ROSE

Vocea Duhului Sfant (2)

my-sheep-hear-my-voice

Prima parte AICI

Ascultarea este mai presus de orice, El stie din ce suntem facuti, stie de ce suntem in stare, de aceea a trimis un ajutor, un calauzitor care sa fie cu noi tot timpul si sa ne ghideze, pe Duhul Sfant. Si tu Il poti auzi, daca vrei asta si daca platesti pretul de a petrece timp cu El, de a sta in partasie cu El, si tie iti va vorbi, probabil ca iti vorbeste dar esti prea ocupat de propria persoana si nu ti-ai facut timp sa Il asculti, sau ai innabusit vocea Lui asa cum am facut si eu de atatea ori.

O experienta recenta, chair saptamana trecuta m-a facut praf, nu o sa o uit toata viata. Am primit de la o prietena niste bani ca sa cumpar cadouri la saraci, am mers, am cumparat produsele si trebuia sa ma duc sa le dau, doar ca nu aveam o tinta precisa pentru doua dintre ele. Am hoinarit prin oras cu masina, asteptand calauzire si am auzit in minte cuvantul « tigani ». Ok, am zis, ma duc in zona unde locuiesc tiganii, m-am plimbat pe strazi, ei se uitau la mine, eu ma uitam la ei, sperand sa aud vreun indiciu din partea Domnului, si dupa ce am terminat de parcurs strazile cu pricina, imi dau seama ca m-am plimbat aiurea ca nu primisem nici un imbold, asa ca m-am indreptat spre oras si cand sa ajung in centru pe trotuar vad 3 tigani si imi zic in minte « la astia nu le dau nici sa stea in cap », am trecut pe langa ei si vocea aceea mi-a spus : « Sunt copiii Mei ». Am trecut pe langa ei, luptandu-ma cu mine sa opresc dar nu am oprit pana ce din nou vocea aceea mi-a spus : « Sunt copiii Mei ». Am oprit masina, i-am asteptat sa ma ajunga din urma, le-am aratat ce aveam in portbagaj pentru ei si am vazut o reactie de bucurie care ar putea fi pusa in manualele de « cum sa te bucuri ». Pe cat au fost de nespalati pe dinafara pe atat au fost de dulci in manifestarea bucuriei. Vorbindu-le despre Dumnezeu am aflat ca erau pocaiti. Dumnezeu m-a avertizat ca erau copiii Lui. Poate tu nu esti impresionat de povestea asta, dar pe mine m-a marcat foarte mult.

Ideea ca Dumnezeu le vorbeste doar celor care au dar de proorocie, este o alta minciuna bine impamantenita in bisericile care accepta manifestarea darurilor Duhului Sfant. Dumnezeu vorbeste prin Duhul Sau fiecarui copil al Lui, fiecare dintre noi putem avea parte de acea calauzire in tot adevarul daca bineinteles Ii si permitem Duhului Sfant sa faca aceasta, daca renuntam la calauzirea noastra si acceptam calauzirea Lui ; Da, Dumnezeu vorbeste prin prooroci intr-un mod minunat, dar nu ai nevoie sa suni sau sa mergi la prooroc pentru fiecare problema, Duhul Sfant e acolo, petrece timp cu El si asculta-L, are sa iti trasmita adevarul in care trebuie sa umbli. Invata sa Ii discerni vocea, vei fi uimit ca nu ai bagat in seama faptul ca Dumnezeu ti-a vorbit de atatea ori prin vocea blanda a Duhului Sfant.

9 responses

  1. Doc-mana

    „Ideea ca Dumnezeu le vorbeste doar celor care au dar de proorocie, este o alta minciuna bine impamantenita in bisericile care accepta manifestarea darurilor Duhului Sfant.”

    Nu exista aceasta minciuna in bisericile de acest gen. Asa ai inteles tu, probabil.

    Februarie 27, 2010 la 1:28 am

  2. Doc – mana
    Asa am inteles din discutiile cu unii din jurul meu, care nu stiau ca Dumnezeu le paote vorbi si lor, nimeni nu le-a spus la biserica cum ca asa ceva este posibil. Daca nu as fi intalnit cazurile astea nu as fi vorbit asa aiurea.

    Februarie 27, 2010 la 1:37 am

  3. Doc-mana

    Asa au putut ei deduce. Dumnezeu vorbeste cand intr-un fel, cand intr-altul.

    Februarie 27, 2010 la 1:43 am

    • Da, probabil ca asa au dedus, dar din pacate in multe cazuri nimeni nu face nimic ca sa le arate ca nu doar proorocul e cel care aude vocea lui Dumnezeu ci asta tre sa fie o practica de fiecare zi a fiecarui crestin

      Februarie 27, 2010 la 3:45 pm

  4. Doc-mana

    PS Am citit cateva din experientele tale. Sunt frumoase si de dorit.

    Februarie 27, 2010 la 1:44 am

  5. E un fel de gand? sau cum auzi vocea?

    Noiembrie 9, 2012 la 5:19 am

    • VDFilip

      Marturia unui fost lucrator din Securitate

      Noiembrie 16, 2012 la 2:26 am

  6. Un fel de impresie pe care o ai foarte puternic, poti sa ii zici si gand, dar are o nuanta anume, De fapt sunt mai multe feluri prin care Duhul iti poate vorbi, ramane sa descoperi care e modul prin care iti vb tie personal, sau modurile. Poti auzi o voce clara, care desi nu e audibila, e ca si cum ai auzi pe cineva vorbindu-ti, sau de cele mai multe ori o sa auzi acea voce launtrica, un gand, o senzatie, o impresie, anumite cuvinte care tasnesc din interiorul tau, un Da puternic, sau Nu la fel de puternic, cand o sa pui intrebari cu privire la deciziile pe care trebuie sa le iei, o liniste sau neliniste. Daca o sa fi atent la chestiile astea o sa vezi ca Duhul Sfant iti vorbeste, daca esti nascut din nou.

    Noiembrie 9, 2012 la 5:03 pm

  7. violeta

    uite inca un ex. cand Dumnezeu,prin Duhul Sfant mi-a vorbit;Stateam zilele trecute si ma gandeam(dupa ce am ascultata o predica ),de ce oare in adunarile nostre nu se aude de minunile .de vindecarile din zilele apostolilor,cand ridicau ologii si vindecau boli incurabile cu o singura porunca:”In Numele lui Isus Hristos din Nazaret,scoala-te si umbla!”.fapt.apos.3:6; nu am vazut sa faca rugaciuni lungi inainte si sa verse si sa implore pe Domnul sa faca acea vindecare(cum se intampla azi in biserci).si multe alte exemple asemanatoare sunt date in scriptura.
    Si ma intrebam in inima mea,de ce Doamne nu mai vad azi astfel de lucrari?apoi…a venit lumina in mintea mea.Domnul mi-a vorbit,laudat sa fie El! „Fiindca „credinciosii” nu sunt transformati la nivelul mintii,ei nu isi cunosc adevarat identitate,nu sunt siguri si nu constientizeaza puterea care a fost pusa in ei:Luca 10:19, 1Ioan 4:4, Galateni 2:20, in biblie se spune ca pana si umbra lui Pavel tamaduia bolnavii,fiindca el stia cine este,stia ca este fiul lui Dumnezeul cel Atotputernic,si plinatatea Domnului era in Pavel,(bineinteles ca nu toti au daruri..dar ar fi trebuit sa fie si azi oameni care calca in toate lucrurile pe urmele lui Pavel,ca tot predica si da invataturi din epistolele lui.)
    Si asta a fost raspunsul Domnului,la intrebarea mea,identitatea bine cunoscuta si plinatatea Duhului Sfant.si cum le putem avea?smerenie,ascultare deplina de Domnul,post si rugaciune…Domnul sa ne ajute.Amin.

    Aprilie 16, 2013 la 12:06 pm

Lasă un răspuns

