ROSE

Inima lui Isus!

De mai multa vreme ma rog ca Dumnezeu sa puna in mine inima lui Isus, si am avut asa o intelegere asupra faptului ca daca El ar pune in cineva inima lui Isus dintr-o data, cred ca nici un om nu ar rezista la asa ceva, si atunci El cladeste inima lui Isus in noi in fiecare zi, dupa masura in care ne dorim. A avea inima lui Isus te expune unor lucruri dureroase. Mi-a luat ceva timp sa am curajul sa ma rog asa, pentru simplul fapt ca am inteles ca a avea inima lui Isus va aduce durere, multa durere pentru lumea asta, pentru cei care traiesc in mainile diavolului, dar am realizat ca alta cale nu exista.

A fi crestin si a nu dori ca inima ta de fapt sa fie inima lui Isus, nu are sens. Cere-I lui Dumnezeu sa cladeasca inima lui Isus in inima ta intr-atat incat inima ta sa dispara iar inima Lui sa preia controlul total. Asta inseamna a fi una cu Hristos, a fi insufletit de ce este El insufletit, a simti ce simte El. Am spus cateva rugaciuni in viata mea care m-au costat enorm, si stiu ca si aceasta rugaciune m-a va costa, pentru ca a avea inima lui Isus implica aceleasi sentimente pentru lume pe care le are Isus, inseamna durerea pricinuita de iubire, o iubire fara margini.

4 responses

  1. Aceiasi dorinta o am si eu. Doamne ajuta ne cu adevarat sa avem inima ta in locul inimii noastre egoiste.

    Decembrie 10, 2009 la 5:06 pm

  2. alexandru
    Amin!!

    Decembrie 10, 2009 la 8:34 pm

  3. Stefan

    Avem sora inima Lui Isus in noi,traim prin El pentru El,prin dragostea Lui,prin jertfa Lui dela Golgota.Domnul fie laudat!.Amin!

    Decembrie 11, 2009 la 12:26 am

  4. Stefan,
    Amin! Domnul sa fie laudat!

    Decembrie 11, 2009 la 10:13 pm

Lasă un răspuns

