ROSE

Am auzit rugaciunea ta…

Poate ca tu nu ai avut niciodata in viata momente in care ti s-a parut ca toate lucrurile sunt cu susul in jos si ca nimic nu mai are logica. Poate ca nu ai avut niciodata impresia ca Dumnezeu nu te aude, ca lucrurile sunt batute in cuie si ca nimic nu se schimba in bine. Am avut un astfel de moment zilele astea si cateva minute am avut o lupta teribila in mine, nu ca m-as indoi ca Dumnezeu este cu mine, sau ca m-as indoi ca El se tine de promisiuni, dar in momente din astea de tensiune vrei raspunsuri, vrei certitudini, altfel ai impresia ca nu mai poti continua.

Am plans si am cerut Domnului deblocarea unei anumite situatii din viata mea si asa in durerea aceea L-am intrebat daca ma aude, daca e cu mine, aveam nevoie de ceva concret si am intins mana dupa Biblie pe care am deschis-o intamplator la Isaia 38:5 si ochii mi s-au oprit exact asupra cuvintelor urmatoare: …am auzit rugaciunea ta si am vazut lacrimile tale….. Parca nu ma asteptam la asa ceva, m-a socat si linistit in acelasi timp.

Povestesc asta pentru ca probabil vreunul dintre voi care cititi aceste randuri trece prin situatii carora nu le mai vede capatul, poate aveti impresia ca Dumnezeu a uitat pur si simplu de problema respectiva. El aude si vede, aude ce Ii ceri, vede lacrimile si zbuciumul tau. Putem sa ne indoim de multe lucruri, dar chiar si in cele mai ilogice situatii, chiar cand nu se mai poate intelege nimic din tot ce se intampla, un lucru este sigur, El nu ne-a lasat balta.

3 responses

  1. Multumesc Dana de impartasire. E important sa nu grabim noi lucrarea lui Dumnezeu dar nici sa o intarziem. Multumesc ca ai fost prompta si mi-am transmis si mie visul.
    Il primesc ca din partea lui Dumnezeu.
    SI daca era despre mustrare, corectare, indreptare il primeam cu bucurie si cutremur cu dorinta de schimbare si pocainta.

    Domnul sa te intareasca si binecuvanteze in lucrarea la care El te-a chemat.
    Luca 16:15

    Ianuarie 8, 2010 la 9:41 pm

  2. Alexandru,
    Ma bucur ca ai citit e-mailul.
    Fi binecuvantat din plin!!

    Ianuarie 8, 2010 la 10:17 pm

  3. Otilia Dascau

    Iulie 22, 2010 la 4:14 pm

Lasă un răspuns

