Martie 7, 2009 la 5:44 pm

  11. NELY

    sa stiti ca am citit si eu ceea ce ati scris mai sus si sincer m am cercetat inaintea Lui pentru ca de mult ori au fost zile in care nu aveam chef sa fac ceva pentru DOMNUL si pentru cei din jurul meu.
    Cred ca putem ajunge in starea astea si din cauza faptului ca nu avem destula rabdare ca El sa ne raspunda la rugaciune,sa asteptam,sa vedem planul lui cu privire la noi si de accea ajungem in starea in care sa nu mai avem chef de nimic,sa nu ne mai dorim nimic de la noi,de la viata noastra.O Doamne ai mila de noi si ajuta ne sa ne intoarcem la dragostea dintai,sa te cautam pe Tine de dimineata,sa te punem pe primul loc si atunci sunt sigura ca vom avea chef sa facem tot pentru EL si pentru cei din jur.

    Martie 12, 2009 la 1:42 am

  12. Strainul

    Poate ca gresesc incercand sa intru in discutie,motivul -NU AM CHEF sa mai stau deoparte si sa vad aceste finute spalari de creiere.DE CE ? Adevarul este unul singur,oamenii sunt miliarde,fiecare percepe intr-un anumit fel tot ce i se intampla.Eu sunt constient ca inca nu am inteles nimic din aceasta VIATA.Nici de la cei din jurul meu,nici de la preoti,nici de la alte culte.Totul este VORBARIE,PREFACATORIE,simt ca toti poarta o masca.Il simt pe Dumnezeu ca o forta atat in mine cat si in exteriorul meu,nu il acuz cu nimic,stiu ca sunt o scanteie din El,imi traiesc viata si iau zilele asa cum vin,imi plac serile de vara,mirosul ierbii,oamenii care sunt sinceri,cerul pictat de Dumnezeu asa frumos,imi vine sa rad cand nu mai am bani,nu stiu cat voi mai trai,dar stiu SIGUR ca Dumnezeu EXISTA.Iar daca nu am CHEF,este problema mea[placuta].Treziti-va oameni buni,nu sunteti legati de nimic si nimic nu trebuie sa fie un ZID pentru voi.Sunt un om simplu,modest,fericit,impacat cu Dumnezeu .Asa sunt eu si nu o sa ma schimb sau schimbe NIMENI niciodata.Nu am gasit sensul vietii,dar stiu ca nu ma voi mai intoarce pe acest pamant niciodata.Multumesc frumos tuturor oamenilor pe care i-am cunoscut [mai mult sau mai putin] pentru curajul si marele efort de a se mentine in viata -cu orice pret.

    Iulie 24, 2009 la 8:10 pm

  13. Strainul,
    inteleg mai mult sau mai putin trairile tale, dar daca te simti impacat cu Dumnezeu, ar fi pacat sa nu incerci sa Il cunosti mai mult. Daca crezi ca El este perfect, cu siguranta ca nu a creat viata acesta sa fie fara sens si la voia intamplarii, probabil ca exista o logica si noima pentru tot ce ni se intampla. Si daca despre Dumnezeul Bibliei vorbesti, atunci acolo poti sa Il gasesti si sa intelegi cat poate intelege un om in viata asta, de ce existam, si care e rostul vietii acesteia.
    Sunt sigura ca nu e nimic la voia intamplarii, dovada universul acesta care este creat intr-un mod atat de ordonat. Biblia ne spune ca noi suntem mai pretiosi decat orice alta creatie a lui Dumnezeu, asa ca refuz sa cred ca vietile noastre sunt lasate la voia hazardului
    Fii binecuvantat

    Iulie 24, 2009 la 9:23 pm

  14. crinalb

    Frumos, Rose:) intotdeauna ai un cuvant de incurajare! fii binecuvantata!

    Octombrie 31, 2009 la 5:48 pm

  15. crinalb
    Fi binecuvantata si tu 🙂

    Octombrie 31, 2009 la 9:25 pm

Lasă un răspuns

