ROSE

Mergi Tu, Doamne….

Ii cerem lui Dumnezeu sa mearga El sa viziteze bolnavii, sa incurajeze El pe cei care au nevoie  de incurajare, sa imbratiseze El pe cei care au nevoie de mangaiere, sa dea El bani celor lipsiti. Da, rugaciunea este buna, dar ne rugam aiurea de multe ori. Dumnezeu cauta oameni prin care sa isi manifeste dragostea si nu prea gaseste inimi disponibile. Noi asteptam de la El sa rezolve multe lucruri, pe cand El asteapta de la noi sa actionam, sa fim mana Lui intinsa spre cei din jur, spre prietenii nostri, spre cunoscuti si necunoscuti « Doamne mangaie tu pe vaduva X, mangaie tu pe bolnavul Y, da Tu dragoste celor lipsiti de ajutor si afectiune, Tu Doamne fa , ca noi ne rugam ». Imi imaginez ca Dumnezeu se uita asa la noi cu stupefactie si nu mai stie ce sa faca … « Tot Eu sa fac, cand este de datoria voastra sa faceti, Eu iubesc stati linistiti, dar voi ce faceti cu oamenii pe care I-am pus in preajma voastra sa Ii iubiti ? Tot Eu sa fac ceea ce este de datoria voastra sa faceti? Cititi Cuvantul Meu, acolo am spus foarte clar care este partea Mea si care este partea voastra, nu mai asteptati de la Mine sa fac partea voastra »

One response

  1. Pingback: Despre NEPĂSARE (2) « Roseinthedesert’s Weblog

Lasă un răspuns

