ROSE

mountain-hatcher-514562-sw

„DU-MA PE STANCA PE CARE NU O POT AJUNGE, CACI ESTE PREA INALTA PENTRU MINE, CACI TU ESTI UN ADAPOST PENTRU MINE, UN TURN TARE IMPOTRIVA VRAJMASULUI. AS VREA SA LOCUIESC PE VECIE IN CORTUL TAU, SA ALERG LA ADAPOSTUL ARIPILOR TALE ”  Ps 61

„DA, NUMAI IN DUMNEZEZEU MI SE INCREDE SUFLETUL, DE LA EL IMI VINE AJUTORUL. DA, EL ESTE STANCA SI AJUTORUL MEU, TURNUL  MEU DE SCAPARE, NICIDECUM NU MA VOI CLATINA” Ps 62

„DUMNEZEULE, TU ESTI DUMNEZEUL MEU, PE TINE TE CAUT. IMI INSETEAZA SUFLETUL DUPA TINE, IMI TANJESTE TRUPUL DUPA TINE, INTR-UN PAMANT SEC, USCAT SI FARA APA”  Ps 63

„PE CINE ALTUL AM EU IN CER IN AFARA DE TINE? SI PE PAMANT NU-MI GASESC PLACEREA IN NIMENI DECAT IN TINE”  Ps73

Lasă un răspuns

