ROSE

Daca nu ne-am mai minti….

Am vazut pe youtube si nu numai mai multe marturii a unor oameni care au vazut iadul si s-au intors sa ne povesteasca cum e acolo si am auzit de mai multe ori ca multi din cei care pareau pocaiti pe pamant au ajuns in iad, si odata am auzit pe cineva spunand ca a vazut biserici intregi impreuna cu pastorii lor in iad.

Recent am ascultat marturia unui crestin care a fost dus in cer si Dumnezeu i-a aratat cum va arata lumea dupa rapire si omul acesta povestea cum a vazut biserici intregi care au ramas pe pamant, si cum enoriasii isi bateau pastorii pentru ca nu le-a predicat adevarul si in felul acesta din nestiinta ei au ramas pe pamant, ba mai mult a vazut cum curgea sange din biserica din cauza batailor care aveau loc acolo, pastorii erau pur si simplu linsati pentru ca nu au spus adevarul despre voia lui Dumnezeu si au predicat ceva, care a avut ca rezultat  ramanerea pe pamant.

Daca cineva ne povesteste asa ceva o sa fim tentati sa spunem ceva de genul: Nasol, dar nu cred ca biserica mea, ca biserica din orasul meu ar putea fi una dintre aceste biserici, la noi e ok, se canta frumos, se predica frumos, avem repetitii dupa repetitii, avem studii dupa studii, avem chiar si evanghelizare, noi purtam batic, nu ne fardam, femeile la noi nu predica in biserica, probabil ca acele biserici erau din America, nu are cum sa fie de la noi, leaganul crestinatatii, doar noi suntem mai pocaiti ca americanii.

Daca am inceta sa ne mai mintim, am putea evita un asfel de scenariu, dar a ne minti a devenit preocuparea noastra principala.

2 responses

  1. de multe ori dorim sa auzim doar ceea ce ne convine, sau selectam din ceea ce auzim doar ce ne place, fara sa ne gandim ca adevarul e adevar indiferent ca ne place sau nu. Dumnezeu e unul singur, si nu cel pe care s’il construiesc unii, ci Dumnezeul bibliei, singurul Dumnezeu adevarat. El nu ne va intreba de ce am ascultat selectiv, ci ne va intreba de ce dupa ce am auzit si am citit Cuvantul Sau nu am crezut si nu am pus in practica. vrem un Dumnezeu bun si milos, si avem! si ne place ca e asa. vrem un Dumnezeu drept, si avem! dar vrem sa ne faca doar noua dreptate, si cum vrem noi, cand e drept si aplica legea Sa si cu noi nu ne convine, ca ne doare. si uitam ca trebuie sa ne lasam prelucrati de El si ne razvratim. suntem mici, prea mici pt a ne razvrati si totusi o facem.. vrem sa prindem rapirea? atunci sa nu mai luam totul asa cum ni se spune, sau numai ce ne place.. ci tot ce auzim si tot ce credem ca e bine sa verificam cu biblia. daca ceea ce vrem corespunde cu ce spune biblia, e bun, daca nu.. sa nu ne apucam sa scoatem versete din context ca sa ne multumim pe noi insine, ci sa ne schimbam parerile si atitudinea.

    Februarie 18, 2010 la 9:09 pm

  2. raininoctober
    Asa e, din pacate si cand auzim ce trebuie triem lucrurile in asa fel incat inlauntrul nostru sa ajunga doar ce ne convine.
    Fi binecuvantata 🙂

    Februarie 19, 2010 la 2:48 pm

Lasă un răspuns

