ROSE

Intunecat de propriul egoism

sadEgoismul, boala care se vede foarte bine in fiecare fiinta umana, unii au tratat-o, au ucis o parte semnificativa, altii o lasa sa ii stranga de gat, o boala care isi are desavarsirea in multe persoane atunci cand ele sunt deprimate, triste, atunci nu mai conteaza nimeni, decat eu si propria persoana, atunci uit de toate problemele si nevoile celor din jur, nu mai imi pasa, mi se pare drept si corect sa ma cocolosesc si sa ma uit cu admiratie la propriile rani, sa nu mai dau doi lei pe ranile altora, sa mi se para justificat ca eu si numai eu sa fiu in centrul atentiei universului si cand o sa imi fie mai bine sa mi se para drept si corect sa cer ajutor celor care poate la randul lor sunt deprimati cu probleme si sa ma astept sa mi se raspunda promt, sa mi se dea atentie neconditioanta, chair daca eu la randul meu mi-am dat numai mie atentie desi Dumnezeu mi-a dat suficient potential ca si atunci cand sunt daramat sa ajut si sa incurajez pe altii.

Toanele si mofturile fiintei umane sunt nelimitate, si foarte greu de strivit, totul din noi striga pentru a implini mofturile firii, pervertita de pacat pana in cele mai adanci aspecte.

Uita-te la Isus, cand era in agonie in Gradina Ghetimani, s-a gandit si la El, a cerut Domnului daca se poate sa ia paharul acela de la El, dar pentru ca stia finalitatea mortii si invierii Sale, a acceptat de dragul nostru, a pus binele nostru mai presus de binele Lui de moment. Desi era la pamant, ii curgeau sudori de sange, era o durere profunda, nu mofturi cum avem noi de multe ori, mofturi pe care le etichetam in tot felul ca sa fim credibili, El avea sudori de sange dar in ciuda tristetii fara margini, gandul Lui a fost la noi; s-a gandit si la El, dar a pus folosul nostru mai presus de folosul Lui.

Daca crezi ca crizele tale existentiale sunt un motiv sa fi egoist, te inseli. Nu conteaza cum te simti, chiar daca o sa ai expereinta sudorilor de sange, trebuie sa slujesti, cu picatura aia de energie pe care o mai ai. Stiu ca ti se pare exagerat, dar nu vad alta invatatura in Biblie, decat sacrificiul de sine, a inceput cu Isus si trebuie sa continue cu tine si cu mine.

Anunțuri

26 responses

  1. V D Filip

    Frumos mesaj Dana! Sa stii totusi ca sunt multe persoane care ajung la epuizare totala si majoritatea dintre ele sunt crezute, compatimite si elogiate cand sunt pe ultimul lor drum. De la aceasta scena care nu mai aduce nimanui nici un folos si pana la aceea in care vezi ca o persoana e dispusa sa se daruiasca si sa tot inghita toanele altora dar poate si prostia si incapatanarea altora, atunci cand dispune de un potential important de energie, e o diferenta enorma. Momentul in care vlaga unuia dispus pt sacrificii este intretinuta de cei din jur, e menajata, ea , vlaga se autorecupereaza si mareste, iar beneficiile se inmultesc si devin spornice. Daca numai intr-o zi sau numai cu o singura ocazie s-a facut abuz si risipa de vlaga unei astfel de persoane, pierderile pot fi irecuperabile. Sunt atatea sfaturi puternice, temeinice in Biblie pe langa care nu ar tre sa se treaca cu usurinta. Si sa mai relatez un aspect. Cand imprejurarile fac ca doi epuizati sa se ajute intre ei, asteptarile nu pot fi decat sumbre. Exclud din aceste aspecte si cel in care unii sunt pusi doar pe ganduri rele si dorinta de a vedea in jurul lor numai distrugeri. In jurul acestora nu se prea aduna oponenti care sa-i epuizeze. Ma uit la cei ce aduc multe lucrari frumoase, sanatoase printre crestini, prin biserici, cata inversunare au parte sa suporte. Nu intentionez sa aduc jignire bisericilor, dar am observat ca atunci cand se ridica un lucrator bun a Lui Dumnezeu, iese la iveala cati lucratori are diavolul. 😉 Nu prea pot sa tac si observ ca am inceput sa domin prin numarul de mesaje pe blogul tau si asta ma cam stanjeneste. Mi-ar creste inima de bucurie sa vad cat mai multe mesaje, iar daca unii se simt stanjeniti ca au fost contrazisi, as dori sa nu se lase coplesiti de acest sentiment, ci din experienta si viziunea fiecaruia sa putem obtine calea cea mai buna si dreapta. Stii, multe lucruri care le-ai scos la interval m-au stanjenit direct, nu fiindca le-ai pus tu la zid ci fiindca le-am gasit si in mine. 🙂 Stii, raul din om cand se vede pus la zid are un tupeu enorm si face sa se simta stanjenita persoana care l-a gazduit si care il scoate afara.

    Martie 28, 2009 la 8:14 pm

  2. Filip
    Lucrurile pe care le scriu aici sunt in primul rand pentru mine si apoi pentru cei care citesc, si eu m-am simtit stanjenita de propria fire, cand am descoperit lucrurile pe care le-am tot spus aici si tare greu a fost sa le schimb, cu unele inca ma mai lupt, cine stie cat timp.
    Pana nu mi-am dat seama de cat de perfida e firea omului si cat de mult ne pacalim unii pe altii si pe noi insine, nu stiam cu cine ma lupt, nu stiam ce trebuie sa schimb, acuma nu pot sa ma plang, doar trebuie sa iau masuri sa anihilez firea asta nemernica care se razboieste cu partea spirituala in fiecare secunda.
    Sa fii binecuvantat 🙂

    Martie 28, 2009 la 11:54 pm

  3. raininoctober

    da, e adevarat, at knd ai probleme nu ai chef sa ajuti , ci astepti sa fi ajutat k asa crezi k se cuvine. dar in momentul in care tu ajuti o alta pers care are nevoie de ajutor, sau doar de un umar pe care sa planga, sau doar de cateva cuv de incurajare, te simti si tu mai bine, si mai uiti de ale tale. asa k pe langa faptul k asta ni se cere, sa mai uitam de noi si sa ne gandim la altii, ii f fain k iti face bine si tie nu doar pers pe care o ajuti..

    Martie 30, 2009 la 10:13 am

  4. V D Filip

    Adresez o intrebare participantilor pe acest blog: are omul indreptatirea, legimitatea sa boteze cu foc ? Vad ca omul care se crede dumnezeu pune in practica acest botez pe viata altora. La un astfel de om as dori sa vad botezul cu foc ce l-a primit cu larga inima asupra lui si care purcede de la Dumnezeu. Are tot dreptul sa se laude in aceasta privinta. Ar ajuta prin aceasta la intarirea credintei celor care la randul lor trec prin incercari. Unde sunt meseriasii nostri in ale religiei care sa fie luati ca exemplu? De ex., de Traian Dorz am auzit ca a scris kilometri de versuri pe care le cantam si le recitam si care poate mai stau si astazi marturie pe peretii puscariilor. Unii spun ca a scris vreo 6 mii de poezii, altii afirma ca ar fi scris aproape 15 mii.Nu aveti unde sa-i gasiti nici vila nici limuzina nici balalaica fiindca s-a dus la cele vesnice. Si ca el multi altii.

    Aprilie 1, 2009 la 10:14 am

  5. V D Filip, eu nu am un background penticostal, habar nu am ce vrei sa spui prin intrebarea ce ai puso, dak omul poate boteza cu foc. imi explici si mie te rog frumos? 🙂 fi binecuvatat!

    Aprilie 2, 2009 la 9:44 am

  6. V D Filip

    Nu tin sa-ti explic eu neaparat. as dori mai degraba, fiindca tot ai deschis un articol si cu botezul cu Duhul Sfant sa facem un studiu cuprinzator impreuna. Cuprinzator intelegand botezul in totalitate:cel cu apa, cu Duhul Sfant si cu foc. Macar in linii mari, sa schitam si sa discutam pe aceasta tema. M-as bucura sa participe persoane din mai multe confesiuni, fara patima, si care sunt interesate de cele ce sunt mentionate in Biblie referitor la acest subiect.

    Aprilie 2, 2009 la 12:27 pm

  7. eu inteleg acelasi lucru prin botezul cu foc sau botezul cu Duhul Sfant. si de’aia am fost putin confuza knd am citit ce ai scris, k dak poate omul sa boteze cu foc? de’aia am cerut ceva lamuriri 🙂

    Aprilie 2, 2009 la 2:56 pm

  8. V D Filip

    „raininoctober”! e prima oara cand intalnesc aceasta parere. mi se pare interesant. daca tu intelegi in felul acesta, foarte bine. fiecare poate trage o concluzie mai aparte, mai deosebita. sunt multe explicatiile pe care le-am auzit in acest sens. chiar daca nu as fi in totul de acord cu ele, incerc sa tin cont si de acestea. daca ai tras concluzia aceasta bazandu-te pe unul sau chiar mai multe texte din biblie nu strica sa dezvolti subiectul daca ai buna dispozitie. am observat ca sunt parti din Biblie considerate subiecte delicate. unele se aduc aminte sau se citesc foarte rar, altele deloc. nimeni nu are curajul sa dea nici macar o interpretare la unele aspecte, macar asa orientativ. voi reveni in alte mesaje cu ex. Apoi botezul cu Duhul Sfant in multe confesiuni nici nu reprezinta un lucru cu importanta deosebita. Am putea sa deschidem o discutie serioasa pe baza botezului dar as prefera sa fie aduse argumente din Biblie. Botezul este ca un tot unitar numai atunci cand cuprinde botezul in apa, cel cu Duhul Sfant si cel cu foc in cazul in care de ultimele 2 poate fi vorba de 2 acte separate? In caz contrar, este suficient sa ai numai botezul in apa? De unde stim cand primim si botezul cu Duhul Sfant? Ce se intampla deosebit care sa ne confirme acest lucru? Eu consider acest subiect al botezului cu Duhul Sfant foarte delicat si imi este dificil sa ma pronunt in multe amanunte ale acestui subiect. Ce este, si ce inseamna fiecare botez in parte si care este rolul, importanta acestora? Sunt multe intrebari care pot fi puse, mi-ar surade sa particip la o discutie pe aceasta tema si sa aflu parerile mai multor participanti.

    Aprilie 2, 2009 la 5:55 pm

  9. raininoctober

    eu doar ti’am spus ceea ce eu credeam. nu am discutat cu nimeni pe tema asta fiindca nu stiam k e o diferenta. mi’ar placea sa imi explici, si oricum acum sunt curioasa 🙂 o sa intreb mai multe pers. botezul in apa nu se poate confunda 🙂

    Aprilie 2, 2009 la 10:23 pm

  10. V D Filip

    Sunt in cartea lui Daniel 2 lucruri care pot trece cu usurinta neobservate. In capitolul 2 Daniel cere timp pt a da talcuirea. Nu a fost Daniel cel in care se gasea Duhul Dumnezeului cel viu, nu se ruga Daniel cel putin de trei ori pe zi ? De ce nu a dat talcuirea imediat? De ce a trebuit sa insiste in rugaciune si insotit de prietenii lui ? Talcuirea viselor a fost un dar prin Duhul Sfant care era peste Daniel? Deci primul lucru este rugaciunea speciala asemenea rugaciunii D-lui Isus in gradina. Al doilea lucru. Astazi nu mai este nevoie de acest dar al talcuirii viselor ? Se spune referitor la multe lucruri ca nu mai este nevoie de ele.

    Aprilie 3, 2009 la 12:25 am

  11. am primit o explicatie faina, care ma multumeste. (ceea ce e greu la mine, sa fiu multumita din prima cu o explicatie la ceva ce nu inteleg 😀 ) k botezul cu foc se refera la curatire, sfintire.. focul acela care curata, ca si in pilda ce a dat’o Domnul Isus cu omul care zideste aur, pietre scumpe.. si omul care zideste lemne si paie..
    este nevoie de interpretarea viselor, pt k Domnul si acum mai vbeste prin vise unora.
    uite, am o intrebare. Domnul da viziuni unora. in timp ce se roaga poate pt o anumita pers, Domnul ii arata ceva pt pers respectiva. in mom in care Domnul iti da viziunea, sti ce inseamna ceea ce vezi. dar sunt unii care spun „Domnul mi’a arata asta pt tine dar nu stiu ce inseamna”. da Domnul viziune fara interpretarea acesteia? sau aceea nu e de la Domnul?

    Aprilie 3, 2009 la 11:17 am

  12. V D Filip

    28. După aceea, voi turna Duhul Meu peste orice făptură; fiii şi fiicele voastre VOR PROROCI, bătrânii voştri VOR VISA VISURI, şi tinerii voştri VOR AVEA VEDENII.
    29. Chiar şi peste robi şi peste roabe, VOI TURNA Duhul Meu, IN ZILELE ACELEA.
    30. Voi face să se vadă semne în ceruri şi pe pământ: sânge, foc, şi stâlpi de fum;
    31. soarele se va preface în întuneric, şi luna în sânge, înainte de a veni ziua Domnului, ziua aceea mare şi înfricoşată.
    32. Atunci oricine va chema Numele Domnului va fi mântuit. Căci mântuirea va fi pe muntele Sionului şi la Ierusalim, cum a făgăduit Domnul, şi între cei rămaşi, pe care-i va chema Domnul.

    Sunt convins ca daca Dumnezeu transmite un mesaj il transmite cu scopul de a fi inteles cel putin de cel caruia ii este adresat.

    De asemenea sunt convins si eu ca botezul cu foc poate fi ceeace ai aratat, dar nu cred ca numai atat. La explicatia ta am o nedumerire. Duhul Sfant aduce incercarile peste om si tot El este si mangaietor? Sfiintirea nu se face numai prin har si prin jertfa Mantuitorului? Iar daca avem Duhul Sfant care ne indruma si ne inspira ce tre sa facem de ce este nevoie de curatire prin incercari, mai binezis prin suferinta? Ma gandesc ca acest cuvant, termenul „incercare” tre sa aibe si alt sens si anume: un ucenic , dupa ce a invatat o meserie, tre sa incerce sa puna in aplicare si atunci nu este nevoie sa fie interpretat acest cuvant doar ca suferinta. Abordarea crestinilor in aceasta chestiune mi se pare de-a dreptul sadica: „lasa frate/sora draga ca Domnul vrea sa te „curetze”. 😉

    Aprilie 3, 2009 la 12:24 pm

  13. filip
    ai mare dreptate cu ce ai spus in ultumul comentariu……….

    Aprilie 3, 2009 la 1:15 pm

  14. V D Filip

    Luca 22:
    31. Domnul a zis: „Simone, Simone, Satana v-a cerut să vă cearnă ca grâul.

    Ma gandesc ca acest cuvant „cearna” are acelasi sens pe care il folosim curent cand ne referim la suferinta si anume, folosim cuvantul „incercare”.

    Imi este imposibil sa cred ca Duhul Sfant face acelasi lucru pe care il face Satana. Imi este imposibil sa cred ca si unul si celalalt au aceleasi intentii. Cand Satana se preface in inger de lumina, desigur ca recurge la o lucrare care pare buna, corecta. Pt a distinge implicarea unuia si a celuilalt ma gandesc ca este nevoie mare de deosebirea duhurilor. Decat sa oboseasca cineva in rugaciuni speciale, in rugaciuni cu staruintza sa ceara de la Dumnezeu indreptarea lucrurilor si mentinerea lor pe drumul bun, este mai usor sa spui ca lucrarea unuia este de la celalalt in functie de interesul urmarit. Celor care nu sunt obisnuiti cu rugaciunea facuta macar de trei ori pe zi, imi este greu sa cred ca ar fi in stare sa se munceasca in rugaciuni speciale. Nu critic pe nimeni, fiindca nici eu nu sunt usa de biserica in acest sens, dar mentionez acest lucru fiindca vad rugaciunea ca cel mai important lucru. D-l Isus spune insasi lui Petru ca s-a rugat pentru credinta lui sa nu se piarda. Doamne ajuta-ne sa nu ni se piarda credinta, ca altfel suntem pierduti, Amin! In vremurile din urma, asa cum vad in textul din Ioel ce l-am redat in mesajul anterior, se anunta situatii speciale, consider ca ar tre sa ne gaseasca antrenati in rugaciuni speciale fiindca Dumnezeu are de gand sa ne comunice mai intens si mai de-aproape pt a ne tine in credinta. De multe ori spunem ca atunci cand suntem in suferinta strigam mai tare in rugaciuni. Cazurile sunt foarte dese cand atunci de fapt ne lasam pe tanjala.

    Aprilie 3, 2009 la 3:27 pm

  15. Duhul Sfant ne este Mangaietor si ne ajuta sa trecem prin incercari. incercarile astea de multe ori sunt de fapt consecinte ale pacatelor noastre, dar noi le numim incercari. sau cel putin asa vad eu. da, Domnul mai ingaduie incercari in viata noastra si pt a ne da noi seama de o anumita atitudine gresita sau un pacat din viata nostra. iov era un om extraordinar si totusi Domnul a ingaduit in viata lui suferinta, incercarea.

    mi’a placut mult ce ai spus: „Ma gandesc ca acest cuvant, termenul “incercare” tre sa aibe si alt sens si anume: un ucenic”, f fain.

    si multumesc fiindca mi’ai raspuns la intrebare.

    Aprilie 3, 2009 la 10:01 pm

  16. V D Filip

    Sa revenim totusi la botezul cu foc. Majoritatea au tendinta sa considere acest botez ca fiind incercarea(ca suferinta). Nu prea sunt de acord cu astfel de definire. Simt ca ceva nu este corect, nu se potriveste cu toata teoria luata in ansamblu.

    Aprilie 4, 2009 la 12:44 am

  17. nu se poate k botezul cu foc sa fie de ex atunci knd pur si simplu te duci in prezenta lui Dumnezeu si te rogi si iti plangi pacatele, si ai partasia aia minunata cu El si parca nu mai existi numai tu si El pt jumatate de ora sau o ora, sau kt timp stai impreuna cu El?… si dup’aceea te simti atat de liber, de pur.. k si cand ai trecut prin foc si tot ce era gunoi in tine a ars..

    Aprilie 4, 2009 la 1:21 am

  18. Stefania

    Nu m-am gandit prea mult la acest aspect, recunosc, dar daca stau acum si ma gandesc cred ca lucrurile stau in urmatorul fel:

    Botezul cu foc cred ca se refera la lucrarea Domnului de curatire/sfintire a noastra fara de care nu putem sa-L vedem pe Domnul.
    Botezul cu Duhul Sfant se refera la acea umplere cu Duhul, umplere care ne da putere si care ne face sa fim calauziti de Duhul.
    Prin botezul cu apa suntem facuti madulare Domnului Isus.

    Ma gandesc ca ordinea ar trebui sa fie asa:
    1. botezul in apa ca marturie a credintei in Domnul Isus. Prin aceasta facem parte din trupul Domnului. Acesta este botezul facut la initiativa omului ca urmare a credintei in Isus.
    2. Botezul cu Duhul Sfant si cu foc. Acest botez este facut de Domnul Isus si probabil marcheaza inceputul adevaratei vieti de crestin care se pune la dispozitia Domnului si care de acum incolo incepe sa fie prelucrat pentru a ajunge la sfintire.

    Cat despre mine, eu va botez cu apa, spre pocainta; dar Celce vine dupa mine, este mai puternic decat mine, si eu nu sunt vrednic sa-i duc incaltamintele. El va va boteza cu Duhul Sfant si cu foc. (Mat.3:11)

    Domnul nostru este foc.
    Evrei 13:29. fiindca Dumnezeul nostru este „un foc mistuitor”.

    Aprilie 4, 2009 la 10:20 pm

  19. V D Filip

    Cand s-a pogorat Duhul Sfant la cinzecime, acele limbi de foc a pricinuit cuiva vreo suferinta trupeasca sau o mistuire materiala ? Da, Dumnezeu este foc mistuitor, poate mistui orice, insa daca Botezul cu Duhul Sfant e acela ce s-a manifstat la cinzecime si poate fi considerat si un botez cu foc fiindca s-au vazut acele limbi ca de foc, ceva nu mi se pare in ordine sa credem ca un botez cu foc din partea Lui Dumnezeu reprezinta suferinta. Aici am o neclaritate insemnata si nu sunt de acord cu definiri rigide si poate chiar absurde. Spun asta fiindca in conceptia penty, aceasta interpretare nu prea are suport si se merge prea mult si prea departe pe acesta conceptie. Si vreau sa ajung la 1 Corinteni 5:5

    am hotărât ca un astfel de om să fie dat pe mâna Satanei, pentru nimicirea cărnii, ca duhul lui să fie mântuit în ziua Domnului Isus.

    acest verset cred ca a avut mare influenta in formarea aceste conceptii, dar mi se pare cu totul altceva decat un botez cu foc. La fel 1 Corinteni 3 :15

    Dacă lucrarea lui va fi arsă, îşi va pierde răsplata. Cât despre el, va fi mântuit, dar ca prin foc.

    este iarasi un aspect cu totul diferit. Chiar aceste doua pasaje din Biblie ma determina sa consider ca botezul cu foc este cu totul altceva decat suferinta trupeasca. Daca ar fi asa, atunci ar tre sa consideram ca suntem dati toti pe mana satanei sa scoata untul din noi. Refuz categoric sa cred ca noi suntem la cheremul lui si ca el ar avea vreun drept asupra noastra.

    Aprilie 5, 2009 la 2:12 am

  20. nici eu nu sunt de acord ca botezul cu foc inseamna suferinta. Ceva nu se potriveste, desi asa am auzit de cand ma stiu, asa cum ai spus si tu Filip, nu se poate ca Duhul Sfant sa aiba aceeasi lucrare ca si diavolul, cel care fura, distruge si nimiceste.

    Aprilie 5, 2009 la 2:29 pm

  21. Stefania

    Eu una nu stiam de aceasta teorie cum ca botezul cu foc ar fi echivalentul suferintei din aceasta viata si nici nu mi-a reiesit asa din Biblie.
    De altfel Domnul Isus nu a zis nimic din care sa reiasa ca oamenii trebuie sa sufere si ca asta este voia Domnului. Singurele suferinte pe care El le-a promis si de care a spus ca trebuie sa ne bucuram sunt acele prigoniri din cauza Numelui Lui.
    Nu am gasit nicaieri in Noul Testament cum ca oamenii ar trebui sa sufere nenorociri, boli sau saracie. Din contra Domnul Isus cat a umblat pe pamant le-a vindecat, a avut mila de suferinta oamenilor.
    Asa ca in lumina acestor lucruri nu vad cum ar putea cineva sa considere ca botezul cu foc inseamna suferinta. Poate se refera la suferinta interioara a omului care isi vede pacatosenia si vede starea lumii sau ceva de genul asta…
    Chiar ca m-ati facut curioasa cum s-a ajuns la o astfel de concluzie. O sa caut pe net poate gasesc undeva explicatiile.
    Eu am o Biblie de studiu cu explicatii si diverse articole scoasa de penticostali si nu am gasit nici o referire la o astfel de idee.

    Aprilie 5, 2009 la 4:00 pm

  22. V D Filip

    Stefania draga, nu cauta teoretic nici pe net nici in doctrina fiindca nu prea cred ca vei gasi aceasta conceptie. O poti gasi insa intre credinciosi in practica. Este inradacinata in minte adanc aceasta idee a suferintelor trupesti ca venind de la Dumnezeu sau reprezentand botezul cu foc. O consider o confuzie ce se mareste tot mai mult. Mi se pare foarte corect cum ai relatat despre sursa suferintelor si care este pozitia Lui Dumnezeu fata de acestea. Puteai sa dezvolti subiectul mai mult sperand ca le va fi de folos multor crestini ce vor citi.

    Aprilie 5, 2009 la 4:20 pm

  23. Stefania, iti multumesc ca ai sintetizat asa fain adevarul Bibliei despre acest subiect.
    Conceptia aceasta a bolii si suferintei ca venind de la Dumnezeu (botezul cu foc) este unul din motivele pentru care nu se mai intampla in biserici la noi ceea ce se intampla in Faptele Apostolilor. O minciuna a diavolului care este inghitita de un procent foarte mare de crestini, eu intalnesc la fiecare pas pocaiti care asa isi explica bolile si necazurile din viata. Dumnezeu vrea sa ii schimbe prin boala si de aia………Bineinteles ca daca pui cateva simple intrebari acestei teorii nu sta in picioare deloc, dar sunt convinsa ca mai mult de 60 la suta dintre pocaitii din Romania cred pacaleala asta a diavolului, si suporta cu stoicism fara nici un pic de revolta, boala si suferinta ca fiind o cale „minunata” prin care Dumnezeu ii educa si schimba.

    Aprilie 5, 2009 la 5:18 pm

  24. Stefania

    Va recomand citire cu mare atentie a 2 Cronici 14, 15 si 16 in care e relatata povestea imparatului Asa. Mi se pare extrem de relevanta pentru dicutia de aici.

    Aprilie 5, 2009 la 10:27 pm

  25. V D Filip

    Desi sunt trei capitole alese cu o inspiratie si intelepciune deosebita, vreau sa spun ca este un scurt si cuprinzator exemplu.

    Aprilie 6, 2009 la 3:23 pm

  26. tudor

    Iacov 5:10
    Fratii mei, luati ca pilda de suferinta si de rabdare pe prorocii care au vorbit in Numele Domnului.
    Domnul lucreaza cand intr-un fel cand intr-altul.

    Octombrie 12, 2009 la 7:12 pm

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s