ROSE

Vorbirea in limbi (2)

ft_access1Pot intelege ca nu stii cum sa cauti, cum sa primesti, dar nu inteleg cum sa nu iti doresti asa ceva, cum sa nu tanjesti dupa asa ceva, cum sa refuzi un asemenea ajutor din partea lui Dumnezeu. Treaba lor, cei care au inventat tot felul de teorii care te si infioara cu privire la felul cum trebuie sa primesti acest dar, eu nu vorbesc aici de vreo denominatiune sau alta, ci despre Biblie, despre ce spune Cuvantul lui Dumnezeu.

O experienta recenta, de care am avut parte de multe ori, ma face sa ii multumesc din nou si din nou lui Dumnezeu pentru acest dar. La un moment dat zilele trecute am simtit ca mi s-au inecat corabiile, sufleteste vorbind, si pentru ca altceva nu eram in stare sa fac, am inceput sa ma rog in limbi, cam dupa 5 minute mi-am dat seama ca eu nu mai sunt trista, de fapt starea mea s-a schimbat complet. Biblia este adevarata cand spune :Cine vorbeste in alte limbi se zideste pe sine. Am experimentat asta de foarte multe ori, e pur si simplu adevarat.

Un alt exemplu care imi vine in minte este acela ca atunci cand ma aflu in zone ale orasului in care este evident ca diavolul face prapad, in preajma unor oameni condusi de diavol, de multe ori cand am vazut imagini la televizor, sau pe internet care au in spate influenta demonica, sau cand ma apropiam de o situatie periculoasa fara sa imi dau seama, m-am trezit vorbind in limbi in minte, fara sa imi fi propus. A fost ca o protectie asupra mintii mele, ca o avertizare, am stiut ca Duhul Sfant se roaga pentru situatia respectiva, se roaga si pentru mine ca mintea mea sa fie aparata, nu stiu cum sa explic foarte bine, dar e minunat.

As mai putea sa adaug unele situatii in care nu stiam cum sa ma rog, nu stiam ce sa fac ca problema respectiva sa dispara, oricum m-am rugat in romana, am vazut ca nu functioneaza. Cand ai de a face cu cineva care iti spune ca e atacat demonic si incepe sa faca in toate felurile si vezi clar ca omul nu glumeste, cel putin pentru mine la un moment dat salvarea a fost ca am putut sa ma rog in limbi si pur si simplu am simtit cum demonul respectiv a plecat, ca in lumea invizibila s-a rupt ceva, si brusc persoana respectiva s-a linistit. Biblia ne spune ca Duhul Sfant ne ajuta atunci cand nu stim sa ne rugam. Apoi, Duhul Sfant ne ajuta sa ii aducem lui Isus o lauda perfecta, ceea ce nu am fi in stare sa facem in limba materna.

Sunt de acord ca daca nu se vad roadele in viata unui crestin,degeaba are daruri, dar, nu inteleg de ce sa refuzi a avea ceva care aduce binecuvantare, ceva ce este voia lui Dumnezeu, ceva ce te va zidi. Sau noi preferam sa fim saraci si cinstiti, cand se poate sa fi si bogat si cinstit. Dumnezeu vrea sa avem toate din belsug, noi am inventat filosofii care mai de care prin care sa ne scuzam necredinta, sau prin care sa ne aparam propriile filosofii . Ideea ca vorbirea in limbi este de domeniul trecutului este o filosofie omeneasca, sau sa ii spun pe nume, o invatatura a diavolului cu care tare mult se mai distreaza, pentru ca ii tine pe crestini intr-un ţarc bine determinat, cu garduri sigure din care sa nu iasa ca sa ii puna in pericol imparatia.

Vorbirea in limbi este reala si actuala, eu vorbesc in limbi de 16 ani, in fiecare zi, si daca cazul meu nu este concludent, mai sunt milioane si milioane de oameni care au acest dar. Ce au facut oamenii astia ? L-au crezut pe Dumnezeu, nu au anulat Biblia sub pretextul unei teologii a nu stiu carei denominatiuni, si au cerut. Nici unul nu a fost mai breaz ca altul, toti avem sansa de a primi botezul cu Duhul Sfant care are ca si componenta vorbirea in limbi, prin credinta si nu prin fapte, asa ca nimeni sa nu se poata lauda ca a facut mai multe fapte marete pentru Dumnezeu decat altul si sa se ajunga la ideea ca prin fapte castigam favorurile lui Dumnezeu.

Dumnezeu nu este partinitor, cand in Biblie a spus ca darul Duhului Sfant este pentru toti, atunci este pentru toti, nu doar pentru o anumita categorie. Intotdeauna m-a uimit incapatanarea si indarjirea cu care crestinii nu vor, nu vor si nu vor sa primeasca ceea ce Dumnezeu vrea ca ei sa primeasca. Nu vor si gata. Le este mult mai lejer sa devina martiri aparand ideea ca aceste manifestari sunt de la diavolul, decat sa cerceteze Scripturile din care vor gasi adevarul.

Vorbirea in limbi este un dar minunat, fascinant, foarte folositor in umblarea de zi cu zi si actual si se primeste daca il ceri. Daca scapi de ideea ca acest dar vine de la diavolul, sau ca nu mai exista, te indemn sa ceri si vei primi, Duhul Sfant iti va da ceva nou si minunat care te va apropia mult de Dumnezeu. Daca vei dezvolta acest dar, te asigur, iti garantez ca vei ramane uimit de rezultate.

5 responses

  1. „Vorbirea in limbi este un dar minunat, fascinant”.
    Asta e si parerea mea.
    Ma minunez cand o ascult pe mama mea, o femeie de 90 de ani, vorbind in limbi. Dar nu oricum, ci in versuri.

    Septembrie 29, 2011 la 4:18 pm

  2. ADamantyum

    Ma io ce sa zic.. am intalnit un frate recent care m-a intrebat daca vorbesc in limbi, am ramas buimac la intrebare si i-am zis ca NU! ca habar nu am ce inseamna aia sau daca e real macar, amu dupa ce mai citii si parerea ta pe blogu’ asta is si mai curios sa aflu daca chiar exista daru asta sau nu, am 21 is botezat de un an si mi-am descoperit cateva daruri spirituale insa nustiu daca posed si acel dar de vorbire in limbi.. sau ce inseamna macar :/ daca ai putea da un raspuns mai explicit alaturi de versete din biblie ar fi grozav, GBU sis!

    Iulie 31, 2016 la 3:01 pm

  3. Raluca

    te rog mult,as vrea sa vorbim! Iti pot scrie undeva…

    Octombrie 27, 2016 la 6:11 pm

Lasă un răspuns

