ROSE

Pilda lui Iotam-Judecatori 9:7-15

Copacii au plecat sa unga un imparat si sa-l puna in fruntea lor. Ei au zis maslinului: „Imparateste peste noi!”

Dar maslinul le-a raspuns: „Sa-mi parasesc eu untdelemnul meu, care imi aduce laude din partea lui Dumnezeu si a oamenilor, ca sa ma duc sa domnesc peste copaci?”

Si copacii au zis smochinului: „Vino, tu, de imparateste peste noi!”

Dar smochinul le-a raspuns: „Sa-mi parasesc eu dulceata mea si rodul meu cel minunat, ca sa ma duc sa domnesc peste copaci?”

Si copacii au zis vitei: „Vino, tu, si domneste peste noi.”

Dar vita le-a raspuns: „Sa-mi parasesc eu vinul, care inveseleste pe Dumnezeu si pe oameni, ca sa ma duc sa domnesc peste copaci?”

Atunci toti copacii au zis spinului: „Vino, tu, si imparateste peste noi.”

Si spinul a raspuns copacilor: „Daca in adevar vreti sa ma ungeti ca imparat al vostru, veniti si adapostiti-va subt umbra mea; altfel, sa iasa un foc din spin, si sa mistuie cedrii Libanului.”

Ps :  Pilda aceasta explica multe lucruri din jurul nostru, de ce s-a ajuns unde s-a ajuns, de ce ne conduce cine ne conduce atat politic cat si „spiritual”.

4 responses

  1. Nu ai o optiune „search in blog”? Imi tot aduc aminte de unele materiale si doresc sa le recitesc. Domnul sa fie cu tine.

    Iunie 18, 2009 la 12:23 pm

  2. Alexandru,
    Mersi de idee, am si pus-o in aplicare 😀
    Fi binecuvantat

    Iunie 18, 2009 la 1:08 pm

  3. Esti prompta.Danke

    Iunie 18, 2009 la 4:19 pm

  4. cu placere🙂

    Iunie 18, 2009 la 4:26 pm

Lasă un răspuns

