ROSE

CE PAZIM?

vernisaj-003Recent am ajuns la concluzia ca cel putin in zona de vest a tarii nu ar mai trebui sa existe nici un sarac care sa duca lipsa de lucrurile de baza pentru existenta de zi cu zi. De ce ? Pentru simplul motiv ca exista un numar mare de pocaiti foarte bogati. Teoretic nimeni nu ar trebui sa duca lipsa cel putin de mancarea de zi cu zi. Realitatea arata altfel. Fiecare biserica ar trebui sa aiba o cantina unde cei lipsiti si cu greutati sa poata manca. Fiecare biserica ar trebui sa aiba o lista cu saracii orasului, satului, sau zonei in care se afla, saraci pocaiti sau nepocaiti. Ce alt mod de evanghelizare poti gasi mai bun decat sa ai grija de ei din toate punctele de vedere, atat material cat si spiritual.

La cat de bogati sunt unii pocaiti din vestul tarii si nu numai, nici un batran nu ar mai trebui sa isi duca chinul zilnic al procurarii unei paini si a ceva de mancare. Realitatea insa contrazice teoria, exista suficienti batrani, oameni desconsiderati de societate, de oamenii din jur care se tarasc de pe o zi pe alta, care stau acolo inchisi in spatiul lor plin de mizerie si lipsuri. Am o intrebare : CE PAZIM ? Oamenii acestia o sa mearga in iad pentru ca noi ne-am lipit fundurile de scaunele scumpe din biserica si nu avem nici cea mai mica intentie de a pleca la cei pe care se darama casele, la cei care traiesc dintr-o pensie de un milion, la cei priviti cu dispret din cauza saraciei lucii in care se zbat. Si nu vorbesc despre actiuni izolate, de pasti si craciun, vorbesc despre un stil de viata.

Dar, stiu ca inimile oamenilor s-au atrofiat, egoismul este principiul dupa care functioneaza majoritatea, durerea in cot generalizata. Am trecut de la senzatia de nervi si durere la cea de greata cand vad ca nepasarea conduce cultele, denominatiunile, si chiar inimile celor mai multi pastori si lideri, nepasare bineinteles vopsita pe dinafara cu intentii bune

Pastorilor ce paziti ??????? Cu ce va mai umpleti timpul ? Nu cred ca aveti nevoie o saptamana sa va pregatiti predica de duminica, probabil ca nu aveti nevoie de 6 zile pentru studiu, de dimineata pana seara. Sincer, oare cu ce va ocupati, ca nu aveti timp de exact chemarea pe care ne-a facut-o Isus fiecaruia, in mod special voua. Degeaba faceti evanghelizari, oamenii vor vedea ca nu va pasa, nu ii puteti pacali.

Oare ce pazim noi pocaitii ? Cum putem dormi linistiti cand in biserica cu noi sunt vaduve, orfani, saraci, batrani care se tarasc si material si sufleteste ? Nu serios, care e faza, ca eu nu inteleg … Cum poti dormi linistit cand langa tine, in cartier cu tine , pe strada ta, printre cunostintele tale, in biserica ta, sunt oameni despre care stii ca au nevoie de ajutor si tu stai ca blegul si nu intinzi o mana de ajutor ?  Pentru ce traiesti ? Sincer, pentru ce traiesti ? Ce stil de pocainta e asta ? Unde ai gasit reteta asta de pocainta plina cu nepasare si egoism ? Undeeeeeeeee ?

Sunt sigura ca o singura persoana intr-un sat, sau care sa se ocupe de mai multe sate, chiar un singur om intr-un oras poate schimba lucrurile. Daca iti pui inima si cauti pe cei cazuti la  pamant sa ii ridici, vei ramane surprins de rezultat. Eu zic sa nu mai asteptam ca pastorii sa faca demersuri pentru actiuni umanitare insotite si de asistenta spirituala, ce ar fi sa trecem la treaba. In ultima vreme am facut niste calcule si ma minunez cat de usor poti sa schimbi destinul unor oameni parasiti si uitati de lume, si cat de mult poti face cu un efort nu prea mare.

Sfat practic : Fa-ti un inventar al vecinilor, a celor din jurul tau, a cunostintelor, a zonei in care locuiesti, gaseste-i pe cei mai saraci, desconsiderati, si incepe lucrarea la care Isus ne-a chemat, de a iubi cu fapta si cu adevarul. Nu ai bani sa le cumperi alimente, nu conteaza. Cere-i lui Dumnezeu sa iti trimita bani, intereseaza-te in stanga si dreapta, cauta sponsori, bate la usi, si sunt sigura ca Dumnezeu iti va deschide usile potrivite pentru ca faci lucrarea Lui. Du-te, nu mai sta in pozitia blegului care nu schimba si nu a schimbat niciodata nimic, ci schimba atmosfera din jurul tau. Daca Duhul Sfant e partenerul tau, o sa fi uimit de rezultate, nu te duce singur, cheama-L  pe Duhul Sfant cu tine.

Celor care nu aveti chef de asa ceva, Isus are un mesaj pentru voi in Matei 25 :31-46

DUCEŢI-VĂ DE LA MINE, BLESTEMAŢILOR ÎN FOCUL CEL VECINIC CARE A FOST PREGĂTIT DIAVOLULUI ŞI ÎNGERILOR LUI!

CĂCI AM FOST FLĂMÂND ŞI NU MI-AŢI DAT SĂ MĂNÂNC, MI-A FOST SETE ŞI NU MI-AŢI DAT SĂ BEAU, AM FOST STRĂIN ŞI NU M-AŢI PRIMIT, AM FOST GOL ŞI NU M-AŢI ÎMBRĂCAT, AM FOST BOLNAV ŞI ÎN TEMNIŢĂ ŞI N-AŢI VENIT PE LA MINE!!

2 responses

  1. uceniculluihristos

    Ce-mi place cum lucreaza Domnul. Am intrat pe net cu gandul sa scriu despre un subiect care ma framanta de ceva timp si am scris cu totul altceva. Apoi am intrat pe blog-ul tau ca sa vad ce ai mai scris si am gasit acest articol. Se pare ca am primit acelasi gand si culmea, articolele au fost scrise in acelasi timp…🙂
    http://uceniculluihristos.wordpress.com/2009/05/14/zeciuiala-si-faptele-bune/

    Mai 14, 2009 la 3:22 pm

  2. Am fost pe aceeasi lungime de unda, unda Duhului Sfant🙂

    Mai 14, 2009 la 7:20 pm

Lasă un răspuns

