ROSE

Despre NEPĂSARE! (1)

ignoranta-ucideDUCEŢI-VĂ DE LA MINE, BLESTEMAŢILOR ÎN FOCUL CEL VECINIC CARE A FOST PREGĂTIT DIAVOLULUI ŞI ÎNGERILOR LUI!
CĂCI AM FOST FLĂMÂND ŞI NU MI-AŢI DAT SĂ MĂNÂNC, MI-A FOST SETE ŞI NU MI-AŢI DAT SĂ BEAU, AM FOST STRĂIN ŞI NU M-AŢI PRIMIT, AM FOST GOL ŞI NU M-AŢI ÎMBRĂCAT, AM FOST BOLNAV ŞI ÎN TEMNIŢĂ ŞI N-AŢI VENIT PE LA MINE!!

Ma rog ca cei care citesc aceste randuri sa se puna in miscare si sa inceapa sa faca ceva. Nu imi vine sa cred ca au trecut ani de zile, am citit de multe ori si tot nu am priceput ca omul poate merge in iad din cauza ca este nepasator fata de cei care au nevoie de ajutorul lui. De multe ori am citit pasajul acesta in ultima vreme, citit si recitit, si de fiecare data imi trasmite acelasi lucru: Duceti-va de la Mine……..

Stii pe cineva in jur care are nevoie de ajutor si tie iti sta in putere sa ajuti, daca bineinteles renunti la comoditate, lene, tot felul de scuze de bebelasi….???
Daca e cum e la mine, si conducerea biserica nu ajuta pe cei in nevoi, va trebui sa faci tu ce trebuie facut. Doar nu risti sa fi alungat din fata lui Dumnezeu doar pentru ca ai iubit egoismul si lenea. Sunt sigura ca stii si tu vreun batran care se taraste de pe o zi pe alta, sunt sigura ca stii si tu cel putin un om cu nervii la pamant care are nevoie urgenta de incurajare, si nu asa odata, ci pana isi revine, sunt sigura ca ai chiar printre prieteni oameni care au nevoie de implicarea ta. Nu cred ca vrei sa risti, sa fi alungat din fata lui Dumnezeu doar pentru ca ti-a fost lene sa te lupti cu tine, doar pentru ca te-ai lasat dus de multimea credinciosilor care practica de o viata nepasarea fata de aproape.

Daca nu ai in agenda, macar o persoana de care sa ai grija, sa fi un umar de sprijin pentru persoana respectiva, atunci imi pun semne serioase de intrebare asupra relatiei tale cu Dumnezeu, asupra mantuirii tale, asupra intregii povesti a pocaintei tale. Daca nu ai timp sa te implici, da bani celor care au timp, dar ma indoiesc ca esti atat de ocupat, sa nu poti da un telefon de incurajare, care poate sa ridice din morti pe cineva.

Ne place sa ne jucam de-a pocainta, avem impresia ca e asa ceva lejer, optional, oricum ar fi Domnul e bun si ajungem cumva si  noi in cer, doar ca nu stiu cum, dar vad ca Biblia spune altceva. Pocainta ieftina, nu e drumul spre cer, pocainta predicata in biserici are multe lacune, ma ingrozesc cum oamenii merg in directia gresita pentru ca nimeni nu le spune care este de fapt voia lui Dumnezeu. E riscant sa te ridici si sa pari nebun in fata oamenilor, e riscant sa spui lucrurile verde in fata.

Daca tu ca pastor ai facut orice altceva decat sa ajuti sufletele celor care au nevoie de tine, conform Bibliei Dumnezeu nu este impresionat de cladirea bisericii ultra moderne, nici de cat de frumos canta corul in biserica si nici macar de studiile tale teologice, ci de cate inimi zdrobite ai ridicat, de cate vaduve cu pensie infima ai ajutat, de cate telefoane de incurajare ai dat. Si inca ceva, fratilor pastori, predicati adevarul, chiar daca pare dur acest adevar, predicati adevarul pur al Bibliei, nu va lasati oile sa mearga spre iad crezand ca de fapt se indreapta spre rai.

Daca nu as fi sigura ca ceea ce spun este adevarat nu as spune, pentru ca nu sunt din fire un om curajos, dar am un strigat in mine pe care nu il pot opri. Pocaitilor, nu va mai lasati sa muriti unul langa altul fara sa va pese. Biblia imi spune ca nepasarea este pedepsita crunt, si sunt la fel de socata de pasajul acesta din Biblie oridecate ori il citesc, cand ma gandesc ca biserici intregi au ca temelie nepasarea si indiferenta.

Alte articole pe aceeasi tema :

DUCETI-VA DE LA MINE

MERGI TU, DOAMNE!

One response

  1. Pingback: Invatati-va sa faceti binele « Roseinthedesert’s Weblog

Lasă un răspuns

