ROSE

Marturia Danei Garagancea

Blogul Danei Garagancea AICI

11 responses

  1. VDFilip

    Dana vad la tine o implicare de proportii si de calitate. Cum ai reusit sa gasesti blogul acesta? nu pierzi vremea deloc. Tare eram curios daca te mai ajuta cineva, daca ai implicat si alte persoane. oricum nu tre sa imi spui. ai postat la fix, la obiect si la momentul cel mai bun acest blog.

    Martie 5, 2010 la 10:03 am

  2. Filip,
    cea din filmulet este o prietena a mea de pe net si cred ca are o marturie minunata, o marturie care mi-a uns sufletul si acum am gasit ca e momentul sa o postez. Sper ca cei care se uita sa fie atinsi de felul cum Dumnezeu a schimbat viata Danei.

    Duhul Sfant ma ajuta cu acest blog, in rest nimeni.

    Martie 5, 2010 la 1:22 pm

  3. daniel

    Pace! Si eu cred ca intoarcerea Danutei este una reala.Imi place de deschiderea ei interioara. Iti doresc Danuta sa nu te opresti din crestere, sa elimini tot ce sti ca mai este de eliminat din viata ta, sa-ti doresti sa cunosti tot mai mult. Si mare atentie, Antihristul este in lume chiar acum, trebuie numai ca cel care il opreste sa fie luat din drumul sau,….. Deja o mare parte din lume i se inchina! … La fel si tie,cea care administrezi acest blog, iti doresc ca Domnul sa fie DOMNUL tau.

    Octombrie 28, 2010 la 9:35 pm

  4. daniel,
    Dana din acest filmulet nu este aceeasi Dana care administreaza blogul acesta 🙂 Dana din filmulet are si ea blogul ei http://changedg.blogspot.com/

    Octombrie 28, 2010 la 10:49 pm

  5. daniel

    Stiu. Am inteles asta din mesajul catre Filip.In comentariu mi-am exprimat si dorinta ca Domnul sa va conduca pe amandoua. Nu stiam ca si pe tine te chiama tot Dana! Dar de ce acest pseudo-nume? Ai vrea sa-mi raspunzi?

    Octombrie 28, 2010 la 11:00 pm

  6. asa ma cheama – Dana 🙂 la numele acesta te referi cand spui de pseudo- nume?

    Octombrie 29, 2010 la 12:31 am

  7. daniel

    Ma refeream la Roseinthedesert!

    Octombrie 29, 2010 la 9:36 am

  8. nici eu nu stiu de ce am pus acest nume blogului, asa a fost sa fie, idee de moment, abia dupa ce l-am pus m-am gandit la insemnatate, si are multa insemnatate.

    Octombrie 29, 2010 la 11:56 am

  9. daniel

    Octombrie 30, 2010 la 3:58 pm

  10. daniel

    Cu placere. Domnul sa te binecuvinteze!

    Octombrie 30, 2010 la 7:23 pm

Lasă un răspuns

