ROSE

„Asa va trimit si Eu pe voi”

Isus le-a zis ucenicilor „Cum m-a trimis pe Mine Tatal, asa va trimit si Eu pe voi” (Ioan 20:21) . Aceeasi trimitere, aceeasi ungere, aceeasi chemare. E fascinant, am repetat de multe ori pe acest blog si o sa mai repet de un milion de ori, putem sa ne jucam de-a biserica sau putem sa traim ca niste crestini adevarati.

Suntem chemati la exact aceeasi lucrare pe care Isus a facut-o pe pamant, intr-adevar e socant, dar asta e ceea ce ma invata Biblia. Orice mai putin de atat e rezultatul inventiilor noastre, lipsei noastre de intelegere, si nu stiu exact ce anume poate lipsi unui creier sa priceapa niste lucruri atat de simple si logice, poate unii nu suporta ca invatatura Bibliei sa fie atat de simpla si simt nevoia sa o complice pana acolo incat sa nu mai aiba legatura cu adevarul pana la urma.

Ce a facut Isus in umblarea Lui pe pamant? A predicat, vindecat si eliberat pe toti cei care au venit la El. Daca am intelege ca la aceeasi lucrare am fost chemati si noi, fiecare dintre noi, am face un pas imens. Crestinul e chemat sa vesteasca Cuvantul, sa vindece, sa elibereze, sa aduca viata.

2 responses

  1. VDFilip

    A M I N !

    Aprilie 25, 2010 la 3:25 pm

  2. VDFilip

    Aprilie 25, 2010 la 5:46 pm

Lasă un răspuns

