ROSE

ATACURILE DEMONICE (2)

3544351-060510-52471144Unui atac in mod logic i se raspunde cu un atac. Daca cineva te ataca, ca sa scapi sau ca sa invingi trebuie sa te ridici din locul in care esti si sa incepi si tu sa dai pumni si picioare pe unde apuci. Daca vei sta ca un bleg si te vei vaita de loviturile celuilalt nu vei ajunge decat sa incasezi cat incape. Reactia ta va determina cum arata lucrurile la final, daca il lasi pe adversar sa dea si nu ripostezi, vei primi o bataie zdravana, poate chiar vei fi omorat. Dar daca te ridici si treci la atac altfel vor sta lucrurile

Daca stii cine esti in Hristos, si ar trebui sa stii, atunci ridicandu-te la atac ai asigurata victoria.

Efeseni 6:13. De aceea, luati toata armatura lui Dumnezeu, ca sa va puteti impotrivi in ziua cea rea, si sa ramaneti in picioare, dupa ce veti fi biruit totul. 14. Stati gata dar, avand mijlocul incins cu adevarul, imbracati cu platosa neprihanirii, 15. avand picioarele incaltate cu ravna Evangheliei pacii. 16. Pe deasupra tuturor acestora, luati scutul credintei, cu care veti putea stinge toate sagetile arzatoare ale celui rau. 17. Luati si coiful mantuirii si sabia Duhului, care este Cuvantul lui Dumnezeu.

2 Corinteni 10 : 4. Caci armele cu cari ne luptam noi, nu sunt supuse firii pamantesti, ci sunt puternice, intarite de Dumnezeu ca sa surpe intariturile.

Daca stii care sunt armele tale, si ar trebui sa stii, inamicul nu are nici o sansa de castig. Daca te vei imbraca cu armatura din Efeseni, si vei trece la atac il vei face praf si pulbere in 100% din situatii pentru ca Cel ce este in tine este mai tare decat cel ce este in lume. Esti condamnat la biruinta, doar trebuie sa te ridici, sa te scuturi de lene si vaicareala si sa sari la gatul adversarului. Batalia va avea un singur invingator daca stii cine esti si care sunt armele pe care le poti folosi. Daca stii ca nu Dumnezeu este cel care te chinuie, daca stii ca diavolul e sursa tulburarilor din viata ta si ar trebui sa stii asta, nu trebuie decat sa te antrenezi, sa te deprinzi cu lupta aceasta pana cand iti va intra in instinct sa te impotrivesti imparatiei intunerecului

Ioan 10:10. Hotul (diavolul) nu vine decat sa fure, sa junghie si sa prapadeasca. Eu am venit ca oile sa aiba viata, si s’o aiba din belsug.

Isaia 54:15. Daca se urzesc uneltiri, nu vin dela Mine; oricine se va uni impotriva ta va cadea supt puterea ta.17. Orice arma faurita impotriva ta va fi fara putere; si pe orice limba care se va ridica la judecata impotriva ta, o vei osandi.

Cam tot ce am scris pe acest blog am scris din proprie experienta si nici acest articol nu face exceptie. Mai demult faceam o greseala, multa vreme am persistat in prostia de a astepta sa fiu atacata si atunci nu stiam pe unde sa fug, nu stiam cum sa reactionez, eram luata prin surprindere si aveam nevoie urgenta de sprijin in rugaciune, de ajutorul altcuiva, nu stiam sa ma descurc singura cu ce am si cu ce sunt in Hristos. Ulterior, am invatat ca nu trebuie sa mai astept sa fiu atacata, Duhul Sfant ma avertizeaza atunci cand urmeaza un atac si eu pot sa fac primul pas.

Nu trebuie sa stau si sa astept ca diavolul sa inceapa sa isi trimita demonii in diverse moduri si sa imi complice viata, odata ce stiu in duhul meu ca urmeaza ceva, trec la atac si ii spun diavolului ceva de genul. Nu ai nici un drept asupra mea, in Numele lui Isus vin impotriva ta si te calc in picioare, nici un drept nu ai asupra vietii mele, iti anulez orice intentie de a ma ataca, orice atac al tau este sortit esecului. Aplic sangele lui Isus asupra mea si declar ca Cel ce e in mine e mai tare decat cel ce e in lume.

One response

  1. Pingback: Atacurile demonice (arhiva) « Roseinthedesert’s Weblog

Lasă un răspuns

