ROSE

Nimicul – comoara lui Dumnezeu

Am vorbit astazi la telefon cu o sora si prietena draga, si timp de o ora am avut partasie, Duhul Sfant a fost prezent in discutia noastra, vorbindu-ne, aratandu-ne calea pe care trebuie sa mergem. E minunat cand poti sa ai parte de partasii de felul asta, chiar prin telefon, cand Duhul Sfant este la lucru, prin vedenie, proorocie, o calauzire concreta din partea Lui; am inteles ce trebuie sa schimb de urgenta. Si la un moment dat am simtit  clar ca Duhul Sfant imi spune ca aspectele din slujirea ei in care se crede slaba si in care se considera un nimic, vor devenii punctele forte din slujirea ei.

Am tot meditat la acest aspect, cred ca Dumnezeu incearca sa imi spuna si mie si tie acelasi lucru. Nu prin tarie, nici prin putere ci prin Duhul Lui, nu prin talentele tale, nu prin capacitatile tale, ci prin abandonare totala in mana Lui. Cei care credeti ca sunteti cineva, ca sunteti grozavi si tari, ca sunteti plini de talente, din pacate veti rata ceea ce El va face in vremurile din urma prin copiii Lui. Daca te crezi slab si incapabil prin fortele proprii sa faci lucruri grozave, atunci fi pe faza, tu vei fi cel folosit de Dumnezeu daca stai la dispozitia Lui.

Dumnezeu ii spune lui Saul: cand erai mic in ochii tai, cand iti vedeai lungul nasului, cand stiai ca esti un nimic prin fortele proprii, atunci am putut sa te folosesc…. acum cand te crezi grozav, Eu nu mai pot sa fac mare lucru, tu esti grozav si iti ajunge asta, crezandu-te grozav, deja ai iesit din spatiul in care Eu ma pot manifesta.

Daca ti se pare ca esti prea timid sau prea slab ca vreodata sa vestesti Evanghelia, sa te rogi pentru bolnavi ca ei sa fie vindecati, sau pentru cei chinuiti de diavol, daca vei sta la dispozitia lui Dumnezeu, El iti va da puterea sa faci lucrurile pe care nu te vezi facandu-le prin propriile puteri, pentru ca El nu are nevoie de grozavia, talentul sau puterea ta, El are nevoie de inima ta.

E timpul celor smeriti si indrazneti in acelasi timp, indrazneti prin credinta, bazandu-se pe ceea ce Dumnezeu le spune, chiar daca pare o nebunie pentru cei din jur. David a fost ales, nu fratii lui, David cel nebagat in seama de nimeni, David care a invatat in singuratate sa se lupte cu leul, David care pana atunci era ultimul. Tu cel care poate stai in umbra, care te zbati in camera ta de rugaciune, care probabil esti neinteles de familie si de prieteni pentru ca, cautarea intensa a lui Dumnezeu te-a facut sa devii ciudat, cel care simti ca nu te regasesti in lumea aceasta besmetica, in biserica aceasta besmetica, sa stii ca ochii lui Dumnezeu sunt indreptati asupra ta, e doar o chestiune de timp pana cand vei vedea toate visele tale nebunesti, exagerate pentru cei din jur, devenind realitate. Nu am de unde sa stiu cati dintre voi sunteti din categoria asta, dar cred ca macar unul dintre cei care se vede un nimic, dar care stie cine e in Hristos, va citi aceste randuri.

Nu e suficient sa te vezi un nimic, trebuie si sa abandonezi acest nimic in intregime in mana lui Dumnezeu si sa Il lasi pe Duhul Sfant sa lucreze cum vrea prin acest nimic. El ia lucrurile care nu exista si le face sa existe, El alege lucrurile slabe si le face lucruri mari. Pentru El,  nimicul este o comoara. Sunt sigura ca acesta nu este timpul celor grozavi, acesta este timpul celor slabi dar tari in Hristos, celor prosti in ochii lumii dar intelepti in ochii lui Dumnezeu, pentru ca El apreciaza lucruri pe care lumea nu le apreciaza.

Si nu vorbesc aici despre o smerenie de doi lei, una foarte raspandita oriunde te-ai uita in biserica, una care refuza binecuvantarile lui Dumnezeu pe motiv ca nu le merita, ci vorbesc despre o smerenie indrazneata care vrea sa ia tot ce are Dumnezeu mai bun, pentru ca asta e dorinta Lui, El vrea sa ne dea tot ce are mai bun. Smerenia falsa va refuza darurile cerului, sub pretextul ca nu le merita, dar cum tot ce primim de la El este prin har, niciodata nu a fost vorba daca meritam sau nu, ci a fost vorba daca vrem sau nu sa acceptam ceea ce El vrea sa ne dea prin har si credinta. Si inca odata ce pare smerenie in ochii lumii este o nebunie in ochii lui Dumnezeu, El ne vrea smeriti dar indrazneti, smeriti dar in actiune, smeriti dar umbland in puterea Duhului Sfant, smeriti dar calcand in picioare domniile si stapanirile.

El alege nimicurile, pentru a-si cladi Imparatia, si asta este una dintre cele mai grozave descoperiri pe care le-am facut in viata mea, de atunci indraznesc sa cer cele mai mari lucruri care iti pot trece prin cap pe plan spiritual, de cand am inteles pe cine foloseste El si pe cine nu. De cand am realizat ca El ii foloseste pe cei slabi, de atunci am indraznit sa ii cer tot ce imi spune Biblia ca se poate intampla printr-un copil a lui Dumnezeu. De fapt nu exista nici o limita.

Am mai scris un articol pe aceeasi tema  AICI

4 responses

  1. violeta

    „Lucrul acesta nu se va face nici prin putere, nici prin tărie, ci prin Duhul Meu – zice Domnul oştirilor!” – Zaharia 4.6

    Iulie 7, 2009 la 7:47 am

  2. violeta,
    Amin 🙂

    Iulie 7, 2009 la 12:49 pm

  3. nothingmore

    Rose..e asa de usor teoretic vorbind,dar diavolu ne pune piedici,si nu reusim sa ne lasam condusi de D-zeu in totalitate,intervine frica,necredinta,deznadejdea.Da,asa e „Lucrul acesta nu se va face nici prin putere, nici prin tărie, ci prin Duhul Meu – zice Domnul oştirilor!” – Zaharia 4.6,dar cine nu are Duhul?Am citit de multe ori in Biblie..am citit articolele tale despre Duhul Sfant..dar….

    Iulie 7, 2009 la 11:34 pm

  4. nothingmore
    Toti ne lovim de frica, necredinta, deznadejde, dar…. stim bine ca nu exista alta solutie decat a-L crede pe Dumnezeu pe cuvant. De multe ori are loc un proces in care credinta noastra este zidita, e o lupta zilnica, dar merita luptat pentru a ne alinia mintea dupa ceea ce ne spune Dumnezeu prin Biblie
    Fi binecuvantata

    Iulie 8, 2009 la 12:36 am

Lasă un răspuns

