ROSE

Heidi Baker – Ruth Fazal – inchinare

6 responses

  1. daniel

    De ce mi se pare ca zice la inceput ca : „Jesus is hungry for our worship” ??? Oare chiar asa sa fie? Sa fie Isus flamand dupa inchinarea noastra?? Stiam ca zeii din antichitate erau flamanzi dupa inchinare, doreau adorare si toate cele. Mi se pare ca e destul de fals sa spui ca Isus e flamand dupa inchinarea noastra..Parerea mea🙂

    Mai 31, 2009 la 12:17 pm

  2. daniel
    daca zice asa, e foarte bine. Biblia e plina de la un capat la altul cu indemnul sa Il laudam pe Domnul.Oare de ce insista Biblia pe tema asta atat de mult, daca Dumnezeu nu ar fi flamand dupa inchinarea si lauda noastra. Apoi de ce atunci cand iubesti din toata inima iti doresti cu disperare sa ai partasie cu persoana respectiva si sa petreci timp cu ea, sa existe o reciprocitate. Daca El ne iubeste atat de mult, cu o dragoste perfecta, cu siguranta ca isi doreste sa Il iubim cu aceeasi masura si pentru ca El e Dumnezeu, se bucura de inchinarea noastra. Daca nu ar fi flamand dupa asa ceva, atunci Biblia nu ne-ar indemna de atatea ori sa ne inchinam Lui si sa Il laudam.
    Poate parea un pic exagerat spus ca El e flamand dupa inchinarea noastra dar cred ca e adevarat. E o exprimare mai deosebita, la fel de bine am putea spune ca El isi doreste foarte mult inchinarea noastra, e acelasi lucru, spus cu alte cuvinte.
    Fi binecuvantat

    Mai 31, 2009 la 12:43 pm

  3. daniel

    am€inteles€ce€ai€vrut€sa€spui€si€stiu€ca€Dumnezeu€asteapta€de€la€noi€lucrul€acesta€si€se€bucura€cand€primeste€de€la€copiii€Sai€inchinare.€Nu€cunosc€persoana€in€cauza€si€nu€vreau€sa€spun€ceva€ce€poate€nu€e€adevarat.€M.am€ocupat€de€inchinare€in€biserica€de€acasa€si€acum€ca€si€student€continui€sa€fac€lucrul€acesta€si€de€aceea€consider€ca€poate€fi€’periculos’€in€astfel€de€momente€sa€spui€astfel€de€lucruri.€Inchinarea€trebuie€sa€arate€dependenta€noastra€de€El€si€cu€astfel€de€lucruri€spuse€putem€ajunge€sa€credem€ca€avem€credit€pt€faptul€ca€ne€inchinam..ca€poate€meritam€si€Isus€din€cauza€aceasta€e€flamand..ne€asteapta€pe€noi!!€Nu€stiu€daca€am€fost€prea€coerent..€Fain€blog!!€Domnul€cu€tine!!

    Mai 31, 2009 la 12:55 pm

  4. Domnul sa te binecuvinteze,Daniel 🙂

    Mai 31, 2009 la 12:57 pm

  5. daniel

    Scuze de com de mai sus, l-am trimis de pe tel..Ce vreau sa spun e ca in astfel de momente poate fi periculos sa spui acest lucru..poti ajunge sa crezi ca Isus asteapta acolo sa vii tu..daca nu vii poate va ramane flamand..!!

    Domnul cu tine, o zi faina!!

    Mai 31, 2009 la 1:02 pm

  6. Isus asteapta inchinarea mea, doreste ca eu sa ma duc in prezenta Lui si sa Ii inalt laude si sa ma inchin Lui. dar Isus nu ramane niciodata flamand. daca nu ma inchin eu Lui, oricum o fac altii, si chiar dak nici un om nu I s’ar mai inchina, ingerii o fac neincetat.. dak eu nu ma inchin Lui, nu El are de pierdut ci eu.. Isus imi vrea binele si de’aia vrea ca eu sa ma duc sa stau in prezenta Lui, k sa toarne din El in mine, si sa ma umple de El, pentru ca eu sa nu ma las doborata de griji si mai stiu eu ce, ci sa stau tare prin El in orice situatie, si El sa vbesca prin mine altora, sa isi arate dragostea prin mine si prin tine.. vrea sa ne binecuvinteze, de’aia vrea sa stam in inchinare inaintea Lui..

    Mai 31, 2009 la 7:47 pm

Lasă un răspuns

