ROSE

Vorbirea in limbi (1)

dove-HolySpirit6Atat cat ma duce capul incerc sa gandesc logic. Sunt foarte multi cei care spun ca acest fenomen amintit de mai multe ori in Biblie, pus in legatura directa cu botezul cu Duhul Sfant, este ceva de domeniul trecutului. Sa zicem ca este de domeniul trecutului, dar ce ne facem cu milioanele de oameni care vorbesc in limbi in zilele noastre. Nu ai cum sa spui ca asa ceva nu mai exista. Poti sa spui ca ar fi de la diavolul, si ca Dumnezeu nu are nimic de a face cu asa ceva, dar a spune ca asa ceva este de domeniul trecutului, este o aberatie. Foarte putini din cei care fac un pas inapoi cand aud vorbinduse de vorbirea in limbi, vor spune ca este de la diavolul, majoritatea nu stiu ce sa spuna,  raman rezervati, ba unii chiar recunosc ca in Biblie se vorbeste de asa ceva.

Biblia vorbeste despre fenomenul acesta ca si cum ar fi la dispozitia fiecarui copil a lui Dumnezeu. Pavel chiar ne prezinta dorinta lui, si-ar dori ca toti sa vorbim in limbi si sa proorocim. Daca vorbirea in limbi este de domeniul trecutului, daca mai este si de la diavolul, cum Dumnezeu a permis sa se scrie in Biblie asa ceva ?

Cine vorbeste in alte limbi se zideste pe sine (1 Corinteni 14 :3) Este un dar extraordinar, fara de care personal cred ca as fi terminata. Am  mai spus in seria de articole destinate botezului cu Duhul Sfant pe care le gasiti pe coloana din dreapta, ca am crescut si mi-am petrecut adolescenta intr-o biserica baptista care nici nu vroia sa auda de subiectul acesta, dar multumesc lui Dumnezeu pentru Biblie, pentru ca acolo am putut gasi adevarul. Viata mea de rugaciune s-a schimbat mult datorita vorbirii in limbi. Este extraordinar cum Duhul Sfant mijloceste pentru noi, se roaga pentru lucruri de care noi nu suntem constienti, te ridica, te sprijina, te zideste.

Acum 16 ani am experimentat prima data aceasta binecuvantare enorma pentru viata mea si de atunci nu cred ca a trecut vreo zi in care sa nu Il las pe Duhul Sfant sa se roage asa cum stie El mai bine prin glasul meu. Este fascinant daca lasi ca darul acesta sa se dezvolte, absolut fascinant, aproape ca am o retinere de a povesti unele situatii pe care multi le vor banaliza, in care efectiv Duhul Sfant m-a avertizat asupra unor lucruri pe care nu aveam cum sa le stiu, prin vorbirea in limbi, care in acel moment a fost insotita si de un fel de intelegerea a ceea ce spuneam, nu  cred ca as putea numi-o talmacire, dar stiam in mare pentru ce mijlocea Duhul Sfant. Chiar blogul acesta a fost plamadit de Dumnezeu prin rugaciunea in limbi cu mult inainte sa incep sa scriu pe el, habar nu aveam, dar ulterior am pus toate lucrurile cap la cap si am inteles de ce spuneam anumite cuvinte in fiecare zi, atunci cand ma rugam in limbi.

Multe articole de aici au fost produsul inspiratiei venite in urma rugaciunii in alte limbi. Eu nu ma pricep la a  scrie, ma minunez si eu de unele lucruri pe care le-am scris, la scoala limba romana a fost intotdeauna o materie care imi producea cosmaruri, asa ca ceea ce e pe acest blog nu a aparut nici prin tarie, nici prin putere, nici prin inteligenta, nici prin cunostinta, ci prin Duhul Sfant.

De foarte multe ori m-am trezit spunand anumite nume ale unor prieteni sau persoane necunoscute atunci cand ma rugam in limbi, ca ulterior sa inteleg de ce Duhul Sfant mijlocea pentru ei. Daca ar exista o cale prin care sa ii fac pe cei sceptici sa caute intalnirea cu prezenta Duhului Sfant si sa caute acest dar al vorbirii in limbi si celelalte daruri care sunt extraordinare, tare m-as bucura, dar stiu ca eu nu pot face asta decat acelasi Duh Sfant care va poate calauzi inima si pune foame si sete dupa tot ce are Dumnezeu pentru voi.

3 responses

  1. O marturisire,cum mi sa revelat Dumnezeu>>
    Pina la virsta de 25 de ani am fost dependent de bautura.Stiu cum se distreaza lumea fara Dumnezeu..
    Am intilnit un fost coleg de scoala ,care se pocaise intre timp.Stind de vorba ma invitat la adunare,la care eu am raspuns :-Cum sa merg ca si ieri am fost beat ..Vino numai..Am ascultat predica si am retinut ca daca cerem intelepciune de la Dumnezeu sa-l cunoastem ,ne va da. De la adunare ma dus la un cerc de rugaciune..Cineva a propus sa ne rugam..Am vazut ca ei s-au pus pe genunchi…am facut si eu la fel…Am spus in soapta pe ungureste:
    (cer scuze pt. cxprimarile gresite)
    – Dumnezeule!-Fac fagaduinta ca nu mai beau…Te rog dami intelepciune sa cunosc adevarul Tau..( ce am retinut de la adunare)
    Imediat dupa aceste cuvinte cineva a inceput sa vorbeasca in alte limbi(pe care eu nu le cunosteam)
    si a tradus pe romineste spunind:-Tu care ai facut fagaduinta ..Tineti fagaduinta..Ai cerut intelepciune sa ma cunosti ..Iti voi da si in noaptea asta iti voi arata slava Mea..-Imediat un fior supranatural a trecut prin mine.Dupa ce sa incheiat rugaciunea mi sa comunicat ca pentru mine a fost lucrarea,dar eu si asa stiam deja..In acea noapte am vazut slava Lui Dumnezeu..Un nor alb am vazut coborinduse din cer si am stiut ca Dumnezeu este in nor.Nu iam fazut fata dar I-am simtit prezenta. Asa mic m-am simtit pe linga prezenta Sa ca o pietricica la poala unui munte (daca pietricica ar sti sa vorbeasca.O pilnie mare si lata a inceput sa coboare din nor spre mine ,facinduse tot mai ingust.Capatul pilmiei a intrat in gura mea si o putere supranaturala a inceput sa se scurga de la cap pina la picioare Am inteles ca trebuie sa dau un semnal cind nu mai pot suporta acea putere..Cind am dat semnalul ca nu mai pot, imediat a incetat acea putere sa se mai scurga Si a trebuit sa raspund cit am primit din acea putere …Am inceput sa ma gindesc de la 100 in jos si pina la urma am raspuns :22..Dupa acea I-am auzit glasul si (a intarit ce am auzit prin talmacirea limbilor)lam auzit spunind :Iti voi da intelepciune sa ma cunosti..Dupa ace mi-a pus o intrebare :–In al citelea cer vrei sa ajungi? Am raspuns tremurind: Nu stiu cite sunt.Asa am simtit ca la satisfacut acel raspuns si norul sa ridicat instantaneu.A doua zi nici nu am mai simtit nevoia sa mai beau alcool.Tot a doua zi am inceput sa ma interesez de adunare si de cercuri de rugaciune ..Aceasta lucrare a fost in anul=1972=si de atunci am cautat sa umblu pe caile Domnului si pina in prezent umblu progresind..Chiar daca nu ar exista iad,eu tot cu Dumnezeu vreau sa umblu Fericirea oferita de Dumnezeu chiar aici pe pamint depaseste fericirea pe care ofera lumea si banii..Fiti binecuvintati toti cei ce inca nu cunoasteti pe Domnul..Cei ce cunosc pe Domnul deja sunt binecuvintati fie ca stie fie ca nu stie..Cei care nu stie ca sunt binecuvintati, sa citeasca galateni 3;13
    Domnul Isus nea scapat dr blestemul legii pt.ca bibecuvintarea lui Avraam sa vina peste neamuri..Cine este in Hristos este saminta lui Avraam…

    Iulie 23, 2011 la 12:26 am

    • Alex, iti multumesc ca ai impartasit cu noi experienta ta. E grozav ce a facut Dumnezeu cu tine. E absolut minunat. Slava Lui!!!

      Iulie 23, 2011 la 12:49 am

      • Ioan Sorin

        Amin ,Amin. Sunt ff Bucuros Dumnezeu este Viu din Veci in Veci.

        Mai 20, 2016 la 5:23 pm

Lasă un răspuns

