ROSE

ATACURILE DEMONICE (3)

 

bible-devilAu fost destule cazuri in care dupa o anumita actiune care a implicat lupta spirituala, dupa anumite situatii de ajutorare a oamenilor spiritual si nu numai, sa simt cum de departe diavolul e turbat si urmeaza sa imi dea un atac, am simtit clar asta, si atunci nu am mai asteptat sa vina sa ma atace ci l-am atacat eu, am facut eu primul pas. Concret, m-am razboit, i-am spus clar ca nu poate sa imi faca nimic, ca eu sunt a lui Hristos, i-am spus care sunt drepturile mele ca si copil a lui Dumnezeu si de multe ori m-am trezit strigand ca un razboinic, nu ma intereseaza daca cineva ma crede nebuna la faza asta, dar in razboi nu stai cu mainile in san, acolo lenea si monotonia nu isi au locul.

Diavolul este destul de nerusinat sa te atace, nu va ezita nici o clipa sa faca asta, asa ca daca vrei sa scapi de efectul atacurilor lui, fa tu primul pas, daca vei fi atent vei putea discerne in duhul tau ca ceva se intampla, ca un atac este pus la cale si vei putea fi pe faza. Daca esti implicat cat de cat in slujire cu siguranta ca o sa ai parte de atacuri ale diavolului, violente sau mai putin violente, depinde de cat de violent esti si tu pe plan spiritual, de cat de radical si inversunat esti sa cuceresti noi teritorii luate de vrajmas.

Diavolul se va folosi de oamenii din jurul tau sa iti incurce viata cum se poate mai rau, iti va trimite oameni in jur care se lasa calauziti de el si va incerca sa te tulbure, sa iti creeze disconfort. Degeaba te lupti cu ei, cu isteriile lor, cu apucaturile lor, nu vei ajunge la nici un rezultat, ba mai mult o sa agravezi situatia, schimba tactica, lupta-te impotriva demonilor care ii conduc pe acei oameni si iti garantez ca o sa vezi schimbari care te vor soca. Am vazut asta in viata mea de cateva ori, am ramas blocata de rezultat dupa ce am venit cu violenta impotriva domniilor si stapanirilor care prin intermediul oamenilor au vrut sa ma tulbure si sa ma faca sa clachez.

Orice argument a fost inutil, orice incercare rationala de a ma justifica, de a explica nu au avut nici un rost, dar cand am spus clar si raspicat, demonilor respectivi ca nu au dreptul sa ma tulbure, ca nu le permit sa ma mai atace prin oamenii respectivi, ca ii calc in picioare, ca ii tai in bucati, am chemat sangele lui Isus impotriva lor si m-am declarat biruitoare in Isus, lucrurile s-au schimbat. Mi-aduc aminte de o situatie care s-a schimbat de la minut la minut, si imi pare rau ca nu mi-am exercitat autoritatea pe care o am in Hristos mai repede, am facut-o doar cand toate argumentele posibile au esuat si simteam ca ori se intampla ceva ori ma lasa nervii..

Daca esti atacat de diavol intr-un mod evident, nu mai sta pe ganduri, sari si bate-l mar, altfel el nu se va oprii de buna voie. Dusmanul trebuie sa stie cine esti tu in Hristos, de fapt trebuie sa stie ca tu stii cine esti in Hristos, care sunt armele tale.

Noi asteptam ca Dumnezeu sa faca ceea ce de fapt trebuie sa facem  noi. Biblia ne spune clar ca noi trebuie sa ne impotrivim diavolului, Biblia ne spune ca noi trebuie sa luptam impotriva domniilor si stapanirilor si totodata ne garanteaza ca biruinta ne apartine, ca armele care duc la biruinta sunt in posesia noastra.

Ca si urmasi ai lui Hristos trebuie sa invatam sa ne luptam ca si El. Ispitirea lui Isus in pustie e un exemplu clar, tactica prin care El l-a biruit pe diavol a fost cea a proclamarii Cuvantului lui Dumnezeu. Isus stia cine este, stia care e voia Tatalui, stia ce spune Cuvantul lui Dumnezeu si a contraatacat prin Cuvant. A venit impotriva iadului, declarand cu putere adevarul Cuvantului : STA SCRIS

11 responses

  1. Rose, tu rezisti atacurilor, dar cei dragi tie?
    El iti ataca membrii familiei, si, poate, ei nu sunt asa de tari sa reziste asalturilor…

    Mai 24, 2009 la 6:51 am

  2. disa
    da, am observat ca una din tacticile diavolului este de a ataca familia celui care vrea sa traiasca asa cum spune Biblia. Dar si aici rugaciunea si razboiul spiritual rezolva problema, la fel cum venim cu autoritate impotriva domniilor si stapanirilor in ce ne priveste pe noi, la fel putem venii impotriva lor in ce priveste familliile noastre.
    Dumnezeu ne-a dat toate rezolvarile, nu e nimic care sa fie prea greu pentru El, nu e nimic de temut daca stam sub ocrotirea Celui Prea Inalt, trebuie doar sa invatam cum sa luptam, cum sa folosim drepturile si autoritatea care ne este data prin Isus. Diavolul e inferior noua, si desi cauta sa inghita si sa distruga pe cine apuca, daca veghem si exercitam autoritatea spirituala pe care o avem atat in ce ne priveste cat si in ce ii priveste pe cei dragi, nu avem de ce ne teme.

    Mai 24, 2009 la 1:59 pm

  3. Sfatul meu e sa nu va razboiti cu diavolii si nu va mandriti in fata lor cu faptul ca ii puteti invinge,caci fara D-zeu diavolul ar face din noi niste carpe.Doar D-zeu il invinge pe diavol prin noi.Noi nu avem puterea de a ne lupta cu el fara puterea lui D-zeu,deci noi trebuie sa ne aratam umili Lui si sa ii multumim pentru ajutor.Atunci cand noi ne aratam mai puternici diavolului e ca si cum i-am declara razboi si ne complicam vietile aiurea.

    Noiembrie 7, 2009 la 5:39 pm

  4. Mesajul este super, si eu care de 10 ani sunt departe de tara, n-as fi crezut ca ar mai fi vreun roman, care sa practice lupta spirituala. Sunt incantat si dau slava lui D-zeu, pentru fiecare dintre voi, oricati ati fi. N-am citit decat partea aceasta a3-a , daca bine am inteles ar mai fi si alte 2 mesaje anterioare. Oricum eu ma pregatesc ,in inma mea, sa ma intorc in romania ,pentru a deschide o biserica , axata exact pe acest aspect : fiecare credincios, nascut din ” samanta lui D-dzeu” are tot dreptul de a practica ” domnia cu Cristos ” Rom. 5:17 in viata aceasta. Temelia acestei vieti de victorie se afla in Apoc. 12:11 …1) Sangele Mielului si 2) Cuvantul marturisirii. Spalarea necontenit, in sange este indispensabil pentru a nu prezenta fisuri spirituale, pe unde sa fim atacati, iar Cuvantul este SABIA DUHULUI , rostit fara teama si cu putere (autoritate). Autoritatea nu depinde de cat de tare strig ci de ungere. Ungerea creste ,cu cat mai mult il lauzi pe D-zeu, neancetat, : pe strada, in autobuz, la volan , mancand, la cumparaturi etc. pana devine ceva asa de dorit ca nici n-ai mai putea altfel. atunci si simti ca esti asa de puternic, ca esti constient ca incepi sa domini indoiala , asupra oricarei cereri, sau probleme stiind cai esti posesorul lucrului cerut. De asta , demonilor le este foarte teama, ca oamenii sa nu „revina” la aceasta stare de la care ,din vechime am fost indepartati, prin parintii nostrii. Am fost orbiti, devastati si ravasiti, dar Cuvantul „fagaduintei” , te poate reface sa-ti redobandesti starea divina , la care este chemat practic , fiecare copil al lui D-zeu. D-l sa va poarte din victorie in victorie , in fiecare zi .

    Noiembrie 22, 2009 la 4:17 am

  5. lupta spirituala o practica din ce in ce mai multi tineri, dezamagiti de multimea tentatiilor false si lipsa oricarui succes in viata lor ; cauta cu darzenie cauzele raului vietii si fiind „arsi” de atetea tepe, se intorc cu inverusnare spre Cuvantul Adevarului, si implicit dau de lupta cu vrajmasii zilnici, pe care pe masura ce-i cunosc, raman uimiti – cat de bine au organizat esecurile lor din viata de dinainte…pe scurt cat mai multi tineri, cauta un ragaz, cauta oxigen, pur si simplu vor sa traiasca vor sa se elibetreze de atata rau…am descoperit Razboiul Nevazut la 24 ANI. m-am indrepatat dar razboiul; este inca deseori inversunat. Multumesc pt.articol, sper sa fie cat mai multe !!!

    Februarie 6, 2010 la 11:13 pm

  6. andi,
    Intr-adevar exista un razboi teribil invizibil, razboi de care multa lume nu e constienta, dar slava Domnului ca ne-a aratat cum stau lucrurile si stim ca prin El avem puterea de a birui orice atac, suntem mai mult decat biruitori in Isus.
    Fi binecuvantat

    Februarie 7, 2010 la 1:50 am

  7. VDFilip

    ce comenturi interesante! unul mai plin de continut decat celalat. comenturi tari, ce sa spun. fiecare si le-a expus dintr-un interes si o gandire profunda de parca au fost extrase din acelasi proiect. tare de tot si comentul lui baruch.

    Februarie 7, 2010 la 1:08 pm

  8. infomesaj.ro

    ok oameni buni, de ce nu chemati in situatiile astea Numele Domnului Isus Hristos ?
    just wondering🙂

    Aprilie 27, 2010 la 6:40 pm

  9. madalina

    am fost in Israel in pelerinaj, am aflat acolo cine sunt, am plans pe piatra Sfantului Mormant pana m-au dat afara calugarii rusi de-acolo.Am venit altcineva.
    M-am intors acasa si nu stiu ce mi se intampla.Ma apuca uneori o groaza instantanee si inexplicabila si am certitudinea in clipele alea ca nu sunt singura.Ca m-am uitat prea mult la intuneric si a inceput si el sa se uite la mine.Am vise urate, in care nu ma pot misca, am toate membrele imobilizate si limba dureros de incordata.
    Ma chinuie ceva si nu stiu daca e o boala la cap sau …
    Va rog, cei care ….daca existati….cei care ati trecut prin asta, spuneti-mi daca ati simtit pe langa senzatia unei prezente care numai sa va aduca flori nu vrea, si dureri, sentimentul de neputinta, senzatia de imobilizare.
    Ma pot duce la preot sa-i spun ca exista un demon care vine si-mi terorizeaza visele, ma tine sa nu ma pot misca si ma urmareste pas cu pas, fara sa ma trimita la psihiatru?Nu sunt nebuna.Bineinteles, nebunii nu stiu ca sunt nebuni.

    August 3, 2010 la 11:15 pm

  10. madalina,
    Imi pare rau ca treci prin asa ceva, ceea ce ti se intampla tie e ceva mai frecvent decat isi imagineaza unii, doar ca putini au curajul sa marturiseasca prin ce trec tocmai de frica de a nu fi considerati nebuni.

    Stiu ca rezolvarea pentru problema pe care o ai tu e Isus, El e cel care aduce eliberare si vindecare acolo unde este nevoie, atunci cand e chemat in ajutor. Oamenii te pot ajuta in masura in care sunt imputerniciti de Dumnezeu pentru a se ruga in directia acesta, dar sunt sigura ca poti scapa de problemele astea vorbind singura cu Isus, cerandu-I sa ia controlul vietii tale, si sa te elibereze de aceste atacuri ale celui rau, pentru ca ceea ce ti se intampla tie sunt atacuri ale celui rau. Cu siguranta ca nu esti nebuna, nici nu ai nevoie de psihiatru, ai nevoie de Isus, care e singurul raspuns la problemele pe care le-ai scris mai sus.

    Daca vrei putem discuta mai pe larg despre problema asta pe email, poti sa imi scri la adresa desprecarte@yahoo.com

    Fi binecuvantata din plin cu multa pace si liniste de la Isus

    August 4, 2010 la 12:33 am

  11. IN PRIMUL RAND DOMNUL SA VA BINECUVANTEZE IUBITI FRATI CRESTIN SPUN CA DOMNUL SA VA BINE CUVANTEZE IN VECI AMIN

    UNEORI DIAVOLUL ISI EACE PREZENTA ATUNCI CAND NU PUI SUELET LA RUGACIUNE SI TE GANDESTI IN ALTA PARTE SI NU LA ISUS HRISTOS ATUNCI ITI APAR ISPITE IN FATA DAR ROAGATE DIN INIMA SI LUCRUL ACESTA NU SE VA INTAMPLA AMIN

    Februarie 4, 2011 la 12:29 am

Lasă un răspuns

