ROSE

Ce simte Dumnezeu fata de omul zdrobit!

Noi ca oameni avem tendinta de a fi enervati de inima franta, de a fi plictisiti de oamenii care se tarasc de pe o zi pe alta, avem tentatia de a-i abandona, de a ne face viata mai usoara fugind cat mai departe de ei dar uite ce simte Dumnezeu fata de omul zdrobit…..

Isaia 66:2 Iata spre cine Imi voi indrepta privirile: spre cel ce sufera si are duhul mahnit, spre cel ce se teme de cuvantul Meu.

Isaia 57:12 „Eu locuiesc in locuri inalte si in sfintenie; dar sunt cu omul zdrobit si smerit, ca sa inviorez duhurile smerite si sa imbarbatez inimile zdrobite.

Isaia 61: 1. „Duhul Domnului Dumnezeu este peste Mine, caci Domnul M-a uns sa aduc vesti bune celor nenorociti: El M-a trimis sa vindec pe cei cu inima zdrobita, sa vestesc robilor slobozenia, si prinsilor de razboi, izbavirea;

Psalm 34:18. Domnul este aproape de cei cu inima infranta si mantuieste pe cei cu duhul zdrobit

Psalm 51: 17. Jertfele placute lui Dumnezeu sunt un duh zdrobit: Dumnezeule, Tu nu dispretuiesti o inima zdrobita si mahnita.

Ps 147: 3. Domnul…tamaduieste pe cei cu inima zdrobita si le leaga ranile.

8 responses

  1. VDFilip

    ei Dana de ar fi numai asta necazul, omul zdrobit ar mai avea sanse sa ridice. citind pilda cu cel cazut intre talhari iti dai seama ca mai mult si mai greu de imaginat cand vrei sa bagi bine de seama cum stau lucrurile in zilele noastre, talharii sunt dusi la han si intretinuti cum se cuvine iar cel cazut intre talhari devine o sursa numai buna de folosit pt atingerea obiectivelor talharesti. poate nu m-am exprimat destul de clar, poate am dat iar un raspuns complicat, dar io nu inteleg cum le-a mers unora pana acum de le este asa de greu sa recunoasca ce se intampla in jur. bazeaza-te pe ei la nevoie…si sa dau un ex: daca amintesti de biserica Emanuel, sau Betania sau Speranta sau Harul mi se pare tot atat de off-top daca nu spui pe de-antregul biserica Lui Hristos ca si cum spui pacea Domnului fara sa specifici care domn cand de fapt daca i-ai pronunta numele Lui Isus Hristos ar insemna sa radiezi de bucurie si satisfactie ca ai mai avut o zi la viata si o noua ocazie sa te mandresti cu El.

    Februarie 25, 2010 la 11:40 am

  2. Ma bucur mult ca ai ales si cautat aceste versete. Ramai cu Domnul

    Februarie 25, 2010 la 5:54 pm

  3. VDFilip

    Dana, sa nu ma intelegi gresit, nu tie ti-am reprosat ceva. Ma simt totusi indreptatit sa reclam cateceva fiindca am foast scaldat in diferente de biserica cum ar fi cea de la adunare si cea din particular sa zic asa, aceea de la cercuril de rugaciune pe la casele enoriasilor, apoi diferentele deintre biserica de astazi cu tente sa preasfiinteasca si sa adapteze tot ce apare nou inclusiv politica, rautatea si de minciuna si prefacatorie si provocare ce sa mai spun. nu are rost sa mai amintesc si alte diferente intre ce se predica si cum se practica. Ma deranja rau de tot cand in bis penty din loc se predica cu adausuri ori sloganuri de 2 bani si de analizat versete din Biblie rar vedeai cate unul mai rasarit sa fie in stare. Am observat la bapty apoi ca se predica fara devieri. Cand s-a intamplat ca un prieten al meu de la bapty sa devieze, l-am chemat acasa si am incercat sa-i explic despre posibile conseciinte. a recunoscut unde putea duce si asta m-a uimit. cu toate aceste stradanii de la bapty, am io pata rea pe creier impotriva sistemului care il simt imediat unde si cand isi aplica cate o ventuza de caracatita. ce sorb puternic are dupa ce si-o instaleaza e de necrezut. ah cat imi este de nesuferit sistemul de nu am cuvinte sa descriu. nu cred ca exista vreo persoana care sa ma intreaca in repulsia ce o simt fata de el. ih ! l-as dizolva pe loc daca as putea. io nu inteleg ingerii cand raporteaza inaintea Lui Dumnezeu despre sistemul din Romania cum de nu se sint stanjeniti. io de as fi in locul lor nici nu as avea curaj sa merg sa mai dau vreo nota explicativa pt el sau in favoarea lui.

    Februarie 25, 2010 la 6:32 pm

  4. lucia

    Nu numai ca exista tendinta de a fugi de oameni cu probleme fie ele de orice natura ci chiar unii o fac cu adevarat…..si ce doare……Din nevoia de a se proteja isi ridica ziduri asa mari in jurul lor ca ,practic nu mai ai nici un contact cu ei.Eram zdrobita in sufletul meu si atunci am luat telefonul cu tendinta de a vorbi cu cineva,insa spre dezamagirea mea de la litera A la Z nu am avut curaj sa sun pe cineva si atunci am cazut cu fata la pamant si Cel ce vegheaza asupra noastra,El insusi s-a aplecat spre mine si m-a ridicat.Prieteni dragi,frati dragi ,nu stiu cum sa va spun,dar va indemn nu ezitati in a va implica atunci cand Dumnezeu va scoate pe cineva zdrobit si cazut…nu numai ca El va foloseste in al ridica si incuraja sau in al binecuvanta ,ci voi veti avea de castigat si anume ca atunci cand binecuvantati veti fi binecuvantati.De cate ori nu vi s-a intamplat sa mergeti la cineva bolnav cu gandul sa il ridicati si ati venit voi incurajati sau cand ati ajutat pe cineva material ,El nu a ramas dator….Pilda samariteanului milos nu ne-a fost data degeaba spre exemplu.Dumnezeu sa trezeasca in noi dorinta vie de a fi folositori celor din jur si Tatalui care ne-a creeat.

    Februarie 28, 2010 la 3:19 pm

  5. lucia
    E foarte adevarat ce ai scris, multumesc ca ai facut precizarile astea
    Fi binecuvantata 🙂

    Februarie 28, 2010 la 4:26 pm

  6. Pingback: Remediul situatiilor limita « Roseinthedesert’s Weblog

  7. ile veronica

    si ma aflu printre cei care nu ai la cine sa-ti spui pasul inimi as fii avut cu ce sa ma descarc inca din copilarie si pana l-am intalnit pe Domnul cu adevarat numai mila si indurarea Domnului a fost de partea mea de ma ajutat sa ma pot ridica din prapastia adanca in care eram sansele mele si puterile mele erau prea slabe de ami revenii singura din starea mea decazuta doream de multe ori sa ma ridic dar… nu reuseam sa ma tin in picioare,nu nu reuseam oricat m-as fii luptat,dar a venit o zii mareata in viata mea la care Ii multumesc bunului si induratului Dumnezeu care a avut mila de mine si ma scos sufletul me din intuneric de acum doi ani vad mana Lui LA LUCRU IN VIATA MEA pe zii ce trece parca primesc tot mai multa lumina si inbarbatare numai Domnul poate sa cunoasca launtru nostru duhul nostru si inima noastra Ii multumesc Domnului pantru ca indurarile Lui FOST SI SANT DE PARTEA MEA Mmangaiativa in Domnul toti cei fara mangaiere veniti cu inima sincera inaintea Domnului si El ne va da izbanda El a ridicat povara de pe umerii nostrii El A MURIT PENTRU PACATELE NOASTRE EL ne poate ierta si tot El ne va ajuta sa mergem inainte sa ajungem cu El in Ierusalimul NOU CETATEA CEA MARE UNDE DOMNUL FA INPARATUL INPARATIILOR SI DOMN AL DOMNIILOR MARIRE SI SLAVA SA FIE ADUSA LUI IN VECII VECIILOR AMIN.DOMNUL SA VA BINECUVANTEZE PE TOTI CARE IL CAUTATI

    Februarie 14, 2011 la 2:48 pm

Lasă un răspuns

