ROSE

Kelanie Gloeckler „Desert Song”

4 responses

  1. Frumos!
    Nu stiam eu de unde au adus la noi in biserica aceasta cantare.
    E super! Aleluia!

    Aprilie 23, 2010 la 3:30 pm

  2. Aceasta e ruga pustiei
    cand lupte in suflet se dau.
    Cred ca in foame, dureri si nevoi
    imi poarta de grija Isus.

    E ruga in focu-ncercarii
    in boala, necaz, slabiciuni.
    Eu nu-nteleg dar ma-ncred pe deplin.
    Prin foc curateste-ma iar.

    Refren:
    Iti voi canta!
    Ma voi bucura!
    Nici o arma-mpotriva mea nu va dura.
    iti voi canta!
    Ma voi bucura!
    Iehova Nisi e de partea mea.

    E ruga mea in batalie
    cand totul imi pare pierdut.
    Biruitor mostenesc cu Isus,
    stau ferm pe tot ce a promis.

    Bridge:
    Cat voi trai,
    In orice vreme,
    Tu Domn ramai
    Am un motiv sa ma-nchin
    Am un motiv sa iti cant iar

    Aprilie 23, 2010 la 6:24 pm

  3. multumesc Adrian

    Aprilie 23, 2010 la 6:45 pm

Lasă un răspuns

