ROSE

Forumul de Rugaciune – Timisoara

M-am uitat  doua seri, de fapt doua nopti ore in sir la Forumul de Rugaciune de  la Timisoara si m-am bucurat, m-am bucurat foarte mult, am si plans, am si ras in fata computerului pentru ca i-am vazut pe fratii mei, cei care stiu sa se inchine Domnului in duh si in adevar, care nu doar canta ca sa isi etaleze calitatile muzicale, ci care isi revarsa prin cantare inchinarea in fata lui Isus. Am vazut puterea lui Dumnezeu coborata asupra celor care se rugau acolo, puteti vedea inregistrarile   AICI,   (la Conferinte si seminarii)

Romania nu e pierduta, chiar daca asa pare la prima vedere, Romania are o sansa, si aceasta este grupul de nebuni pentru Hristos, ciudatii in inchinare, care nu mai tin cont de nimic, decat sa faca pe plac Domnului lor, a caror inima este curata si a caror inchinare deschide cerul. In prima seara cand m-am uitat am avut impresia ca nu in Romania se intampla intalnirea pe care o urmaream, dar slava Domnului pentru tinerii si batranii care au stat zile intregi in rugaciune, pentru tinerii si batranii care au invatat ce inseamna inchinarea adevarata. Imi sunt atat de dragi cei trecuti de tinerete, cand ii vad cu mainile pe sus, cand ii vad liberi in inchinare, mi-e drag sa ma uit la ei.

Va indemn sa va uitati la inregistrari, merita

One response

  1. Stefan

    Exista si va fi crestini care se inchina lui Dumnezeu in duh si adevar,sunt crestinii de fiecare clipa,mai sunt cei de 3 x 3ore pe saptamana,falsi pocaiti,etichetati,ma rog ca Domnul sa aiba mila de noi toti!,nu sunt judecator,Domnul sa ma ierte si sa-i ierte!

    Noiembrie 29, 2009 la 12:06 am

Lasă un răspuns

