ROSE

Atacurile demonice (arhiva)

ATACURILE DEMONICE (1)

Atacurile demonice sunt mai dese decat ne putem imagina. Cati dintre cei atacati la un moment dat de diavol in diverse forme care mai de care mai violente, au iesit duminica urmatoare in fata sa marturiseasca experienta cu pricina. Prea putini, pentru ca in mediul nostru religios a vorbi de lucrurile acestea te expune riscului de a fi catalogat nebun. Desi foarte multi au parte de atacuri de panica si atacuri evidente ale fortelor intunerecului, acest subiect nu este discutat din teama, necunoatere si neintelegere.  Continuarea aici

ATACURILE DEMONICE (2)

Unui atac in mod logic i se raspunde cu un atac. Daca cineva te ataca, ca sa scapi sau ca sa invingi trebuie sa te ridici din locul in care esti si sa incepi si tu sa dai pumni si picioare pe unde apuci. Daca vei sta ca un bleg si te vei vaita de loviturile celuilalt nu vei ajunge decat sa incasezi cat incape. Reactia ta va determina cum arata lucrurile la final, daca il lasi pe adversar sa dea si nu ripostezi, vei primi o bataie zdravana, poate chiar vei fi omorat. Dar daca te ridici si treci la atac altfel vor sta lucrurile. Continuare aici

ATACURILE DEMONICE (3)

Au fost destule cazuri in care dupa o anumita actiune care a implicat lupta spirituala, dupa anumite situatii de ajutorare a oamenilor spiritual si nu numai, sa simt cum de departe diavolul e turbat si urmeaza sa imi dea un atac, am simtit clar asta, si atunci nu am mai asteptat sa vina sa ma atace ci l-am atacat eu, am facut eu primul pas. Concret, m-am razboit, i-am spus clar ca nu poate sa imi faca nimic, ca eu sunt a lui Hristos, i-am spus care sunt drepturile mele ca si copil a lui Dumnezeu si de multe ori m-am trezit strigand ca un razboinic, nu ma intereseaza daca cineva ma crede nebuna la faza asta, dar in razboi nu stai cu mainile in san, acolo lenea si monotonia nu isi au locul. Continuare aici

ATACURILE DEMONICE (4)

Cat de mult as fi vrut sa stiu lucrurile astea cu ani in urma, dar pentru ca prea putini vorbesc despre ele, a trebuit sa le aflu bajbaind si sa pierd mult timp si energie in bajbaiala asta Stiu ca sunt destui care au o viziune si vor sa fie folositi de Dumnezeu, aceasta dorinta a lor va fi insotita permanent de pânda diavolului care va lupta cu toate puterile ca sa profite de oportunitatile create pentru a fura, distruge si omora intr-un fina. Continuare aici

Lasă un răspuns

