ROSE

Dragoste de Dumnezeu

M-am gandit la un moment dat ca daca noua ne-ar fi la indemana fulgerul cred ca majoritatea dintre noi l-am fi folosit de multe ori pana acum. Cata rabdare, indurare, mila, dragoste poate avea Dumnezeu care are la indemana fulgerul si desi ar avea motive in fiecare secunda sa fulgere ba pe unul ba pe altul, nu face asta.

Cata diferenta intre El si noi, cata diferenta intre cantitatea de dragoste din inima Lui si cantitatea de dragoste din inima noastra, cata diferenta intre felul de dragoste pe care omul o are si felul de dragoste pe care El o are. Ma gandesc la limitele pe care le are omul in comparatie cu El. Ma gandesc la Petru si Pavel, cel putin Pavel ne spune ca nu mai are nimic impotriva lui, ca a ajuns la o stare de desavarsire, ne spune sa il urmam pe el, pentru ca el de fapt Il urmeaza in toate pe Isus, oare daca Pavel ar fi avut la indemana fulgerul, in momentele cele mai tensionate credeti ca l-ar fi folosit?

O sa imi spui ca tu nu ai facut mare lucru incat sa meriti un fulger direct in cap, ca tu ai crescut intr-o familie de pocaiti si nu ai calcat chiar rau pe langa, dar iti aduc aminte de incapatanarea, barfa, mandria, invidia, ignoranta, lipsa de rugaciune, lacomia, pofta, clevetirea, razbunarea, nepasarea, care probabil ca au facut casa buna cu tine in anumite perioade din viata . Cum ar fi sa ai pe cineva pe care il iubesti din toata inima, si care sa te intristeze prin cele enumerate mai sus, care sa iti starneasca gelozia la maxim iar tu sa ai fulgerul la indemana…….

Rabdarea si dragostea lui Dumnezeu sunt infinite, daca ar avea margini, nici unul nu am avea vreo sansa, daca harul lui Dumnezeu nu ar fi unul absolut, nu am scapa nici unul de pedeapsa pe care o meritam cu varf si indesat, dar slava Lui pentru ca dragostea Lui este infinita, pentru ca rabdarea Lui este fara margini si pentru ca isi inmulteste in fiecare zi harul fata de noi.

4 responses

  1. VDFilip

    Nu-i rau sa ne gandim ca putem capata si astfel de pedeapsa daca intindem rabdarea Lui Dumnezeu la infinit. Gandeste-te ca atunci cand a cazut un turn si a omorat oameni, Domnul Isus le spune hotarat celor ce au venit cu vestea: si voi veti pati la fel daca…?

    Ianuarie 21, 2010 la 8:46 pm

  2. Mara

    Da, enorma diferenta intre Dumnezeu si om, macar ca suntem chipuri si asemanari ale Lui. Marea diferenta o face pacatul, noi asa de pacatosi, El fara-de-pacat, si nu numai atat, dar si cu dorinta arzatoare, de cele mai multe ori mai arzatoare dacat a noastra, de a ne scoate dintre atatea pacate… Eu nu am sa spun niciodata ca nu merit „fulgerul direct in cap”, il merit si inca cum…dar ce noroc am ca Dumnezeu nu e om… iata! nu sunt fulgerata. Si, oricat s-ar mira unii, nici nu ma simt amenintata, macar ca sunt pacatoasa pana ‘dincolo’… Eu nu iau avertizarile, atentionarile lui Dumnezeu drept amenintari, pt. ca daca El si-a sacrificat Unicul-Fiu ca sa fiu eu iertata, cum va fi sa rastoarne acum niste turnuri peste mine? De fapt eu cred ca El vrea sa-mi spuna mie sa ma osardesc sa-mi disrug pacatele. fie si rasturnand turnuri uriase peste ele… Asa gandesc, asa simt eu, marea pacatoasa care sunt….

    Ianuarie 24, 2010 la 1:13 pm

  3. VDFilip

    Dar exista un amanunt. Turnul l-au cladit oamenii cu mana lor, pe cand fulgerul face parte din opera Lui Dumnezeu. Ar fi de spus cateva lucruri si in acest sens.

    Ianuarie 24, 2010 la 3:17 pm

  4. Otilia Dascau

    Iulie 22, 2010 la 4:11 pm

Lasă un răspuns

