ROSE

Voia lui Dumnezeu??!! (6)

Dumnezeu ne-a pus in fata viata si moartea, binecuvantarea si blestemul. Imagineaza-ti un pic faza asta. Dumnezeu a facut de la inceput niste reguli, a venit in fata omului, i-a pus cartile pe masa, si i-a explicat cum stau lucrurile. A aruncat regulile pe masa si din momentul acela nu putem sa Il mai facem pe El raspunzator de ceea ce urmeaza. Asa stau lucrurile, cine seamana in fire, va culege in fire, cine seamana in duhul va culege in duhul, Dumnezeu nu se lasa batjocorit, El a pus in fata noastra regulile jocului si depinde doar de noi ce anume vom culege.

Stim foarte bine ca fiecare fiinta umana, din pacate are perioade in care isi cultiva parcele intregi cu umblarea in fire, si apoi se mira de ce se intampla cutare sau cutare lucru. In momentul in care Dumnezeu ne-a pus in fata regulile jocului s-a absovit de vinovatia pe care noi am putea sa o aruncam asupra Lui in momentul in care am semana in fire si am culege in fire, blestem dupa blestem.

Nici macar nu putem sa iesim in fata cu celebra fraza „Dumnezeu a permis”. Nu! Lucrurile stau altfel, e ilogic sa spunem ca Dumnezeu a permis, din moment ce El a fost clar, din moment ce regulile lui sunt clare, eventual El a permis ca noi sa alegem, dar nu El a permis sa avem parte de nenorociri.
Oricat m-as stradui nu Il pot vedea pe Dumnezeu targuindu-se cu diavolul pe seama vietilor noastre. Stiu, stiu, am citit si eu despre Iov, deocamdata nu am o explicatie pentru ce s-a intamplat cu Iov, dar cand o sa am o sa o scriu cu siguranta. Dar dupa ce Isus a murit pe cruce, El a definitivat niste lucruri extrem de clare.

Simt ca mi-am taiat craca de sub picioare, o craca formata din idei omenesti, duh de religiozitate, si io stiu ce o mai fi continut, nu spun ca ma simt confortabil fara acea craca, nu, e o oarecare tulburare inlauntrul meu, dar ma bucur enorm ca s-a dus craca aceea care spunea ca tot ce se intampla pe lumea asta e voia lui Dumnezeu. M-am simtit confortabil stand pe acesta conceptie, dar acum brusc nu o mai pot accepta, si cred ca ceea ce Duhul imi spune de vreun an de zile in ce ma priveste se intampla si anume restaurarea imaginii lui Dumnezeu, cel putin in mintea mea, daca nu cumva si in a ta, cel care citesti aceste randuri.

One response

  1. Pingback: VOIA LUI DUMNEZEU « Roseinthedesert’s Weblog

Lasă un răspuns

