ROSE

2 responses

  1. Eva

    M-am uitat la rezultatele de pana acum si nimeni nu a ales optiunea ‘da’ 😦 . Foarte trist. Ma gandeam ca nici eu nu pot sa aleg ‘da’ si atunci mi-am adus aminte ca de fapt am un prieten care desi n-a sarit in foc, dar a sarit in apa pentru mine. Interesant cum in momentul in care vrem sa ne lamentam Dumnezeu ne aduce aminte ca a pus si oameni valorosi in viata noastra si cateodata nu ii pretuim indeajuns :).

    Februarie 12, 2010 la 11:03 am

  2. Eva,
    Ma bucur ca ai un astfel de prieten. Cand m-am referit la foc, nu am vorbit neaparat la propriu cat la figurat.
    Fi binecuvantata 🙂

    Februarie 12, 2010 la 1:35 pm

Lasă un răspuns

