ROSE

Cum am scapat de televizor

 

no_remoteDe doi ani nu ma mai uit la televizor, inca il am in camera ca obiect inofensiv acum, dar nu l-am deschis niciodata in acesti doi ani. In trecutul indepartat televizorul a fost unealta diavolului in viata mea prin care a vrut sa ma distruga spiritual si a reusit sa ma tarasca pana intr-un punct in care din fericire m-am trezit si am pus limite influentei acestuia asupra mintii mele, dar tot ma uitam la stiri cu tonele, la filme, documentare, sa nu mai vorbesc de evenimentele sportive. In toti acesti ani, o persoana s-a rugat pentru mine in aceasta directie, nebatandu-ma la cap sa renunt la televizor, dar stiu ca rugaciunile ei m-au ajutat sa scap de robia aceasta.

Adormeam in fiecare seara cu televizorul, il stingeam cand simteam ca trec in somn, mergea singur de multe ori chiar daca nu ma uitam la el. Nimic deosebit pentru multi dintre cei care veti citi aceste randuri, si voi faceti la fel, dar acum va pot spune diferenta. Inca nu imi vine sa cred ca abia acum 2 ani am pus punct prieteniei mele foarte stranse cu obiectul asta daunator sufletului si duhului, nu imi vine sa cred cate mii de ore am pierdut stand ca o leguma in fata lui, nu imi vine sa cred ca ani de zile am ucis vocea Duhului Sfant care probabil incerca sa imi spuna ca nu e bine, ca mai bine ar fi sa stau de vorba cu El, sau in partasie cu cineva, decat sa stiu presedintele fiecarei tari, sa stiu cati morti sunt in nu stiu ce cutremur, sa stiu toate clasamentele sportive, sa fiu la curent cu tot ce misca. Cand Dumnezeu a inceput sa ma cerceteze in privinta aceasta nu imi puteam imagina cum sa nu stiu toate aceste lucruri, o sa fiu o inapoiata, nu o sa mai stiu pe ce planeta traiesc.Cum sa nu mai stiu cine castiga campionatul in nu stiu ce tara, sa nu stiu cine e campion mondial, pur si simplu mi se parea de neconceput.

Procesul de lepadare de televizor a fost o lupta ca in filme, o lupta cu mine dusa pana la sange. Vocea Duhului Sfant era atat de clara cand ma indreptam spre telecomanda ca sa mai vegetez cateva ore in fata ecranului, imi spunea NU, INCHIDE-L !!. Si de multe ori nu L-am ascultat, m-am luptat cu El si nu L-am ascultat. Dar vocea aceea a devenit din ce in ce mai puternica simteam ca ma rupe pe dinlauntru si nu am mai putut sa o innabus. De cateva ori am ascultat, apoi iar nu am ascultat si uite asa m-am jucat o perioada.

Intr-o duminica insa am venit de la biserica, dupa masa m-am intins in pat si vroiam sa deschid televizorul, sa ma relaxez. Duhul Sfant mi-a spus : NU. Telecomanda era in alta camera si m-am dus dupa ea, tot drumul acela de cativa metri Duhul Sfant mi-a spus : Nu fa asta, NU, NU, NU. Am luat telecomanda am dus-o in camera la mine si am inceput sa argumentez : « Doamne, acuma sunt obosita, nu am chef nici sa ma rog, nici sa citesc din Biblie, nu pot face nimic, vreau doar sa ma relaxez ». Am tot insirat scuzele astea, am dat drumul la televizor dar pentru ca ma simteam asaltata de vocea Duhului Sfant, intr-o izbucnire de manie impotriva mea, am inchis brusc televizorul, am trantit telecomada de pat si imi venea sa urlu, m-am luptat teribil sa nu il mai deschid, am dus telecomanda departe de mine sa nu o mai vad. Am luat Biblia, am mers in curte si am inceput sa citesc, totul din mine striga, firea mea era in crize maxime, dar nu i-am dat ce a cerut ci exact contrariul. Citind m-am linistit si au urmat niste revelatii extraordinare asupra Cuvantului. In ziua aceea m-am dezlegat definitiv de televizor.

Mai demult cand auzeam ca unii nu au televizor ma gandeam ca oameni mai inapoiati ca acestia nu exista, acum mi-am schimbat parerea. Da, ei nu au o cultura atat de bogata ca a noastra, a celor crescuti cu televizorul dar au harul sa nu se fi intoxicat cu atatea mizerii pe care ni le ofera programele posturilor tv zi de zi. Atat de mult m-a schimbat Dumnezeu incat acum mi-e scarba sa ma mai uit la televizor, daca vrei sa ma termini, forteaza-ma sa ma uit la un film, cred ca ma urc pe pereti, nu le mai suport. O sa imi spui ca am trecut din extrema in extrema, dar pentru ca pot sa vad diferenta, nu mai vreau sa am de a face cu lumea micului ecran care intoxica duhul si sufletul omului. Incredibil dar pot sa traiesc foarte linistita fara sa fiu la curent cu toate stirile, fara sa mai am macar habar care e presedintele Cehiei de exemplu, sau care e primul ministru in nu stiu ce tara, pot trai linistita fara sa mai stiu care sunt clasamentele sportive.

Desi ma rugam si inainte, dupa ce am scapat de televizor, am inceput sa ma rog seara mult mai mult, sa petrec ore in sir cu Dumnezeu si sa descopar intimitatea cu El.

Stiu ca nu pare un lucru rau privitul la televizor, stiu ca cei care sunt impotriva televizorului au o imagine de oameni ingusti la minte, dar eu am trecut de partea lor, pentru ca pe mine televizorul era sa ma separe de Dumnezeu si am experimentat pe propria piele influenta diabolica a acestui obicei. Cred ca privitul la televizor prea mult ajunge intr-un final sa te tampeasca si mai grav poti deschide usi legiunilor de demoni de toate felurile care lucreaza prin majoritatea programelor.

Ii multumesc lui Dumnezeu pentru minunea aceasta din viata mea, pentru ca este o minunefaptul ca televizorul nu mai exista pentru mine.

10 responses

  1. Stefania

    Eu te inteleg rose si iti dau mare dreptate. De multe ori am simtit puterea raului atunci cand ma uitam la televizor. La inceput nu ma mai uitam la filme ci lasam televizorul doar pe Realitatea sau pe Discovery dar si acestea am observat ca pot face foarte rau sufletului.
    Si eu mi-am pus problema ca voi deveni o incuiata daca nu mai sunt la curent cu noutatile dar acum nici ca nu imi mai pasa atata timp cat in schimb primesc experienta apropierii de Domnul. Si ce daca vine cineva si-mi vorbeste de X si Y sau cine stie ce eveniment si eu nu stiu nimic despre asta? Atata timp cat Dumnezeu vrea sa imi vorbeasca prefer sa il ascult pe El.
    A propos de aceste duhuri rele ce ne pot ataca prin intermediul televizorului, in ultimul timp am simtit ca mai sunt lucruri care ne fac foarte rau si pe care nu le mai urmaresc: articolele sau filmuletele de care e plin Net-ul referitoare la Apocalipsa. Ceva este foarte rau in ele. Nu pot inca sa pun punctul pe i si sa spun ce anume este rau in ele dar simt ca nu trebuie sa mai am de a face cu ele. Poate ca si acestea contin informatii eronate sau poate ca ne pregatesc sa fim imuni la anumite evenimente pe care ar trebui sa le percepem intens cand vor aparea ca sa ne putem apara.

    Aprilie 9, 2009 la 6:45 pm

  2. maria

    eu sunt in situatia in care ai fost tu.stau ore intrgi in fata lui si stiu ca nui bine.roagate ptr mine.

    Aprilie 14, 2009 la 11:20 pm

  3. maria
    am sa ma rog pentru tine, dar te rog incearca si fa lucruri practice pentru a scapa de el, e greu, e foarte greu dar trebuie sa tragi de tine si sa te lupti cu tine. Viata fara televizor e mult mai fain decat cu el.
    Cand era la televizor o competitie sportiva pe care in mod normal nu o pierdeam, ca sa nu ma uit plecam de acasa, chair daca ma plimbam hai hui, plecam sa stau departe de televizor. Treptat am vazut progrese care au culminat cu ruperea mea totala fata de el, si sunt sigura ca daca o sa te gandesti si tu la o tactica de atac o sa invingi in lupta cu televizorul
    Fi binecuvantata din plin 🙂

    Aprilie 15, 2009 la 12:27 am

  4. fain intr-adevar post.ul!! desi nu mai am tele de aprox 2ani(sunt student) am un calc care mai ca imi manaca mai tot timpul.. si de ceva vreme am inceput sa ma uit la filme care pur si simplu ma fac sa imi pierd timpul..ma straduiesc sa scap de acest viciu.. sper sa fie cat mai curand.. poate chiar azi..!!

    Domnul cu tine!!

    Mai 31, 2009 la 1:32 pm

  5. valentina

    Domnul sa ne dea putere si sa ne scape de toate viciile care sunt in viata noastra,atat cele vazute cat si cele pe care nu le vedem ,dar ne atrag atentia de la jertfa Lui de la cruce.EL a murit sa ne curateasca de pacate,viciisau orice nu e dupa voia Lui.

    Octombrie 20, 2009 la 3:52 pm

  6. Dascau Otilia

    Multumesc lui D-zeu care a lucrat si lucreaza in viata mea printr-un frate prooroc care a reusit sa ma convinga prin Cuvantul Adevarului, si am scos definitiv televizorul din casa.

    Iulie 21, 2010 la 8:55 pm

  7. Otilia,
    ma bucur pentru tine. In trecut as fi crezut ca este un gest exagerat, dar dupa ce am vazut cat de mult m-a afectat pe mine spiritual televizorul, cred ca locul lui e afara din casele noastre

    Iulie 21, 2010 la 10:49 pm

  8. despre tv

    http://www.despre-televizor.blogspot.com

    Ianuarie 11, 2012 la 8:50 pm

  9. Ai castigat (poate) o batalie. Lupta va continua in alte domenii. Din fericire stim cine va castiga. El ne-a spus!

    Ianuarie 11, 2012 la 9:36 pm

  10. Florin

    De un an de zile am renuntat sa ma uit la televizor slava Domnului ca mi a dat putere,progresul spiritual este evident e adevarat mergi a doua zi la serviciu si nu mai ai asa multe povesti cu colegii pentru ca nu esti la curent cu stirile nu mai sti ce au facut actorii de laholiwood dar ai timp mai mult de povestit cu DOmnul vietii si in prezenta lui e cel mai minunat.FIti binecuvantati

    Mai 6, 2013 la 12:37 am

Lasă un răspuns

