ROSE

„Incepe si tu dar sa iei in stapanire tara ca s-o mostenesti”

Deuteronom 2: 31. Domnul mi-a zis: „Vezi, acum incep sa-ti dau pe Sihon si tara lui; incepe si tu dar sa-i iei in stapanire tara ca s-o mostenesti.”32. Sihon ne-a iesit inainte, cu tot poporul lui, ca sa lupte impotriva noastra, la Iahat. 33. Domnul Dumnezeul nostru ni l-a dat in maini si l-am batut, pe el si pe fiii lui, si pe tot poporul lui. 34. I-am luat atunci toate cetatile si le-am nimicit cu desavarsire: barbati, femei si prunci i-am nimicit cu desavarsire si n-am lasat sa scape niciunul macar.

Acesta scena prezinta perfect lupta spirituala. Biblia ne spune ca Isus a invins pe cruce toata puterea intunerecului, aceeasi Biblie ne spune ca Isus l-a pus pe cel rau sub picioarele noastre. Ni se mai spune ca avem autoritatea sa calcam peste serpi si naparci si peste toata puterea vrajmasului si nimic nu ne va vatama. Cu alte cuvinte Dumnezeu ne spune: „ti-am dat biruinta asupra vrajmasului, du-te si ia in stapanire ceea ce de fapt e dreptul tau sa ai”.

Ce s-ar fi intamplat daca israelitii, s-ar fi multumit cu aceasta proorocie, sau declaratie a lui Dumnezeu, s-ar fi bucurat ca li s-a dat dreptul asupra teritoriului respectiv, dar ar fi stat in continuare cu mainile in buzunar, si nu ar fi luat armele sa merga la bataie, sa cucereasca teritoriul despre care Dumnezeu le spune ca este a lor?

Pentru a intra in posesia lucrurilor pe care diavolul le-a furat de la noi, trebuie sa ne ridicam din locul in care am jalit ani de zile, din locul in care ne-am autocompatimit, sa luam armele care sunt la noi, sa constientizam statutul nostru ca si copii ai lui Dumnezeu si sa mergem la lupta, la atac. Ne este garantata biruinta, nu se mai pune problema ca vom castiga sau nu batalia, Isus si jerfa Lui ne garanteaza biruinta, trebuie doar sa actionam, sa Il credem pe cuvant si sa trecem la atac, sa ne revendicam drepturile, sa il deposedam pe vrajmas de lucrurile pe care ni le-a furat.

Mostenirea desi promisa, nu va intra in posesia noastra, daca nu Il credem pe cuvant pe Dumnezeu si daca nu mergem la atac impotriva celui rau care locuieste pe acel teritoriu care de fapt ne apartine

Lasă un răspuns

